staat niet bij waar het ding staat hequote:
5 versnellings handbakquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:20 schreef Jano9 het volgende:
Wat voor transmissie, zal wel voor 99,99% handbak wezen anders interesse
Wordt op zijn vroegst maandag. Ik ben vandaag en morgen niet in de buurt. Zondag zou kunnen, maar dan gaat het overschrijven wat lastig wegens de dag des heeren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef T42 het volgende:
kan hem morgen al ophalen eventueel voor die 50 euro(kom uit helmond)
Dat haal ik niet op de tank, en ik wil letterlijk geen geld er meer in steken (eigenlijk al veel te veel geld in gestoken)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef -niemand- het volgende:
als je hem naar omgeving venlo brengt geef ik je er 70 euro voor.
helaas, had hem graag gehad als hobby/leerprojectje. dan mag hij naar iemand andersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:59 schreef RodeCordoba het volgende:
[..]
Dat haal ik niet op de tank, en ik wil letterlijk geen geld er meer in steken (eigenlijk al veel te veel geld in gestoken)
Vandaar mijn minimumbod van ¤9,70 (De kosten om de auto over te schrijven)
APK-technisch is waarschijnlijk het enige grote issue dat de motor niet lekker loopt wanneer die warm is. En wat verwaarloosbare dingen, zoals het afstellen van de ruitensproeier.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef Neo-- het volgende:
voor dat beetje geld, valt er ook niets te klagen denk ik, en een andere gek ken er nog mooi even 3 maandjes in knallen!
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:26 schreef xatlad het volgende:
Gewoon schorsen. Is er eigenlijk wel nog langeren stukken mee te rijden dan denk ik aan 50km +
Op deze tank waarschijnlijk nèt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:26 schreef xatlad het volgende:
Gewoon schorsen. Is er eigenlijk wel nog langeren stukken mee te rijden dan denk ik aan 50km +
Wegens 'beloofd is beloofd' nog één uur om meer te bieden dan de sloopprijs. (Die je bijna altijd ervoor terug zult krijgen mocht het niet bevallen)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:31 schreef RodeCordoba het volgende:
Maargoed. T42. Mocht je morgen nog de hoogste bieder (¤50) zjn die em komt ophalen, mag je em zondag of maandag halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |