Game on!quote:Hallo allen,
Ik heb vorige week ivm een ''ernstige'' verkeers- en snelheidsovertredingen een ''verplichte'' EMG gekregen, dit kost rond de 1000 eu. Nu wil ik deze weigeren: het gevolg is een ongeldig rijbewijs. Ik ben echter van plan om dan gewoon mijn rijbewijs opnieuw te halen voor pak en beet 350 euro (auto van rijschoolkennis en zijn vergoeding kosten 100 eur, theorie examen 50eu, praktijkexamen 200eu).
Het is niet persee om het geld dat ik dit doe, maar puur omdat ik in mijn ogen niks verkeerd doe. Onzin vind ik deze EMG daarom ook.
Is dit mogelijk en laten ze dit gewoon toe bij het CBR?
Hopelijk kan iemand mij duidelijkheid geven!
Dit is deel 3. Graag beide eerdere delen in de OP als er dan toch zo nodig een deel 3 moet komen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef BBQboy het volgende:
[..]
Game on!.
WGR / Educatieve Maatregel Gedrag (EMG) weigeren??
DatBoss de kindergok exploitant, snelheidsduivel.
Game on!. #3
of op een bromfietsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:48 schreef Xetran het volgende:
Als je een EMG hebt mag je geen voet in een auto zetten voor je die cursus krijgt, toch?
Je kan het wel proberen, het CBR is ook maar een idiote instantie.
CBR is zeer strikt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:48 schreef Xetran het volgende:
Als je een EMG hebt mag je geen voet in een auto zetten voor je die cursus krijgt, toch?
Je kan het wel proberen, het CBR is ook maar een idiote instantie.
Onzin... Zolang je rijbewijs niet is ingevorderd mag je gewoon rijden. Sluit je de EMG cursus niet met goed gevolg af, dan wordt je rijbewijs ongeldig verklaard. (Maar leg dat de auto eens uit...)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:48 schreef Xetran het volgende:
Helft? 98% schat ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Xetran het volgende:
Dat heb ik gemerkt.Helft van de tijd haar eigen administratie niet eens op orde.
Ik heb er gedetacheerd gezeten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Xetran het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt.Helft van de tijd haar eigen administratie niet eens op orde.
Oh. Ik dacht dat je daarmee een rijontzegging opgelegd krijgt. Een collega van mij had dit, ik lachte me doodquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Onzin... Zolang je rijbewijs niet is ingevorderd mag je gewoon rijden. Sluit je de EMG cursus niet met goed gevolg af, dan wordt je rijbewijs ongeldig verklaard. (Maar leg dat de auto eens uit...)
Die had vast een EMAquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:52 schreef Xetran het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je daarmee een rijontzegging opgelegd krijgt. Een collega van mij had dit, ik lachte me dood
Nee, je collega heeft dan een rijontzegging gekregen + een melding voor een EMG. Dat is wat anders..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:52 schreef Xetran het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je daarmee een rijontzegging opgelegd krijgt. Een collega van mij had dit, ik lachte me dood
Het erge is dat DatBoss wss weer op de weg zit in afwachting van zijn procesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:52 schreef Xetran het volgende:
[..]
Welk proces?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:53 schreef BBQboy het volgende:
[..]
Het erge is dat DatBoss wss weer op de weg zit in afwachting van zijn proces
Volgens mij leggen ze het meestal ook in combinatie op. Maar goed zoveel ervaring heb ik er nu ook weer niet mee. Moet het doen met 4 lullige boetes, van flits heldenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:53 schreef BBQboy het volgende:
[..]
Het erge is dat DatBoss wss weer op de weg zit in afwachting van zijn proces
Daarvoor geldt hetzelfde. Zolang Justitie je rijbewijs niet invorderd, mag je gewoon blijven rijden. Tot je de EMA verneukt natuurlijk.quote:
Op TV zie je meestal alleen een solo EMG hoor (mits geen snelheid 50+)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef practics het volgende:
[..]
Volgens mij leggen ze het meestal ook in combinatie op. Maar goed zoveel ervaring heb ik er nu ook weer niet mee. Moet het doen met 4 lullige boetes, van flits helden
Ik heb nog niks gehoord over een proces hoor. Alleen over boetes en een EMG.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef BBQboy het volgende:
[..]
Wat z'n straf wordt mbt het rijbewijs, invordering of niet
Bezwaar ofzo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord over een proces hoor. Alleen over boetes en een EMG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |