En dit. Ik vond het juist de charme van Fok dat ze zoiets nog deden. Het verheven gevoel bij Blabbath straalt er vanaf.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:16 schreef indiaantje89 het volgende:
En alsof er zoveel werkt zit in LWL, er gebeurt hier nooit iets raars, Als er een discussie wat ongezellig dreigt te worden dan lossen de mensen het intern op, hoeft geen moderator aan de pas te komen hier.
En daarnaast:
Lowlands 26 topics (and still counting)
Pinkpop: 13 topics (en dood)
Best Kept Secret: 8 topics (en dood)
Rock Werchter: 6 topics (en laat er hooguit nog 1 bijkomen)
Dus Lowlands komt gewoon uit op meer topics dan al die andere 3 festivals bij elkaar. Dus nog steeds een duidelijke reden LWL te openen. En tegen de tijd van LL zelf word het altijd wat drukker. Dus nog makkelijk te verkopen om wel een LWL te openen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom maak je geen algemeen festival subforum? Zomaar een ideetje hoor.
VROEGER WAS ALLES BIERquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:20 schreef Ang3l het volgende:
Een sub-forum niet willen openen omdat je zelf niet met de tijd om kan gaan (things change baby, the alsways do )en krampachtig vasthoudt aan "vroegah was alles beer"Triest. Alsof de non-hipster alleenrecht heeft op Lowlands en dus LWL.
quote:
Wat is dit nou weer voor een vraag....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:36 schreef Basp1 het volgende:
Komt depeche mode wel als surprise act dit jaar? Op werchter vond ik ze erg goed.
Aha Bat For Lashes,quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik zet nog maar ff m'n LWL-playlistje op, want de baas is toch op vakantie
"Ooooooh Laura, you're more than a superstaahaaaaaar!"
Dat vertelde ik net tegen een vriendin van mequote:
Staan 16 augustus in Australië, dus reken er maar niet op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:41 schreef Ang3l het volgende:
Van mij mag Bastille wel komen, da's ook wel een leuke nieuwe band
Weet je hoe hard da vliegtuig gaat, jonguh?!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Staan 16 augustus in Australië, dus reken er maar niet op.
Ik heb dit weekend niks te doen. Misschien wel een goed idee om iets gelijksoortigs te organiseren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vertelde ik net tegen een vriendin van meWe hebben sinds 3 jaar een pre-lowlands weekend met vrienden en dat is dit weekend: zaterdag 26 graden en heldere lucht, zondag 23 graden en een paar wolkjes. Perfect festival weer! Was het maar dit weekend
Dus zaterdag tentjes opzetten in de achtertuin, Lowlands-playlistjes aan, badje opzetten, lemon cooler XL's maken en feesten
Bij de oxfam novib stand.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Die Lemon Coolers heb ik nou nog nooit op, dit jaar ga ik me er is aan wagen. Waar zijn die dingen te halen op het festival terrein?
Lekker boeiend ook, je gaat toch voor jezelf. Ik snap het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen LWL-subforum
Kom op zeg, dat je je wil vasthouden aan het gevoel van vijf jaar geleden toen er ander publiek kwam bij Lowlands is prima.. Maar schuif die schuld niet in onze schoenen... Meegaan met de tijd heet dat..
Het kan natuurlijk wel een bepaalde sfeer halen of wegmaken, maar ik vermaak me ook nog steeds goed hoor. Net zo goed als in 2004.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker boeiend ook, je gaat toch voor jezelf. Ik snap het probleem niet zo.
Het is opzich geen probleem, maar wel beetje voorpret die je mist. En de reden is natuurlijk (mits het echt waar is) te walgelijk voor woorden. Je hebt een groep mensen die zich het hele jaar keurig gedraagt (jij zit op VBL, daar hebben mods meer moeite om de boel in het gareel te houden dan hier), niet eens die paar weken ons een plezier gunt om een LWL forum aan te maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker boeiend ook, je gaat toch voor jezelf. Ik snap het probleem niet zo.
Dus donderdag weer nieuwe namen denk ikquote:Kijk uit, straattheater! Hier het tweede deel van de straattheateracts die je straks eventjes stil doen staan, je zullen verrassen, je zullen laten schrikken maar die vooral een glimlach op je gezicht gaan toveren!
De badcharmeurs van Vespaqua trakteren jullie vermoeide Lowlandspootjes op het Voetenbadterras … Lekker! De bradas en sistas van LiGHT UP kliederen en kleuren het Lowlandsterrein én jou onder met licht en Frédéric en Gloria van straattheaterduo Extea dartelen en dansen rond en nemen je graag in de tang. Grote kans dat je ook Les Archers tegen het lijf loopt. En nee, dat zijn geen boogschieters, maar retestrakke gitaristen, in retestrakke pakjes met retekleine gitaartjes. Retegoed!
Ik bedoelde dat 'lekker boeiend' t.a.v. de anti-hipster argumentatie om LWL niet meer te openen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het is opzich geen probleem, maar wel beetje voorpret die je mist. En de reden is natuurlijk (mits het echt waar is) te walgelijk voor woorden. Je hebt een groep mensen die zich het hele jaar keurig gedraagt (jij zit op VBL, daar hebben mods meer moeite om de boel in het gareel te houden dan hier), niet eens die paar weken ons een plezier gunt om een LWL forum aan te maken.
Dan krijg je al een blauw kleurtje en een gratis lidmaatschap van FOK! Maar vervolgens wel zeggen dat je in een klein sub forumpje "geen zin hebt" en daarmee het plezier van een flink groepje mensen afneemt. Nou dan mag je MOD-status imo ook gelijk inleveren, want je bent dan gewoon te lui om je taken uit te voeren.
En zoals je hier kan lezen haalt het toch de sfeer voor sommige mensen weg. Het is wel een stukje van FOK! waar mensen naar uitkijken. Ik ben er zelfs user van geworden. Het is niet dat wij ons een heel jaar misdragen, in tegendeel zelfs. De mods hebben geen kind aan ons hier. En daarom is het jammer dat zo'n beslissing uit luiheid en persoonlijke principes word gemaakt.
Maar mijn Lowlands zal er niks minder om worden.
Het komt allemaal door mij omdat ik over Pitch begonnen benquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:24 schreef rioolheffing het volgende:
En als we beloven niet naar dancefestivals meer te gaan? En kan je ook een lijstje maken met regels hoe we ons moeten gedragen op LL zodat jij je weer op je gemak voelt? Mogen wij dan een sub forum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het komt allemaal door mij omdat ik over Pitch begonnen benHoe was Pitch eigenlijk? Heb je er nog niet over gehoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat bij ons ook in de planning. Niet aankomend weekend, maar het gaat sowieso loos binnekort.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vertelde ik net tegen een vriendin van meWe hebben sinds 3 jaar een pre-lowlands weekend met vrienden en dat is dit weekend: zaterdag 26 graden en heldere lucht, zondag 23 graden en een paar wolkjes. Perfect festival weer! Was het maar dit weekend
Dus zaterdag tentjes opzetten in de achtertuin, Lowlands-playlistjes aan, badje opzetten, lemon cooler XL's maken en feesten
Teef.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zal dan volgend jaar ook niet meer naar Pinkpop, Best Kept Secret of Glastonbury meer gaan. Sorry iedereenik moest zo nodig het festival hoertje spelen dit jaar.
Kaarten scoren was niet meer gelukt. Was echt een gekkehuis op vrijdag/zaterdagochtend. Heb er vanaf gezien en we zijn naar een huis wezen kijkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoe was Pitch eigenlijk? Heb je er nog niet over gehoord?
Dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Is n00bie overigens degene die zelfmoord zou plegen als LWL niet geopend zou worden? Hij is behoorlijk afwezig?
Hij heet toch Sack?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Misschien moet dit topic zo'n dikke bril op, dan is het duidelijk dat dit alleen nog maar voor hipsters is. Iit tot helemaaaaal niet achter elkaar aanlopende en hetzelfde uitziende gelijke kleding dragende Black Sabbath aanhangende rockers en zo.
Joh. Maar waar zou die naam op geinspireerd zijn?quote:
Okequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Joh. Maar waar zou die naam op geinspireerd zijn?
+bquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Een Black Sabath fan met dyslectie waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |