Zwerfkatten inderdaad, vandaar dat de term kattendieven hier ook niet echt op zijn plaats is want die zijn immers van niemand. Waarom grijpt de Vietnamese politie dan toch in? Toen ik een een aantal jaren geleden in Hanoi was, was het vangen van katten voor consumptie verboden i.v.m. de strijd tegen muizen en ratten, ..... die dan ook wel gewoon gegeten mogen worden!quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Zwerfkatten inderdaad, vandaar dat de term kattendieven hier ook niet echt op zijn plaats is want die zijn immers van niemand. Waarom grijpt de Vietnamese politie dan toch in? Toen ik een een aantal jaren geleden in Hanoi was, was het eten van katten verboden i.v.m. de strijd tegen muizen en ratten, ..... die dan ook wel gewoon gegeten mogen worden!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:32 schreef arjan1212 het volgende:
[ afbeelding ]
De mannen zouden de afgelopen twee jaar zo'n 4000 huiskatten hebben gestolen.
Nee, vertel me er alles over.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel eens in Vietnam geweest? huiskatten ....
Ik kan godverdomme niet wachten tot je ons paupers met deze hemelse kennis verlicht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel eens in Vietnam geweest? huiskatten ....
Helaas zijn wij niet waardig genoeg om zijn verlichte denkbeelden aan te mogen horen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:07 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik kan godverdomme niet wachten tot je ons paupers met deze hemelse kennis verlicht.
Ik zei niet "waardig" genoeg, ik zei min of meer, dat een ietwat beperkte tokkie met een hersenbeschadiging, zoals de jouwe, waarschijnlijk niet in staat is om e.e.a. te begrijpenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Helaas zijn wij niet waardig genoeg om zijn verlichte denkbeelden aan te mogen horen.
Ik ben erg blij dat jij het gemiddelde niveau toch nog omhoog haalt. Anders zou het hele topic onder gekwijld worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei niet "waardig" genoeg, ik zei min of meer, dat een ietwat beperkte tokkie met een hersenbeschadiging, zoals de jouwe, waarschijnlijk niet in staat is om e.e.a. te begrijpen
Precies, uhhh, doe ondertussen even een beetje vegen bij die hangende rechtermondhoek van jequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat jij het gemiddelde niveau toch nog omhoog haalt. Anders zou het hele topic onder gekwijld worden.
Dat schreef ik dus net, toen Murdinges onverwacht een arm uit z'n dwangbuis slaagde te werken en een paar zinnen uit z'n toetsenbord wist te persen. Maar die staat er dus al.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:19 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat is dan jouw verklaring voor het ingrijpen van de politie?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:25 schreef Jian het volgende:
Dat schreef ik dus net, toen Murdinges onverwacht een arm uit z'n dwangbuis slaagde te werken en een paar zinnen uit z'n toetsenbord wist te persen. Maar die staat er dus al.
Ik zie het antwoord niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:00 schreef Jian het volgende:
Waarom grijpt de Vietnamese politie dan toch in?
Een antwoord geven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:28 schreef Jian het volgende:
Daar kan ik dan verder ook weinig aan doen ben ik bang .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |