quote:
Klopt. Werkt helaas wel maar op 1 telefoon: mijn broertje heeft een HTC One SV en gaf zijn 23gb aan mij. Het werd er helaas niet bij opgeteld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:27 schreef speknek het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat je 23GB van Dropbox krijgt als je je HTC aanmeldt?
Ja, daarom wilde ik het even checken of het misschien een bekend probleem isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Lijkt op een defect, ik zou het omruilen.
Ik heb een foutloze zilveren.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:24 schreef Convict het volgende:
Hebben alle zilveren dat probleem met dat er een gleufje onder of boven zit?
wil er 1 halen maar kan niet kiezen.. maar als elke zilveren tot nu toe die afwerk fout hebben dan haal ik mooi zon zwarteanders die zilveren
Mijn zwarte is ook niet perfect, maar juist vanwege de kleur valt het niet/nauwelijks op.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:24 schreef Convict het volgende:
Hebben alle zilveren dat probleem met dat er een gleufje onder of boven zit?
wil er 1 halen maar kan niet kiezen.. maar als elke zilveren tot nu toe die afwerk fout hebben dan haal ik mooi zon zwarteanders die zilveren
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Klopt. Werkt helaas wel maar op 1 telefoon: mijn broertje heeft een HTC One SV en gaf zijn 23gb aan mij. Het werd er helaas niet bij opgeteld.
Kan je nog proberenquote:Bonus type Updated Space earned
Camera Uploads Bonuses for using Camera Uploads 5 weeks ago 3 GB
Simple Tasks Linking with Facebook 7 weeks ago 125 MB
Simple Tasks Follow @Dropbox on Twitter 7 weeks ago 125 MB
Simple Tasks Posting <3 to Twitter 7 weeks ago 125 MB
Simple Tasks Linking with Twitter 7 weeks ago 125 MB
Simple Tasks Why you love Dropbox 7 weeks ago 125 MB
HTC + Dropbox HTC Sense 3.5 promotion (expires 5/18/2014) 1 month ago 3 GB
HTC + Dropbox HTC Sense 4.0 promotion 1 month ago 23 GB
Getting Started Completed! 1 month ago 250 MB
Zwart:quote:Op zondag 14 juli 2013 15:19 schreef Convict het volgende:
Dilemma's... ik weet nu nog steeds niet of ik zwart of zilver moet nemen
Hmm, dan zou T-Mobile ook spoedig moeten volgen.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb een toestel van KPN, die hebben hem denk ik nu losgelaten.
Wat verwacht je dan. Zij gaan over de diensten van hun als provider.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:48 schreef Skillstorm het volgende:
Net klaar met T-mobile bellen, ze weten niks van die update af.![]()
![]()
T-mobile heeft een eigen versie van de HTC One ROM dus hoort er wel degelijk iets over te weten.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan. Zij gaan over de diensten van hun als provider.
Je gaat een kassamedewerker van de appie toch ook niet vragen wanneer ze in het distributiecentrum een nieuwe vrachtwagen gaan aanschaffen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |