quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:57 schreef xcachet het volgende:
Maar goed, in die week dat er niemand is verveel ik mij ook niet omdat werken.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:55 schreef d4v1d het volgende:
Parijs is dan ook een kut stad.. Dan werk ik liever
Geen idee, maar uiterlijk maandag. Maar dat andere heeft gebeld vandaag en toen heb ik maar gezegd dat ik niet meer beschikbaar wasquote:
Maar je zei hele dagen werken?quote:
Hehe, en wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Geen idee, maar uiterlijk maandag. Maar dat andere heeft gebeld vandaag en toen heb ik maar gezegd dat ik niet meer beschikbaar wasWant ik wil daar niet
Nee altijd vanaf 18 uur beginnen. Ja echt afwassen, mar in de zomer is het daar rustig want wij hebben geen terras.. Dus lekker ijsjes eten en op m'n mobielquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar je zei hele dagen werken?
Is het echt afwassen of gewoon de vaatwasmachine vullen en simpel wat glazen spoelen?
Oh, dan valt het wel mee jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hehe, en wat zeiden ze?
Duim voor je
[..]
Nee altijd vanaf 18 uur beginnen. Ja echt afwassen, mar in de zomer is het daar rustig want wij hebben geen terras.. Dus lekker ijsjes eten en op m'n mobiel
Geld verdienen tijdens fok lurken. Nicequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hehe, en wat zeiden ze?
Duim voor je
[..]
Nee altijd vanaf 18 uur beginnen. Ja echt afwassen, mar in de zomer is het daar rustig want wij hebben geen terras.. Dus lekker ijsjes eten en op m'n mobiel
Geld verdienen met niks doen. Zie het probleem er niet van inquote:
Ja dat dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Geld verdienen tijdens fok lurken. Nice
Als ik moet werken is het ook echt werken... tenzij je laat klaar wilt zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geld verdienen met niks doen. Zie het probleem er niet van in
[..]
Ja dat dus
'Oké dan weet ik genoeg'quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hehe, en wat zeiden ze?
Duim voor je
[..]
Zie je wel haha. Die mensen gaan heus niet moeilijk doenquote:
Chineesen he, doen niet aan hard werkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als ik moet werken is het ook echt werken... tenzij je laat klaar wilt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |