We zullen het nooit, nooit vergeten!quote:
zou me niets verbazen als ze het volgende week alweer vergeten zijnquote:
Geen Tamara?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:59 schreef Pino112 het volgende:
De vis kan er weer in mensen!11
[ afbeelding ]
nee, die had geen(se) zin.quote:
3fm.nl/knopjequote:
ik druk liever op jouw knopjequote:
welke rekening?quote:
quote:
Denk dat het mediapark dat ding gaat reparerenquote:
oh, dat fietsenhok? VAN ONZE BELASTINGCENTEN!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Denk dat het mediapark dat ding gaat repareren
sorryquote:
Je slaapt maar alleen voortaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dat fietsenhok? VAN ONZE BELASTINGCENTEN!
[..]
sorry
story of my lifequote:
quote:
Sja, Giel Beelen ging jarenlang met de taxi omdat ie weer eens zn rijbewijs kwijtwasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dat fietsenhok? VAN ONZE BELASTINGCENTEN!
[..]
sorry
tja, op dat tijdstip tijden er volgens mij geen bussen en treinen....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sja, Giel Beelen ging jarenlang met de taxi omdat ie weer eens zn rijbewijs kwijtwas
nouquote:
Zo na de reclame Robin Thicke.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:26 schreef ChatGirl het volgende:
2 minuten XFactor gezien, en ik heb er spijt van. Wat een slechte zangers
Daarom keek ik ookquote:
Ja en van het lullen tussen de plaatjes door.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daarom keek ik ook![]()
Dat programma hangt ook van reclame aan elkaar, is het niet?
Bis Morgen!quote:
bis morgenquote:
quote:
quote:
GMTA!quote:
heel eng dit.....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
GMTA!
Zit ook gewoon maar 1 seconde tussen ook
Nogal jaquote:
en over 2 jaar hebben ze ook geen bekendheid meerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef ChatGirl het volgende:
Haha, de winnaar van XFactor krijgt een auto, alleen hebben ze beiden geen rijbewijs
2 jaar. Dan ben je nog optimistischquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en over 2 jaar hebben ze ook geen bekendheid meer![]()
ik word voor het eerst een optimist genoemdquote:
Een Pino-veer in je reetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik word voor het eerst een optimist genoemd![]()
mmm, lekker!quote:
Pino ja, jij bent een Geluksvogelquote:
odmat ik een veer in mijn bips heb? ach, tis beter dan een lantaarnpaal!quote:
Fiat Punto?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef ChatGirl het volgende:
Haha, de winnaar van XFactor krijgt een auto, alleen hebben ze beiden geen rijbewijs
Mazda.quote:
ik ookquote:
ja inderdaad! lijkt er op ja!quote:
zo, das beterquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
nee, niet mijn ding die Haris. amar leuk dat ie gewonnen heeft
en tis vast beter aan te horen dan B-Brave (oid)quote:
Ik heb geen idee, want volg het gelukkig nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en tis vast beter aan te horen dan B-Brave (oid)
B-Brave is een soort Justin Bieber / Mainstreet-bandje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, want volg het gelukkig niet
ik volg en kijk het ook niet, maar dat heb ik nog net meegekregen....niet dat ik er iets van ken, maar weet dat het jongensgroepje is waarvan tienermeisjes van hun bank af soppen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, want volg het gelukkig niet
ik zou alleen naar een concert gaan als het gratis is. en dan alleen om naar ddat leuke meiske te kijken.quote:
rolfje! teruglezen, ik heb je auto gevonden!quote:
het is wolfrolf zonder hoofdlettersquote:
sorry voor de hoofdlettersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het is wolfrolf zonder hoofdletters
En bedankt
Heel de tijd lopen is ook niet alles
Texel is een pleuris eind weg
Ik heb het je vergeven mijn zoonquote:
trustenquote:
nope, donderdag al gegeten. vanavond was het fluitfarfallequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb het je vergeven mijn zoon
En wat lees ik? Geen pizza gegeten?
En dan straks Belle Perezquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
ik krijg hier trosmuziekfeestophetpleinfobieën van...
nou, daarmee wil ff naar haar kleedkamerquote:
nja, ik denk alleen niet dat ik mee naar de kleedkamer magquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:30 schreef ddx het volgende:
Maakt het muziekfeest toch beetje goed toch ?
gelukkig komen ze straks weer thuisquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:36 schreef Qunix het volgende:
En toen was het weer stil bij de buren.... Volgens mij gingen ze indrinken en zijn ze nu op stap
komt de laatste bij Latevermaak niet heel vaak voor toch?>quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:00 schreef Qunix het volgende:
20 - 20
Typisch... Stenders redt het weer eens niet
dat verklaart het 1 en ander!quote:
weet je hoe warm die zonnestralen zijn...quote:
Jups.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet je hoe warm die zonnestralen zijn...
dan niet meer klagen over warmte hoor!quote:
koffieleutquote:
quote:
oh ja! je was gisteren nog in de backstage bij EW!quote:
En ik zat bij m'n vriendin in de tuin tot diep in de nacht, wat ben ik goed zeg!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ja! je was gisteren nog in de backstage bij EW!
dat soburso!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:39 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik zat bij m'n vriendin in de tuin tot diep in de nacht, wat ben ik goed zeg!
Badoo.quote:
Ik alleen van naam, en ik heb volgens mij ook niet echt de behoefte om het verder te leren kennenquote:
Profielensite, verkapte datingsite. Daar kwam ik na de zoveelste versier/batspoging van een zoveelste vieze man achterquote:
Ah een website waar ik hoop nooit te komen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Profielensite, verkapte datingsite. Daar kwam ik na de zoveelste versier/batspoging van een zoveelste vieze man achter
sorryquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Profielensite, verkapte datingsite. Daar kwam ik na de zoveelste versier/batspoging van een zoveelste vieze man achter
Ik zocht alleen maar een praatje middenin de nacht... Geen foto's van piemels en ranzige praatquote:
We hebben altijd dit topic nog!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah een website waar ik hoop nooit te komen.
ja, maar die foto van m'n piemelot met een zonnebril was toch leuk?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zocht alleen maar een praatje middenin de nacht... Geen foto's van piemels en ranzige praat![]()
Ik ga weer douchen![]()
ja, ze zit te pissenquote:
huh wat? ja, en dan jij die 75euro pakken zeker? rat! (ohnee, muis!)quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Rock? Zin om uit eten te gaan? Sms dan ff
He bahquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh wat? ja, en dan jij die 75euro pakken zeker? rat! (ohnee, muis!)
Was om tequote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
hoi wsa thick nog n beetj leeuk gister bij xfactro
Veel plezier!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ervandoor
Lekker boerengolfen vanmiddag! En niet proberen in de koeienvlaai te vallen
have fun!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ervandoor
Lekker boerengolfen vanmiddag! En niet proberen in de koeienvlaai te vallen
quote:
vogeltjequote:
volgens mij doen ze het eromquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:00 schreef Pino112 het volgende:
Gaat weer niet goedGodver wat een amateurisme.
Pino!quote:
k3 nog gezien? of Samson?quote:
jammerquote:
Rotzak, mijn zorgvuldig opgebouwde imagoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf geeft minthy een aai over haar bol
hahaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:04 schreef minthy het volgende:
De filelezer werd net weggedrukt door reclame, het gaat goed vandaag...
Niks op aan te merken! Straks ga ik me nog even storten op het huishouden en dan eens kijken of ik het uithou in de achtertuinquote:
Ik heb maar besloten het bij stofzuigen, afwassen en bed verschonen te houden, er komt toch niemand over de vloerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:00 schreef ChatGirl het volgende:
Het huishouden doen met dit weer?Ik heb ook een poging ondernomen vandaag, maar ik ben maar snel opgehouden. Niet te doen, zo warm!
Wou ik eens een keertje luisteren...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:26 schreef Pino112 het volgende:
Uitzendtijden 3FM op Sensation
Het thema van Sensation dit jaar is 'Into The Wild'. Trek je (witte!) tijgerpakje dus uit de kast als je er zaterdag 6 juli bij bent.
Heb jij ook zo'n zin in een feestje maar heb je geen kaarten voor het uitverkochte Sensation? Luister dan gewoon naar 3FM, want wij zenden live uit vanuit de ArenA.
Zaterdag 6 juli
22:00 - 01.00 uur: Sander Hoogendoorn
01:00 - 04:00 uur: Bart Arens
04:00 - 06:00 uur: Lieke Veld
Uitzendtijden 3FM op Rock Werchter
Rock Werchter vindt dit jaar plaats van donderdag 4 tot en met zondag 7 juli. De laatste dag sluiten we het festival feestelijk af met een live-uitzending vanaf locatie. Zo kun je als thuisblijver toch nog even meegenieten!
Zondag 7 juli
18.00 - 21.00 uur: Annemieke
21.00 - 00.00 uur: Roosmarijn
Topshow.
Ik ga maar alsnog stofzuigen en verder keutelen in huis, verder is er ook niks aan online. Met mooi weer krijgt iedereen een levenquote:
Uh, oké.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:37 schreef Evertjan het volgende:
Sensation dat is echt een feest voor mensen die eventjes lekker gek willen doen. De kids achterlaten bij de buurvrouw en dan de bloemetjes buiten zetten bij sensasjon!![]()
Op zich had ik daar best willen zijn, dan had ik me vast niet zo verveeld als nuquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:37 schreef Evertjan het volgende:
Sensation dat is echt een feest voor mensen die eventjes lekker gek willen doen. De kids achterlaten bij de buurvrouw en dan de bloemetjes buiten zetten bij sensasjon!![]()
Het slaat nergens op wat hij zegtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Op zich had ik daar best willen zijn, dan had ik me vast niet zo verveeld als nu
Dat klopt! Geeft niks, waarschijnlijk is hij er elk jaar bij geweest en is hij erop uitgekekenquote:
doe eens lief tegen mijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt! Geeft niks, waarschijnlijk is hij er elk jaar bij geweest en is hij erop uitgekeken
Alleen als jij vanaf nu "eens" typt in plaats van "is"quote:
Dat ook jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker hele middag Tour kijken
Morgen de hele dag
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen als jij vanaf nu "eens" typt in plaats van "is"
Muziekquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
maar weten we al wat 3FM morgen mag uitzenden vanaf Werchter?
Het zal mss hetzelfde zijn als wat er op de stream mag worden uitgezonden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
maar weten we al wat 3FM morgen mag uitzenden vanaf Werchter?
Dat is hier al gelukt, net als het uitwassen van nóg meer gordijnen (wat kun er je daar veel van hebben...).quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja en toen.
Ik zit zo vaak zaterdagavond bij ouders dat als ik eens een keer thuis ben ik niet weet wat ik moet doen.![]()
Dan maar de afwas wegwerken ofzo.
Jij? Waarom?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:50 schreef DeLuna het volgende:
Wauw, dat wordt een vwo certificaat wiskunda A of B halen
Stilzitten kan ik niet, alleen later op de avond/in de nacht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:51 schreef Evertjan het volgende:
avondje bank hangen is ook niet verkeerd dames. Dvdtje kijken met verstand op 0 en een grote zak paprika chips naast je
Ik wil na deze opleiding naar de universiteit en overal eisen ze naast een hbo diploma ook wiskunde op vwo niveau.quote:
Ohja zo. Wiskunde A is best te doenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil na deze opleiding naar de universiteit en overal eisen ze naast een hbo diploma ook wiskunde op vwo niveau.
Hehe, volgend jaar in de zomer maar doen denk ik. Dan zit ik voor mijn 4e jaar dus dan heb ik de tijd nog even.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja zo. Wiskunde A is best te doen
Als je tegen die tijd hulp nodig heb, misschien kan ik je helpen. 8.nogwat op eindexamen
Maak er een groot hoogtepunt van...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja en toen.
Ik zit zo vaak zaterdagavond bij ouders dat als ik eens een keer thuis ben ik niet weet wat ik moet doen.![]()
Hihaho.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maak er een groot hoogtepunt van...
Hmmmm?!![]()
![]()
![]()
![]()
des te betere reden om die adrenaline even flink op gang te helpenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hihaho.
Ik ben eigenlijk bekaf naar deze dag.
Die pleepotsnoep is naar je hoofd gestegen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
des te betere reden om die adrenaline even flink op gang te helpen
Wat een pisgarpjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die pleepotsnoep is naar je hoofd gestegen.
Onzin.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:37 schreef Evertjan het volgende:
Hiahaooo even de bloemetjaaahhsss buite zette in mijn witte pakkieeee ghihihhigig!!!1!!111quote:
Ga eens vakantie vieren jijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hiahaooo even de bloemetjaaahhsss buite zette in mijn witte pakkieeee ghihihhigig!!!1!!111
volgens mij wordt het na deze week de Timur en Ramon show. dat meen ik iig ergens in dit topic gelezen te hebben...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:24 schreef Evertjan het volgende:
is het trouwens waar dat Rob Stenders en Sander H de Coen en Sander show gaan overnemen tijdens de zomervakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |