Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
nee..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zo heel goed, maar doordat thc zich hecht aan vet verbruik je dat bij het stoned worden, waardoor mensen die veel blowen altijd relatief dun zijn voor wat ze allemaal naar binnen werken.
zoiets was het.
Wow echt zo herkenbaarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tetten zijn altijd al verrekte handig geweest![]()
Behalve op de basisschoolMijn tetten groeide het eerst, dus ik had altijd dikke tieten voor mijn leeftijd (gewoon altijd C, maar op je 12e is C fucking groot en op je 20e gewoon normaal,
), en daar werd ik dan mee gepest enzo omdat iedereen plat was
Mja toen groeide ik erin, zijn ze nog iets uitgelopen naar C/D, en nu ik 5 kilo af ben gevallen lijken ze weer een stuk kleiner
Tettenproblems
kerriesausquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef Snowbells het volgende:
weetje wat echt FUCKING kut is om te ruiken
Kerriepoeder
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef Snowbells het volgende:
Kerriepoeder
Er was wel iets met de binding van thc aan vet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee..
omdat je hartslag 20% hoger is, bloedvaten verwijd en spijsvertering gestimuleerd worden
plus dikke mensen ontwikkelen een tolerantie dus die zullen al snel 'wiet stom' vinden
Beter dan onder je oksels.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef Snowbells het volgende:
Kerriepoeder
Moet je dat wel doen na eergisteren?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef krullenbolletje het volgende:
Oh en die jongen die ik date is nog niet officieel enzo en ik zie hem pas over 2 weken weer
heb ik ook mijn twijfels bijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet je dat wel doen na eergisteren?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vind het alsnog sletterig mjaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Wat snap je niet aan niet officieel
toch sloerie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Wat snap je niet aan niet officieel
Watwatwat wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ik weet genoeg hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bitch please, you don't know anything
Ook dat is zo herkenbaarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wow echt zo herkenbaarIk weet nog dat ik vet lang met D bh's rond liep en toen ging ik bh shoppen en toen zei die vrouw van de hunkemoller dat ik E nodig had. Ik zat daar letterlijk van "E WTF DAT IS ZO GROOT DAT KAN NOOIT"
En toen paste die bh natuurlijk perfect en besefte ik me dat ik echt een halfjaar met een verkeerde maat had rondgelopen omdat ik dacht dat ik nooit E kon hebben
First World problems
Ik had een 'Relatie'. Niet een of andere random jongen in een club terwijl je met een ander bezig bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan zoveel zeggen nu maar hou wijs mijn mond
zou je t m durven vertellen dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee, leuke avond nergens spijt van
Ah oke dat is het dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had een 'Relatie'. Niet een of andere random jongen in een club terwijl je met een ander bezig bent.
Best wel een verschil, toch?
dat wat snow nu bevestigd. dat was wat ik wistquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat je nu ook denkt, het is niet zo erg
Hahaha nee joh, zo erg is het ook weer nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah oke dat is het dus.
Foei krul, slet, sloerie
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had een 'Relatie'. Niet een of andere random jongen in een club terwijl je met een ander bezig bent.
Jij vind van wel, wat is het nou. So confusingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hahaha nee joh, zo erg is het ook weer niet
Vraag krulquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij vind van wel, wat is het nou. So confusing
Tis niet netjes. daar komt het op neer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij vind van wel, wat is het nou. So confusing
Lekker interessant, ze is pas 16quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tis niet netjes. daar komt het op neer.
Mooi dat je zelf relatie tussen haakjes zetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yeah ik probeer het zo snel mogelijk te vergetenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mooi dat je zelf relatie tussen haakjes zetEn zoals ik al zei we hebben niks exclusiefs, hij mag doen wat hij wil en ik dus ook
Ik heb niet eens geneukt wat een dramaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef Moira. het volgende:
Ach ik was ook een sletje toen ik 15/16 was
Lekker neuken ja tchog
gewoon btje trekke btje sukie toch moe kunnequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geneukt wat een drama
Ik zou t niet super tof vinden maar we hebben daar nog niks over afgesproken dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yeah ik probeer het zo snel mogelijk te vergeten
Mja zou jij je niet kut voelen als hij opeens chickies gaat voelen?![]()
![]()
Ook nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon btje trekke btje sukie toch moe kunne
ga dan niet je skere PI doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
boeietis gewoon zo. maakt mij verder ook geen fuck uit.
Doe maar wel, geniet er nog maar ff van voor je straks uit je puberteit komt en aan serieuze langdurige relaties begint en het niet meer kanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geneukt wat een drama
Daar heb ik dus echt geen last vanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:54 schreef Monopoly het volgende:
Verkouden zijn en niet doorhebben dat je wiet rookt ipv een sigaret
Dan kan het rap gaan. Net op tijd weg gelegd.
Sowieso merk ik dat ik jointjes net zo als mijn peuken rook, Moet ik me maar eens afleren
Ja ongeplande vakantie hierquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:55 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt geen last van
Meneer ik-ga-veel-minder-blowen
En je was nog een hele lange tijd geleden nog zo mooi gestopt met alle druqsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:54 schreef Monopoly het volgende:
Verkouden zijn en niet doorhebben dat je wiet rookt ipv een sigaret
Dan kan het rap gaan. Net op tijd weg gelegd.
Sowieso merk ik dat ik jointjes net zo als mijn peuken rook, Moet ik me maar eens afleren
Ik had deze die ik nu heb.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie deze [ afbeelding ] en dat is doorgaans de bitch-pi
Snapje [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
De psycho PIquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie deze [ afbeelding ] en dat is doorgaans de bitch-pi
Snapje [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En je was nog een hele lange tijd geleden nog zo mooi gestopt met alle druqs
En toen kwam Moira.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En je was nog een hele lange tijd geleden nog zo mooi gestopt met alle druqs
Lul nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had deze die ik nu heb.even terugkijken hoor. Ja deze
Wat?quote:
Zelfs in de quote zie je hetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tis niet netjes. daar komt het op neer.
JA EN ZO GAAT HET DUS MIS HE?!?!?!?! DIE VERSLAVING IS ER AL LANGZAAM INGESLOPEN!!!!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ongeplande vakantie hierDan moet ik het er nog ff van nemen
Godverdommequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
Ohja!
Mono's prachtige eerste rookbare joint
Zo trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAUWquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
Ohja!
Zo trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
Ohja!
Zo trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ziet er toch best goed uit? Toch? Toch?!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
Ohja!
Zo trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:59 schreef FL_Freak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze bedoelt ze Murquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
boeietis gewoon zo. maakt mij verder ook geen fuck uit.
wajow jij bent echt kenkerpara he?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hij heeft die PI gewoon net gewijzigd
Ja eerst überhaupt ontmaagd wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe maar wel, geniet er nog maar ff van voor je straks uit je puberteit komt en aan serieuze langdurige relaties begint en het niet meer kan
Whaha oeps, ik verwarde die weer met je andere quotequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
wajow jij bent echt kenkerpara he?PI wijzigen, shit wijf.
you must be joking.
Neequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die ziet er toch best goed uit? Toch? Toch?!
PMS, kan niet andersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
wajow jij bent echt kenkerpara he?PI wijzigen, shit wijf.
you must be joking.
fucking zandbakquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
PMS, kan niet anders [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hee een vriend van me zit ook in een PI geen grapen over mkaken plsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
PMS, kan niet anders [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh, ja dan gaat het ineens hard, geloof mequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja eerst überhaupt ontmaagd worden
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
ELKAAR VERKEERD OPVATTEN EN BOOS DOEN DOE JE MAAR IN EEN ANDER TOPIC JAAAA![]()
![]()
Hier ben ik even stoned van de liefde dus GA NIET HATEN![]()
![]()
Vertel is over je sletverleden danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, ja dan gaat het ineens hard, geloof me
Ik neem even contact op met het CBSquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel is over je sletverleden dan
Nummers wil ik horen.
Tell me moarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, ja dan gaat het ineens hard, geloof me
Vast wel, zoveel was het niet toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben benieuwd of Moir meer heeft gehad dan ik
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe ziet een goede eruit dan. Show me master.
hoeveel ook alweer?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iedereen vind het veel dus geen idee.
Ik was wel erg. Ron d de 30 ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar jouw stats.
Denk niet dat ik daar overheen kom.
Hihi, overheen kom.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel is over je sletverleden dan
Nummers wil ik horen.
quote:
Nja de één vind het veel en de ander heeft er met gemak meer gehadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben benieuwd of Moir meer heeft gehad dan ik
Oh shitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat jullie het geloven zegt eigenlijk wel wat over me
Nouja je zei ooit dat je nooit liegt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat jullie het geloven zegt eigenlijk wel wat over me
Oke 21 dus?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nja de één vind het veel en de ander heeft er met gemak meer gehad
Slettenperiodes zijn niet zo speciaal meer
Maar als je het op handen en voeten wilt kunnen tellen heb je een extra vinger of teen nodig
quote:
Neuken is neukenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ach, zo bijonzder was het ook niet hoor. Vel na het stappen en een aantal FOK!sters, die zijn over het algemeen niet echt dendernd in bed. Ik ook niet overigens.
Verdeeld over hoeveel jaar?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nja de één vind het veel en de ander heeft er met gemak meer gehad
Slettenperiodes zijn niet zo speciaal meer
Maar als je het op handen en voeten wilt kunnen tellen heb je een extra vinger of teen nodig
Na bier zeker! ook als je aan het sletten bent overigens.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Na bier zeker! ook als je aan het sletten bent overigens.
In een relatie doe ik 100 keer meer moeite enzo. Dan wil je de andeer gewoon plezieren.
Neuken om het sletten is ook kut jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Na bier zeker! ook als je aan het sletten bent overigens.
In een relatie doe ik 100 keer meer moeite enzo. Dan wil je de andeer gewoon plezieren.
Sorry?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ach, zo bijonzder was het ook niet hoor. Vel na het stappen en een aantal FOK!sters, die zijn over het algemeen niet echt dendernd in bed. Ik ook niet overigens.
3 van de 4 confirmed FOK!sters hier waren echt best wel lijp nice in bed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Monopoly het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neuken om het sletten is ook kut jaIs niks aan
had jij ook na die relatie mad sletshit?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
5 jaar ongeveer
Waar ook een relatie van 3,5 jaar tussen zit
Kankerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
5 jaar ongeveer
Waar ook een relatie van 3,5 jaar tussen zit
Bij hem is maar 1 op de 12 beest in bedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
3 van de 4 confirmed FOK!sters hier waren echt best wel lijp nice in bed.![]()
Ik ook ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit.
Wel bizarre shit mee gemaakt hoor
- Kotsen omdat ze nogal chubby was en ik mega dronken, dus alles klotste mee, incl mijn maag
- Naakt met kleren en al de gang door omdat haar ouders bijna thuis kwamen
- In slaap vallen bij een meid terwijl je gewoon naar huis wou omdat dronken
Dat soort gekkigheid
Ditquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij hem is maar 1 op de 12 beest in bed
Ik maak betere keuzesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij hem is maar 1 op de 12 beest in bed
Whehehehequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook ja.
-vader die de deur open doet en recht in je zweterige naad kijkt terwijl je zijn dochter doggystyle doet.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook ja.
-vader die de deur open doet en recht in je zweterige naad kijkt terwijl je zijn dochter doggystyle doet.
Ja of dan gaan ze zeggen 'wow wat ben jij goed' en dan denk ik 'ja wat, da's toch gewoon normaal?'quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neuken om het sletten is ook kut jaIs niks aan
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
WheheheheMooie blikken moeten dat zijn
Vond ik toch minder.quote:
Idd, maar zo afentoe is het wel leuk, niet elk weekend ofzo iigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja of dan gaan ze zeggen 'wow wat ben jij goed' en dan denk ik 'ja wat, da's toch gewoon normaal?'Zijn ze van die zoutzakken gewend ofzo
Gvdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook ja.
viel wel mee eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
had jij ook na die relatie mad sletshit?
Ik had dat na mijn 3jarige relatie
als een zoutzak liggen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, maar zo afentoe is het wel leuk, niet elk weekend ofzo iig
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook ja.
Mijn iphone liep er op vastquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
bedankt snow, dit deed ik ook in de eerste klas
De eerste 3 maanden na mijn ontmaagding waren er al 8quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kankerdus ongeveer 20 in 1,5 jaar? Das best veel
Samsung ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kom hem zo weg klikken op iPhone gelukkig
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarschuwde je ze voor de financieele crisis?
teringquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook ja.
The fuckquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
De eerste 3 maanden na mijn ontmaagding waren er al 8Had ik elke 2 weken een ander ofzo
Echt slecht
Dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt eraan, want beter dan die éne kan 't toch niet worden![]()
Ach je bent jong boeiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
De eerste 3 maanden na mijn ontmaagding waren er al 8Had ik elke 2 weken een ander ofzo
Echt slecht
Nja ik vind het dan idd wel leuk om ze een vleugje van de goede seks te laten proeven zonder dat ze er verder ooit weer iets van terug zienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, maar zo afentoe is het wel leuk, niet elk weekend ofzo iig
Was nooit echt na het uitgaan ofzo. Was gewoon via via met mensen chillen, die weer uitnodigen of uitgenodigd worden, en dan kwam er van het een het ander, badabing badaboom dit dat jwzquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was nooit echt na het uitgaan ofzo. Was gewoon via via met mensen chillen, die weer uitnodigen of uitgenodigd worden, en dan kwam er van het een het ander, badabing badaboom dit dat jwz
Nja, denk dat Vas en ik wel redelijk op één lijn liggen qua bedskills. Hoewel de mijne soms naar een iets duisterder plekje gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.![]()
Ik denk dat ik de laatste tijd minimaal even goede seks heb.
Verklaar je nader?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, denk dat Vas en ik wel redelijk op één lijn liggen qua bedskills. Hoewel de mijne soms naar een iets duisterder plekje gaanEn ja, dat is op verschillende manieren op te vatten
anaal dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, denk dat Vas en ik wel redelijk op één lijn liggen qua bedskills. Hoewel de mijne soms naar een iets duisterder plekje gaanEn ja, dat is op verschillende manieren op te vatten
Nee, ik zag je vrolijk met je vuistjes in de lucht voor mequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Las jij het ook in zo'n italiaanse maffia stem?
Nu denk ik aan dat jij een vinger in mono z'n kont steektquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
JatogggEn die ervaring heeft me wel heel wat goede seks opgeleverd
Ditquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu denk ik aan dat jij een vinger in mono z'n kont steekt
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik zag je vrolijk met je vuistjes in de lucht voor me
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vinger.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is een ekte murikaansequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
Ohja!
Zo trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vinger.OMG DIE PAARDENLULLENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hot Kinki Jo![]()
Fuck the EBU.
Bedankt voor dat mentale plaatjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, mensen die niet kunnen draaien dusquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vinger.Hmm, zo ver wil ik ook wel oprekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor 50 euro en een beetje sos mag je Mono doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:34 schreef Murdera het volgende:
Overigens wel erg zin in een goede beurt nu.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:34 schreef Murdera het volgende:
Overigens wel erg zin in een goede beurt nu.
Hide yo kids hide yo wifequote:
nog best okquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:quote:![]()
![]()
Hij komt er welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
Ohja!
Zo trots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
veel gepraat ja?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was iedereen op de stonermeet
Jaquote:
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JaHoewel het wel vaak stilvirll omdat iedereen knetterstoned voor zich uit zat te staren, maar dan had ik wel leuke binnenpretjes door het bekijken van de andere koppen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:24 schreef Dientje12 het volgende:
Mono had de meeste praatjes, kan je uren naar luisteren
jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
viel wel mee toch, behalve in de auto
hehe:pquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
viel wel mee toch, behalve in de auto
Ja, je kwam met levensverhalenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar jullie waren ook zo stil ik moest compenseren
Lol, ik was te stonedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja jullie stopten me ook niet gvdDan blijf Ik random shit lullen Dan
Ja mooiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:18 schreef Murdera het volgende:
Streaker bij ninja warrior wat een baashij haalt nog een Lang stuk ook
die pittig kort kapsel vrouw kijkt wel heel blijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja mooiEven zo dat het volledige publiek + kinderen in z'n anus kunnen kijken ook
Kats?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:48 schreef Sardu het volgende:
Godver, moest kats een uur lopen omdat de treintaxi niet verder ging.![]()
Gelukkig nog een joint en voorbijgangers met vuur.
sowieso goede animatiefilmsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:24 schreef Kriebelhoest het volgende:
Animatiefilms wanneer je stoned bent![]()
Katsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:48 schreef Sardu het volgende:
Godver, moest kats een uur lopen omdat de treintaxi niet verder ging.![]()
Gelukkig nog een joint en voorbijgangers met vuur.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee gewoon wakker. Ik heb zulke harde struggles of ik naar de kapper ga
Alleen bijpuntenquote:
Ik ben nu 9 aan het kijken! Ziet er visueel allemaal heel erg leuk uitquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
sowieso goede animatiefilmswat heb je gekeken?
ik Ben ook bang vor kappersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alleen bijpunten! Maar ik weet niet, heb ZO'N afkeer voor de kapper. Droomde gisteren dat mijn hele haar afgeknipt werd ipv puntjes
erg mooi jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:38 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Ik ben nu 9 aan het kijken! Ziet er visueel allemaal heel erg leuk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |