abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129505371
Oei. :{ Heb de update nog niet ofzo maar ik kijk niet uit naar zwakke wifi.
pi_129507068
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sinds de nieuwe update merk ik op dat het bereik van wifi achteruit is gegaan.
Mwa, ietsjes. Echt last heb ik er niet van.

Sterker nog, het werkt in mijn voordeel. Mijn WiFi netwerk draagt heel ver, maar vanaf 29 meter van mijn huis heb je alleen nog dat bolletje en doet het niets meer. Maar hij schakelde dan nog niet over op 3G. Dat hield uw vol ruim tot je de straat lang en breed uit was. Dat doet ie nu niet meer, als ik buiten sta gaat ie gewoon meteen naar 3G :)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_129539770
Sinds de laatste updates linkt ie contacten van third party apps zoals Friendcaster ineens wel gewoon aan de contacten van de telefoon zelf *O*

Nou is eigenlijk het enige wat ik nog mis in Sense 5 de eigen bronnen in Blinkfeed, het maken van Photosphere met de camera app enhet sselecteren van vorige of volgende nummers met een long press op de volumeknoppen als het scherm uit is.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_129540125
Ik had graag gewild dat je gps met die quick toggle kon activeren in plaats van een screenshot in die quick toggle lijst.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129544053
Potver, bestel ik de Brodit Active carholder....zie ik nu ik 'm heb pas dat er nog een Brodit proclip voor nodig is :') Hopen dat die voor de vakantie nog binnen komt. M'n vorige Brodit houder had nog een mooie zuignap voor het raam wat wel zo makkelijk was. Benieuwd hoe dit er uiteindelijk uit komt te zien.
Too much is never enough!
pi_129554371
Het is haast onmogelijk om de 'voorkant' functie van de camera te gebruiken. Als je een foto van jezelf wil maken, of met iemand ernaast, ik krijg enkel lang gerekte gezichten, of één normaal gezicht uitgerekt en de ander alsof je voor een lachspiegel staat.
Iemand tips? :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Pisces29 op 31-07-2013 20:05:37 ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_129588315
Als iemand de Powersaver optie weg wil hebben (tenminste tot reboot van je telefoon)

Je moet je vinger op de optie houden tot er App info komt te staan, druk op App info, in dat volgende menu druk je op Force disable.
Tadaa! Een schone notification area.

Maar als je reboot moet je het weer doen want dan is het terug. (telefoon helemaal uit en dan weer aan dus)
pi_129588840
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 19:50 schreef Skillstorm het volgende:
Als iemand de Powersaver optie weg wil hebben (tenminste tot reboot van je telefoon)

Je moet je vinger op de optie houden tot er App info komt te staan, druk op App info, in dat volgende menu druk je op Force disable.
Tadaa! Een schone notification area.

Maar als je reboot moet je het weer doen want dan is het terug. (telefoon helemaal uit en dan weer aan dus)
Dan stop je de powersaver toch?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129588891
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:11 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dan stop je de powersaver toch?
Ja. Maar bij een reboot is het terug.
pi_129589826
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Het is haast onmogelijk om de 'voorkant' functie van de camera te gebruiken. Als je een foto van jezelf wil maken, of met iemand ernaast, ik krijg enkel lang gerekte gezichten, of één normaal gezicht uitgerekt en de ander alsof je voor een lachspiegel staat.
Iemand tips? :D
Dit heb ik ook, een soort mislukte fisheye.
pi_129590702
Een verschillende lockscreen en home wallpaper, kan dat?
pi_129590767
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef videonatic het volgende:
Een verschillende lockscreen en home wallpaper, kan dat?
Ja, zoek maar naar launchers op de appstore, al heb ik het zelf nooit geprobeerd.

Home wallpaper kan toch sowieso al bij Instellingen>personalize (in het Engels)
pi_129591011
Morgen krijg ik mijn HTC One binnen als vervanger van mijn oude vertrouwde Nexus. Zojuist dus ook maar de stock Android 4.3 ROM vast gedownload zodat die er meteen overheen kan en al die Sense meuk weg is :)

Ben benieuwd of ik hier net zoveel lol aan ga beleven als aan mijn HD2, dat was echt een fantatisch toestel (icm Android)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:13 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja. Maar bij een reboot is het terug.
Service uitschakelen ipv stoppen, dan start deze niet meer bij het booten.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_129591092
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:16 schreef ArTiC het volgende:
Morgen krijg ik mijn HTC One binnen als vervanger van mijn oude vertrouwde Nexus. Zojuist dus ook maar de stock Android 4.3 ROM vast gedownload zodat die er meteen overheen kan en al die Sense meuk weg is :)

Ben benieuwd of ik hier net zoveel lol aan ga beleven als aan mijn HD2, dat was echt een fantatisch toestel (icm Android)

[..]

Service uitschakelen ipv stoppen, dan start deze niet meer bij het booten.
Maar waarom koop je dan niet de Google Edition, :P Ik betwijfel trouwens of je Sense er af wil, want het geeft 0 lagg.
pi_129591767
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Maar waarom koop je dan niet de Google Edition, :P Ik betwijfel trouwens of je Sense er af wil, want het geeft 0 lagg.
Die is niet officieel verkrijgbaar in NL, overhalen is teveel werk/te duur. Gewoon een standaard One rooten en flashen...5 minuten werk, hooguit 10. Ik gebruik al jaren naar alle tevredenheid de standaard Android versies, nooit meer iets anders voor mij :)
pi_129591857
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:34 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Die is niet officieel verkrijgbaar in NL, overhalen is teveel werk/te duur. Gewoon een standaard One rooten en flashen...5 minuten werk, hooguit 10. Ik gebruik al jaren naar alle tevredenheid de standaard Android versies, nooit meer iets anders voor mij :)
Maar dan verlies je Zoe en de afstandsbediening app. ;(
pi_129592051
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:36 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Maar dan verlies je Zoe en de afstandsbediening app. ;(
2 nutteloze features ;(
pi_129592113
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:42 schreef ArTiC het volgende:

[..]

2 nutteloze features ;(
Niet. :*
pi_129592414
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:43 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Niet. :*
Meningen O+

Ik heb 7 afstandsbedieningen in de la liggen en 1 Harmony die ze allemaal vervangt ligt op tafel, daarnaast ligt mijn mobiel. Waarom zou ik mijn telefoon als afstandsbediening willen gebruiken?

Zoe is een gimmick...leuk om eens te proberen. Misschien dat ik de losse apk installeer.
pi_129592463
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:51 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Meningen O+

Ik heb 7 afstandsbedieningen in de la liggen en 1 Harmony die ze allemaal vervangt ligt op tafel, daarnaast ligt mijn mobiel. Waarom zou ik mijn telefoon als afstandsbediening willen gebruiken?

Zoe is een gimmick...leuk om eens te proberen. Misschien dat ik de losse apk installeer.
Ik heb niet 7 afstandsbedieningen.

Daarbij is het heel leuk om mensen gek te maken door steeds tv's uit te doen overal. :D
pi_129592576
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:52 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ik heb niet 7 afstandsbedieningen.

Daarbij is het heel leuk om mensen gek te maken door steeds tv's uit te doen overal. :D
Ik ben 33, ik zie mezelf niet de straat afstruinen om tv's uit te zetten geloof ik :')

Heb je die powersaver service nou al uitgeschakeld en je telefoon herstart?
pi_129592616
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:56 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Ik ben 33, ik zie mezelf niet de straat afstruinen om tv's uit te zetten geloof ik :')

Heb je die powersaver service nou al uitgeschakeld en je telefoon herstart?
Dat doe ik toch niet? :') Maar bij vrienden oid.

Ja ik heb de powersaver uit gedaan maar niet herstart.
pi_129603398
Heb sinds gisteren de Brodit active holder voor de One binnen. Klikt er nog niet heel soepel in, maar voldoet verder prima. Ben benieuwd of het op lange termijn nog schadelijk is voor de telefoon want er zit geen zachte voering in o.i.d.

Nu nog besluiten of ik Sygic of Tomtom wil voor offline navigatie. Iemand tips? :)
Too much is never enough!
pi_129603536
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 09:11 schreef The6thgate het volgende:
Heb sinds gisteren de Brodit active holder voor de One binnen. Klikt er nog niet heel soepel in, maar voldoet verder prima. Ben benieuwd of het op lange termijn nog schadelijk is voor de telefoon want er zit geen zachte voering in o.i.d.

Nu nog besluiten of ik Sygic of Tomtom wil voor offline navigatie. Iemand tips? :)
Ik heb verschillende Brodit houders versleten voor verschillende toestellen en ik heb nog nooit beschadigingen aan de telefoons gemerkt door de houder. Alleen de houder voor mijn iPhone had idd voering.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:16:30 #225
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_129604933
Ik begon vanochtend om half 8 met werken, met laten we zeggen 95% batterij.
Deze is nu 47% terwijl hij heel de tijd op stand stond. Dikke battery drain dus.
Wie weet hoe dit komt of hoe dit te verhelpen is? Beetje jammer, ik vond de battery life van mijn One altijd heel goed.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')