dan vertel je je moeder dat je liever niet hebt dat ze daarover praat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:42 schreef Awesome_ het volgende:
Zit hier een pittig paars kapsel van een kg of 100 schoon aan de haak over haar stoelgang te vertellen en dat ze eindelijk weer vaste ontlasting heeft.
Ik moest glimlachen. Maar ik haat je.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dan vertel je je moeder dat je liever niet hebt dat ze daarover praat.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen. Maar ik haat je.
Dan is het goed. Laat me je niet betrappen want ik ga helemaal tzatziki op je.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee bby het is niet wat het lijkt. Awesome
Is homo.
Nigga you're as cold as ice.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dan is het goed. Laat me je niet betrappen want ik ga helemaal tzatziki op je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heeft ook iets met 'destruct', beter?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Destructo heten en dan met zulke slappe muziek aan komen.
Beter.. ja. Goed.. nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit heeft ook iets met 'destruct', beter?
Borst/bicep, vrijdag avond altijd curlen in de gym voor dem chicks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:06 schreef ZuidGrens het volgende:
vnv naar sicke party wat zal ik trainen in de gym biceps triceps traps schouders? gwn bp cables mp flies curlen triceps pushdown? help me plzz
Toet, toet: dat is snelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
wow; nu snap ik jouw username = mind blown
[ afbeelding ]
Dees is beterquote:
Dat genre luister ik amper.quote:
Tof. Alleen gare laptopspeakers hier. Thuis nog eens checken met fatsoenlijke speakers op vol volumequote:
Moet je idd op vol volume luisteren. Ik luister ook bijna alleen maar naar soundtracks en instrumentale versies van een nummer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Tof. Alleen gare laptopspeakers hier. Thuis nog eens checken met fatsoenlijke speakers op vol volume
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |