Attentie
Omdat ik nu al z'n 8.000 DM's heb ontvangen over het niet openen van een Lowlands-forum dit jaar (De ene helft denkt dat het een grap is, de andere helft dreigt met (zelf)moord als er geen LWL komt), een eenmalige verklaring. Er wordt niet over gecorrespondeerd, besluit is definitief, gaan we niet meer op terugkomen.
Elk jaar is het weer een gevecht om een speciaal LWL-forum te krijgen van de FA's. Dat jullie het de afgelopen jaren hebben gehad, daar moeten jullie met name belsen op jullie blote knietjes voor danken, hij heeft zich hier altijd erg voor ingespannen. Het is natuurlijk moeilijk te verkopen dat Lowlands een eigen forum verdient en andere festivals als Pinkpop niet. Elk jaar moeten we weer de discussie voeren over "waarom Lowlands zoveel meer is dan andere festivals", "dat het een gevoel is", dat "de Lowlandsgangers een gemeenschap op zich zijn". Tot nog toe viel die discussie uit in het voordeel van een eigen forum. Dit jaar niet omdat:
A. Het forum het afgelopen jaar veel minder bezocht werd en er minder gepost werd.
B. Het Lowlandspubliek het afgelopen jaar veranderd is. Ja, vooral ik maak altijd, met knipoog, grappen en grollen over kuthipsters die mijn festival kapen. Maar daar zit wel een grote kern van waarheid in. Het is niet meer de leuke alternatieve club van weleer. De huidige Lowlander gaat net zo makkelijk een jaartje naar Pinkpop of een dancefestival. Er is geen echte community meer, om in marketingtaal te spreken.
C. Voor ons, als mods, is de lol eraf. Het forum is niet meer zo leuk, met kwinkslagen en originele topics, zoals de jaren voor 2012. Belsen, BB, rubbereend en ik hebben geen zin meer. We zien geen mod-materiaal in de vaste club posters in de MUZ-lowlandsreeks. D_A mag dan wel blauw zijn, maar die zit nog in z'n proeftijd.
Alles komt en gaat. LWL was leuk, zolang het leuk was. Laten we het beste van deze topicreeks maken. Volgend jaar gaan we wederom kijken of Lowlands toch niet een apart forum verdiend.
We vragen jullie om deze beslissing te accepteren en je te gedragen. Wie gaat rellen verpest de kans dat er in 2014 weer een LWL komt. Dat het er dit jaar niet van komt staat vast en gaat niet veranderen. Respecteer dat.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.