't gaat om een mobielquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee.
Volgensmij staat dat ding gewoon je je verzekeringspas.
Ja hehe, maar die heb ik hun nooit gegeven...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat
Een polis nummer is voor je verzekering ben ik bijna zeker van..
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:36 schreef d4v1d het volgende:
Of wacht,
Het polis nummer van de verzekering voor je mobiel?
Je moet jezelf juist fantastisch vindenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
Elke keer als ik in mijn Skype groepsconvo zeg dat ik een tyfusmongool ben, dan zeggen ze altijd dat ik goede zelfkennis heb
Wat zijn ze toch lief
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet jezelf juist fantastisch vinden
Ik zag het al maanden geleden in mijn glazen bolquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:29 schreef TienVingers het volgende:
Jullie moeten daten, wanneer gaan jullie daten
Fok-koppel 2013
xcachet en LETMEIN
Maar iedere moeder vertelt zijn kind toch dat die niet mag liegen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet jezelf juist fantastisch vinden
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zag het al maanden geleden in mijn glazen bol
Heeft mama nooit tegen mij gezegd. En daarom lieg ik misschien bijna nooit tegen haar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar iedere moeder vertelt zijn kind toch dat die niet mag liegen?
Oja? Zeg dat maar als je enthousiast moet reageren op een kut kadootje dat je krijgt op je verjaardagquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar iedere moeder vertelt zijn kind toch dat die niet mag liegen?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja? Zeg dat maar als je enthousiast moet reageren op een kut kadootje dat je krijgt op je verjaardag
Of dat iemand er goed uitziet terwijl je weet dat ze voor lul loopt in hetgeen ze draagt
Nee, want wespen en bijenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:40 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga barbecueën, zijn er al mensen jaloers?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:40 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Stuart is die PI gewoon intimiderend
Bus deo en een aansteker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, want wespen en bijen
Buiten eten is eng
Die gaan om 19.00 wel wegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, want wespen en bijen
Buiten eten is eng
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
SgtPorkbeans nieuwkomer van het jaar 2013
Ik ben ook een nieuwkomer hoor!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
SgtPorkbeans nieuwkomer van het jaar 2013
Werkt nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:43 schreef hazmat88 het volgende:
[ afbeelding ]
en als hij het nu niet doet ben ik er klaar mee
OMG het komt op ons afquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:43 schreef hazmat88 het volgende:
[ afbeelding ]
en als hij het nu niet doet ben ik er klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |