Astie zwart wordt moet je ff langs de dokterquote:Op maandag 8 juli 2013 02:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al 2 dagen geen gevoel in t topje van mn grote teen
Oh snap!quote:Op maandag 8 juli 2013 09:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mhehe, collega heeft nieuw kapsel en het ziet er niet echt heel charmant uit. Van daadwerkelijk model naar tondeuze-kort.
En mijn andere collega komt binnen en vraagt meteen of ie ruzie met de tondeuze heeft gehad
En hij is normaal HEUL ijdel, dus het valt behoorlijk op dat ie nu een niet bepaals gestyled kapsel heeft hehe.quote:
Alhoewel ik sowieso vind dat het extreem wennen is; wanneer een man van een gewoon kapsel; naar kort tondeuse haar gaatquote:Op maandag 8 juli 2013 09:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En hij is normaal HEUL ijdel, dus het valt behoorlijk op dat ie nu een niet bepaals gestyled kapsel heeft hehe.
Maar is eenmalig zegt ie, omdat ie volgende week een week gaat wielrennen en dit was lekker makkelijk of zo. No way dat ik dat zou doen
Dat is ook, is echt ff wennen om te zien.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alhoewel ik sowieso vind dat het extreem wennen is; wanneer een man van een gewoon kapsel; naar kort tondeuse haar gaat
Zo heeft een vriend van ons het ook gedaan en ik vond het echt niks; maar nu kan ik me hem niet anders meer voorstellen tbh
Het klinkt wel heul schattig . Maar jij zit nu dus heel de tijd je baby boos te maken ?quote:Op maandag 8 juli 2013 08:58 schreef Incantrix het volgende:
Loller, Peach doet de hele tijd motorboat-geluidjes vooral leuk als ze boos is, dan doet ze zo heel boos 'bwwwwwffffrrr'
Dus.. Je had erbij moeten zijn. Denk ik
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
VVD-'ers lijken niet voor niets zo pafferig altijd
Het haar van B wordt niet heel erg lang meestal, maar als het er net af is en extra kort geknipt, dan vind ik hem altijd wel een extra dikke kop hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
Meestal krijg je juist een dikker hooft van langer haar. Dat lijkt op gevoel wellicht niet zo, tot je twee foto's naast elkaar houdt. Ik vond het schokkend hoeveel vetter vrijwel alle mannen lijken met langer haar
Dat haar van hem is kaarsrechtquote:Op maandag 8 juli 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, misschien is hij de uitzondering op de regel, dat zou best kunnen. Maar vaak is hoe meer haar, hoe voller je oogt. Fuck you, krullen
Of je moet lang haar hebben, dan zorgen krullen niet voor een optisch vol hoofd vind ikquote:
Oh dat zou ik niet weten eigenlijk..quote:Op maandag 8 juli 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand met krullen oogt ook altijd dikker dan iemand die exact hetzelfde weegt maar steil haar heeft
oh bij mij wel. Hoe langer mijn haar, hoe dikker mijn kopquote:Op maandag 8 juli 2013 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of je moet lang haar hebben, dan zorgen krullen niet voor een optisch vol hoofd vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |