abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juli 2013 @ 12:34:47 #26
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_128616815
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef escalatie het volgende:
http://www.ib-groep.nl/st(...)schema/natschema.asp

Zelfs met een verblijfsvergunning voor bepaalde tijd (verblijf bij partner) komt zij in aanmerking voor studiefinanciering en het 'lage' collegetarief.
Maar dat type verblijfsvergunning heeft zij niet en komt zij ook niet voor in aanmerking. Zij gaat voor verblijfsvergunning type I (bepaalde tijd studie). Niet alleen moet je dan de volle mep betalen aan collegegeld, ook moet je aantoonbaar beschikken over voldoende middelen van bestaan om toegelaten te worden. Gaat hem waarschijnlijk niet worden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_128616820
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:33 schreef t_alfr het volgende:

[..]

Ik vergeef je voor je cynisme, lijk je wel vaker te doen :')

Wat is volgens jou dan hoe het zit? Ik krijg ook hier weer verschillende antwoorden die logisch klinken.
Je krijgt 0, noppes, nada
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  vrijdag 5 juli 2013 @ 12:44:13 #28
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_128617180
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:34 schreef Ryon het volgende:

[..]

Maar dat type verblijfsvergunning heeft zij niet en komt zij ook niet voor in aanmerking. Zij gaat voor verblijfsvergunning type I (bepaalde tijd studie). Niet alleen moet je dan de volle mep betalen aan collegegeld, ook moet je aantoonbaar beschikken over voldoende middelen van bestaan om toegelaten te worden. Gaat hem waarschijnlijk niet worden.
Die heeft ze inderdaad niet, maar het was ook meer bedoeld als aanvulling op de OP.
pi_128619382
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:33 schreef t_alfr het volgende:

[..]

Ik vergeef je voor je cynisme, lijk je wel vaker te doen :')

Wat is volgens jou dan hoe het zit? Ik krijg ook hier weer verschillende antwoorden die logisch klinken.
Ze krijgt dus niks, of ze moet zat geld hebben. Misschien kan jij extra lenen als je toch van d'r houdt O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128631747
Vraag asiel aan in België, trouw haar binnen de aanvraagtermijn, importeer haar naar Nederland en binnen 15 maanden heb jij je door de kaaskoppen gefinancierde studiefinanciering en mag jij haar helpen met haar biologielessen.

Overigens het enige probleem is de toegang tot uni's. In mijn geval had zij niet de juiste papieren (middelbare school diploma was niet voldoende) en heeft zij een 21+ test moeten doen. Maar die test kan elk mens, tenzij je te dom om te poepen bent.
pi_128631902
Als ze hierheen komt heeft ze geen verblijfsvergunning, alleen een studentenvisum dus geen recht op stufi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')