Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, nog één zo'n opmerking en ik vuist je aars.
AdoraBelle is wel wat voor jequote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik ben ook een halve homo want ik ben bi en ik ben ook heel leuk
Klinkt als een meisje, nee daar ben ik eerst wel even klaar meequote:
Rez, hoor je dat? Beter haal je 'm nu uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
wow je kan doodgaan aan het te lang in hebben van een tampon
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Klinkt als een meisje, nee daar ben ik eerst wel even klaar mee
In je anus telt nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez, hoor je dat? Beter haal je 'm nu uit.
Oh dan moet je spatie nemenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Klinkt als een meisje, nee daar ben ik eerst wel even klaar mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh dan moet je spatie nemenEindelijk een leuk grapje van jouw kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh dan moet je spatie nemenxd xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
En jij ook, of trek hem tenminste recht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez, hoor je dat? Beter haal je 'm nu uit.
Hmm... Ik heb me al gebonden aan Rez, maar hij hoeft niet te weten dat ik vreemd ga, dus als jij het voor jezelf houdt..quote:
Kijken mag gewoon héquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm... Ik heb me al gebonden aan Rez, maar hij hoeft niet te weten dat ik vreemd ga, dus als jij het voor jezelf houdt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |