Ben ik net terug in de Achterhoek gebeurt er van alles! Welkomstgeschenkjes?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:54 schreef Erasmo het volgende:
Alles erop af, ik heb zin om wel even de ramptoerist uit te hangen maar ik vrees dat heel Meddo al vol staat
Zondag is er een nieuw vuurtje, niet veel verderopquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:54 schreef Erasmo het volgende:
Alles erop af, ik heb zin om wel even de ramptoerist uit te hangen maar ik vrees dat heel Meddo al vol staat
quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)doetinchem-1.4321516
Ik heb al een paar mooie stapels gezien ja. Komende dagen maar niet de was buiten hangenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:48 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Zondag is er een nieuw vuurtje, niet veel verderop
quote:Geplaatst door: ab - 28-04-2014 17:40
Ik ben het zo langzamerhand volledig zat!!!
Met al dat tuig uit oost en zuid europa
het is toch een schande dat wij allerlei maatregelen moeten treffen om dat gespuis van ons af te houden.
Winterswijk heeft een grote dichtheid aan schietclubs dus binnenkort het wildewestenoosten hier.quote:
Nou vooral tussen de rotonde bij de Tuwi tot aan Obelink stond het vast. Ik moest naar mijn werk in Dinxperlo en was blij dat ik 20 minuten eerder vertrokken was. Al deze minuten zijn opgemaakt aan in de file staan. Volgens mij waren gisteren in Winterswijk alleen de supermarkten maar open? Vanochtend was het ook druk bij de Action en Lidl met Duitsers. Stel je eens voor, een dag dichtquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:18 schreef Felagund het volgende:
Gisteren was het zeker ook weer druk met Duitsers in Winterswijk? Al zijn ook in Nederland niet alle winkels open op Hemelvaartsdag.
Je moet wat als je door Duitsland omsingeld bent.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:11 schreef Individual het volgende:
De nieuwe gemeentegids van Winterswijk is uit.
Ik tel 45 schietclubs. De meest trigger happy gemeente van Nederland!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |