abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 juli 2013 @ 07:19:27 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_128609264
De politie in Vietnam heeft zes leden van een bende kattendieven gearresteerd. De mannen zouden de afgelopen twee jaar zo'n 4000 huiskatten hebben gestolen. Het vlees van de dieren verkochten ze ter consumptie, zo meldt de politie van de stad Vinh.

Met aas lokten de mannen tussen de 4 en 6 katten per nacht in de val. Ze verkochten het vlees voor 3 dollar per kilo en gebruikten het geld om online computerspellen te spelen. Inwoners hadden de politie gealarmeerd die de mannen vrijdag op heterdaad betrapte. Katten zijn in Vietnam op menige plaats een populaire snack. Ze worden gegrild en met rijstwijn geserveerd.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tten-als-snack.dhtml

Eet smakelijk.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_128609303
Jammer dat ze de katten stelen. Als ze een beetje investeren konden ze die katten fokken en veel meer verdienen. Ik zou het ook wel willen proeven!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128609315
Hmmm eating pussy :9
pi_128609320
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 07:28 schreef bijdehand het volgende:
Jammer dat ze de katten stelen. Als ze een beetje investeren konden ze die katten fokken en veel meer verdienen. Ik zou het ook wel willen proeven!
Smaakt gewoon naar kip :Y)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128609336
Hier eten we haring. En niet eens vers zoals in sushi. En rund. En varken.

En wat moet de mens gedacht hebben toen hij voor het eerst aan de uiers van een koe trok?

Het enige opmerkelijke is, is dat het gevangen huiskatten zijn.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_128609345
Ruimt lekker op.
pi_128609367
-nee-

[ Bericht 50% gewijzigd door timmmmm op 05-07-2013 08:30:01 ]
  vrijdag 5 juli 2013 @ 07:39:19 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_128609369
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 07:34 schreef Resistor het volgende:

En wat moet de mens gedacht hebben toen hij voor het eerst aan de uiers van een koe trok?

Dat is dan ook het gehele punt achter het artikel dus je hele zegje over wat ergens normaal of niet normaal is slaat compleet nergens op.

Overigens gaan die volkeren nog een stuk schandaliger met dieren om dan westerlingen dat doen dus er valt zeker wat tegen ze te zeggen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_128609386
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 07:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat is dan ook het gehele punt achter het artikel dus je hele zegje over wat ergens normaal of niet normaal is slaat compleet nergens op.

Overigens gaan die volkeren nog een stuk schandaliger met dieren om dan westerlingen dat doen dus er valt zeker wat tegen ze te zeggen.
Normale dingen komen niet in de krant. Ten minste, dingen die wij Nederlanders normaal vinden.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 08:07:23 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_128609577
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 07:34 schreef Resistor het volgende:

sushi is niet per se rauwe vis hoor :) sashimi wel als ik t goed heb
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')