quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef erikkll het volgende:
Je mag mij wel in de OP zetten! - Lichtenvoorde
Ik dacht dat Winterswijk een stad wasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:43 schreef Individual het volgende:
Winterswijk represent! Het mooiste dorpje ter wereld!
[ afbeelding ]
Geen stadsrechten en iedereen zegt dorp. Dat het megalomane gemeentebestuur een lelijk 'stadskantoor' heeft neergezet maakt geen verschil.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:45 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ik dacht dat Winterswijk een stad was
Ahaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:47 schreef Individual het volgende:
[..]
Geen stadsrechten en iedereen zegt dorp. Dat het megalomane gemeentebestuur een lelijk 'stadskantoor' heeft neergezet maakt geen verschil.
neuhquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:52 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Aha, maar Winterswijk is toch ook best groot?
In de Achterhoek is het een ware metropool, maar met nog geen 30.000 inwoners en een echte dorpsmentaliteit is het geen stad hoe graag het dorpsbestuur dat ook wilt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:52 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Aha, maar Winterswijk is toch ook best groot?
Gelukkig hebben we Doetinchem ook nogquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:02 schreef Individual het volgende:
[..]
In de Achterhoek is het een ware metropool, maar met nog geen 30.000 inwoners en een echte dorpsmentaliteit is het geen stad hoe graag het dorpsbestuur dat ook wilt.
We voelden ons altijd wel erg verheven boven Lichtenvoorde, Groenlo en helemaal Aalten. Met Groenlo zijn we vriendelijk door het uitgaan en met Lichtenvoorde ook wel iets.
Je groeit op en je eigen straat is het belangrijkste op aarde. Dan je dorp, dan je land, dan je continent en dan je werelddeel. Voor sommigen gaat dat nooit weg en voeren er 'oorlog' voor.
Ja maar dat is de grote stad met stoplichten enzo.. Nu maak je me bang.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:07 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Doetinchem ook nog
Ik kom er zelden haha, meestal kom ik in Zutphenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:10 schreef Individual het volgende:
[..]
Ja maar dat is de grote stad met stoplichten enzo.. Nu maak je me bang.
Wablief?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:54 schreef Unmountable het volgende:
Ah geef toe zo is ie iets leuker, vleugje normaal der deur hen!
Net door het park gelopen en daar is ook best wat gras.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:09 schreef Unmountable het volgende:
Mensen die nog lekker van het weer aan het genieten zijn in een weiland o.i.d?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |