Vind die afbeelding maar onduidelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 14:39 schreef Zon het volgende:
[..]
[..]
Het staat toch echt allemaal in die afbeelding...
quote:Vanavond gaat de actiesite www.nummer39metrijst.nl de lucht in. Daar kun je zien waar je nummer 39 met rijst met 39 procent korting kan bestellen.
bron
quote:We hebben voor jou een koninklijke korting. Vandaag is het namelijk Driekoningen en bij ons bestel je daarom met ¤3 korting! Lekker, hè? De onderstaande code kun je gebruiken, indien je de bestelling online afrekent met iDeal of creditcard.
¤ 3 KORTINGSCODE: KnGjeJ1153
Dus heb je geen zin om te koken? Maak dan gebruik van deze tijdelijke korting. De korting is 3 dagen geldig (t/m woensdag 8 januari). Eet smakelijk, eet vorstelijk!
Hier één Griek, de rest zit allemaal bij TBquote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef Pap89 het volgende:
Hier maar 2 zaken die meedoen, en dan ook nog een km of 10+ verderop
Dus voordat het hier dan ooit aankomt, heeft het al pootjes gekregen wss.
Hey harstikke bedankt hoor! 10% kan ik wel gebruiken in principequote:
Die kreeg ik op een andere mail ook binnen jaquote:
Even getest en vandaag werkt het iig nog. Zo meteen direct gebruiken voor een pizzaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef Chizz het volgende:
Korting voucher (20%): GOOGLE20. Geldigheidsdatum onbekend.
Ik kreeg hem zojuist... (niets te vroeg dus..)quote:Op maandag 20 januari 2014 14:25 schreef WC_Schaap het volgende:
25% korting bij JustEat met de code ''BLUEDAY25'', code is alleen vandaag geldig.
Geweldig, thanks! Deze werkte vandaag nog iig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef Chizz het volgende:
Korting voucher (20%): GOOGLE20. Geldigheidsdatum onbekend.
Vandaag nog geldig!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:25 schreef Ruuub het volgende:
[..]
Geweldig, thanks! Deze werkte vandaag nog iig.
En nog steedsquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:25 schreef Ruuub het volgende:
[..]
Geweldig, thanks! Deze werkte vandaag nog iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |