ik hoorde oreoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:32 schreef SGYENZO het volgende:
HAHAHAHA ER STAAT IEMAND HAAST TE HUILEN MET EEN OREO PAK BIJ XFACTOR
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:35 schreef SGYENZO het volgende:
GODVERDOMME BBRAVE IS WEG! Yes! Vandaar dat "Paradise" van Coldplay wordt gedraaid, natuurlijk. Kijk ze huilen, in your faces bitches!
Stuquote:
NEEN MY DEAREST, ik dacht dat het wat japans was (ik ben anime lover, van alles wat gerelateerd is aan Japan word ik gekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh want ik ben geen climax waardig
o-ok
Je doet me aan een mooi liedje van Green Day denkenquote:
Green dayquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je doet me aan een mooi liedje van Green Day denken
Ondanks dat hij nog wel een beetje kan zingen is dit een zeer slechte finale met erg slechte kandidaten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef xcachet het volgende:
Ik zit X-Factor te volgen en die Haris kan zingenwauw. En nog lekker ook
Nee, hij kan echt goed Zingen vind ik. Maar die andere jongen niet..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ondanks dat hij nog wel een beetje kan zingen is dit een zeer slechte finale met erg slechte kandidaten.
ja het was ook japans voor mijn nederlandse naam sukkelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:41 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
NEEN MY DEAREST, ik dacht dat het wat japans was (ik ben anime lover, van alles wat gerelateerd is aan Japan word ik gek)
Zoals je zietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar begint jouw naam met een kleine letter en niet een hoofdletter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |