Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
nee..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zo heel goed, maar doordat thc zich hecht aan vet verbruik je dat bij het stoned worden, waardoor mensen die veel blowen altijd relatief dun zijn voor wat ze allemaal naar binnen werken.
zoiets was het.
Wow echt zo herkenbaarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tetten zijn altijd al verrekte handig geweest![]()
Behalve op de basisschoolMijn tetten groeide het eerst, dus ik had altijd dikke tieten voor mijn leeftijd (gewoon altijd C, maar op je 12e is C fucking groot en op je 20e gewoon normaal,
), en daar werd ik dan mee gepest enzo omdat iedereen plat was
Mja toen groeide ik erin, zijn ze nog iets uitgelopen naar C/D, en nu ik 5 kilo af ben gevallen lijken ze weer een stuk kleiner
Tettenproblems
kerriesausquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef Snowbells het volgende:
weetje wat echt FUCKING kut is om te ruiken
Kerriepoeder
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef Snowbells het volgende:
Kerriepoeder
Er was wel iets met de binding van thc aan vet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee..
omdat je hartslag 20% hoger is, bloedvaten verwijd en spijsvertering gestimuleerd worden
plus dikke mensen ontwikkelen een tolerantie dus die zullen al snel 'wiet stom' vinden
Beter dan onder je oksels.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:42 schreef Snowbells het volgende:
Kerriepoeder
Moet je dat wel doen na eergisteren?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef krullenbolletje het volgende:
Oh en die jongen die ik date is nog niet officieel enzo en ik zie hem pas over 2 weken weer
heb ik ook mijn twijfels bijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet je dat wel doen na eergisteren?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vind het alsnog sletterig mjaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Wat snap je niet aan niet officieel
toch sloerie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Wat snap je niet aan niet officieel
Watwatwat wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ik weet genoeg hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bitch please, you don't know anything
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |