Maar dat type verblijfsvergunning heeft zij niet en komt zij ook niet voor in aanmerking. Zij gaat voor verblijfsvergunning type I (bepaalde tijd studie). Niet alleen moet je dan de volle mep betalen aan collegegeld, ook moet je aantoonbaar beschikken over voldoende middelen van bestaan om toegelaten te worden. Gaat hem waarschijnlijk niet worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef escalatie het volgende:
http://www.ib-groep.nl/st(...)schema/natschema.asp
Zelfs met een verblijfsvergunning voor bepaalde tijd (verblijf bij partner) komt zij in aanmerking voor studiefinanciering en het 'lage' collegetarief.
Je krijgt 0, noppes, nadaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:33 schreef t_alfr het volgende:
[..]
Ik vergeef je voor je cynisme, lijk je wel vaker te doen![]()
Wat is volgens jou dan hoe het zit? Ik krijg ook hier weer verschillende antwoorden die logisch klinken.
Die heeft ze inderdaad niet, maar het was ook meer bedoeld als aanvulling op de OP.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Maar dat type verblijfsvergunning heeft zij niet en komt zij ook niet voor in aanmerking. Zij gaat voor verblijfsvergunning type I (bepaalde tijd studie). Niet alleen moet je dan de volle mep betalen aan collegegeld, ook moet je aantoonbaar beschikken over voldoende middelen van bestaan om toegelaten te worden. Gaat hem waarschijnlijk niet worden.
Ze krijgt dus niks, of ze moet zat geld hebben. Misschien kan jij extra lenen als je toch van d'r houdtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:33 schreef t_alfr het volgende:
[..]
Ik vergeef je voor je cynisme, lijk je wel vaker te doen![]()
Wat is volgens jou dan hoe het zit? Ik krijg ook hier weer verschillende antwoorden die logisch klinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |