Ik deed hetzelfde in Assassin Creed, vechten voor geld, daar leek dit heel veel op, daarom.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat laatste klinkt wel bizar eigenlijk
Oei, wat een comebackquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:30 schreef Dearest het volgende:
[..]
ga jij nu maar honden van meisjes trappen
nee we zijn gewoon matties toch anders komen er weer van die escapades staat niemand op te wachten ja ok grquote:
ik weet nergens van joh, kom net thuisquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
We mogen toch niet meer TT roddelen van Yvonne?
ehhhhquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee we zijn gewoon matties toch anders komen er weer van die escapades staat niemand op te wachten ja ok gr
yvonne kwam het topic binnen en ze vond het wel mooi geweest met mijn 'klonenbrij'quote:
ff teruglezenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
yvonne kwam het topic binnen en ze vond het wel mooi geweest met mijn 'klonenbrij'
Ik vind het echt een kutshowquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:32 schreef SGYENZO het volgende:
HAHAHAHA ER STAAT IEMAND HAAST TE HUILEN MET EEN OREO PAK BIJ XFACTOR
Gelukkig maar, zag zo'n reclame van hun, zo slecht.quote:
Er is niets mis met de TT hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Verander de TT dan, dat informeert meer mensen.
#spatie4modquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Verander de TT dan, dat informeert meer mensen.
Ze zijn ook slecht, maar ik dacht omdat hun zoveel 'fans' haddenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zag zo'n reclame van hun, zo slecht.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |