quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
Goed kindjes, deze Adonis moet weer aan het werk. Tot vanavond![]()
Beterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:53 schreef TienVingers het volgende:
Volgens weeronline komende 5 dagen alle dagen alleen maar zon en mooie temperaturen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef Dearest het volgende:
Haha, wat is dit, een soort JNG chatbox ofzo? Grappig, hoi
Hoiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef Dearest het volgende:
Ja. Je moet alleen wel heel sloom typen. Anders staat LB voor je deur straksquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef Dearest het volgende:
Haha wat handig, eigenlijk een soort van alle topics in 1 want je kan over alles praten enzo hurrdurrquote:
mmhmm.. Mmhm. Welcome! Je bent ingescand in de jng database.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef Dearest het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2013 15:56:54 ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doet me denken aan die aflevering van Spongebob dat ze chocolade gingen verkopen!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:56 schreef xcachet het volgende:
Ik volg Black Fashion op TumblrWat de fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:56 schreef xcachet het volgende:
Ik volg Black Fashion op TumblrDie benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |