quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Niet houden van bier en tieten en kont
Hamburgers.quote:
Houden van melkvulkanen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Niet houden van bier, hamburgers en tieten
QFTquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
TietenVooral als net onder de douche weg komen.
Ridder van de anale orde zijnquote:
Ja, ik zag gewoon dat ik lapo hadquote:
Bruine ridderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ridder van de anale orde zijn![]()
inb4: bruine ridder
Dat noem jij al een lapohunt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:47 schreef arachide. het volgende:
Kappen met lapohunten. Ik ben er klaar mee
precies, het zal wel weer die ene week van de maand zijnquote:
INB4 klopt niet, ik ben geen neger.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ridder van de anale orde zijn![]()
inb4: bruine ridder
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies, het zal wel weer die ene week van de maand zijn
De lapo krijg je gewoon toevallig en niet anders.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik zag gewoon dat ik lapo haddat was geen hunten dat was een simpele observatie
precies, de tijden dat jij nog mod wasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:50 schreef Rezania het volgende:
[..]Een echte lapohunt begint al als een hyperactieve baggerspree bij post 280.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
De lapo krijg je gewoon toevallig en niet anders.
nee zijn lieve modsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kunnen we geen coup plegen in deze SC om de mods af te zetten?
+ pisserquote:
En nu kappenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies, het zal wel weer die ene week van de maand zijn
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heel lief ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee zijn lieve modsEn ze zijn er nog eens itt Conflict
Je weet dat ik gelijk hebquote:
praise the lordah!quote:
Tegenwoordig? Jaren geleden al. Imgur daarentegen.quote:
Veel wel. Maar zo nu en dan zit er nog wat grappigs tussen. Normaal staat er geen FOOD maar FAMI(LY)quote:
Als je niet wilt hoef dat niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:55 schreef zwerty het volgende:
[..]
Moet ik persé op een plaatjessite kijken dan?
Meh.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Jaren geleden al. Imgur daarentegen.
Dat ookquote:
ditquote:
9gag bestaat uit 13-jarigen die denken dat alles grappiger wordt als je er ''le'' voor zet.quote:
Toch maar die coup?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
ook nog genote? Chapeau voor dit sterke optreden
Je moet dan ook niet op de viral page kijken, gewoon user submitted en dan show viral uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:55 schreef zwerty het volgende:
[..]
Meh.
Sinds iedereen het kent, staat het echt vol met niet grappige dingen
Neequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
9gag bestaat uit 13-jarigen die denken dat alles grappiger wordt als je er ''le'' voor zet.
Doe je ding.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar reddit is meer dan plaatjes, veel meer
Ik zit in het Volksleger van de Democratische Volks Republiek Korea dus let the revolution begin!quote:
Ga maar weer gewoon bij de Praxis werken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zit in het Volksleger van de Democratische Volks Republiek Korea dus let the revolution begin!
* SgtPorkbeans gaat op het FOK SC staan met een vlag met anti-mod teksten er op
Niet correct, in alle gevallen betreft post 301 de LAPO.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
De lapo krijg je gewoon toevallig en niet anders.
dat is niet wat ze bedoelt, lutserquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet correct, in alle gevallen betreft post 301 de LAPO.
hoax, reactie 302 kan en slotjes vallen eerderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet correct, in alle gevallen betreft post 301 de LAPO.
Neequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga maar weer gewoon bij de Praxis werken.
Awwquote:
Lapo hunters kan je toch niet weren in deze scquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is niet wat ze bedoelt, lutser
http://redditenhancementsuite.com/quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:00 schreef Rezania het volgende:
Reddit vind ik maar complex, op imgur kan ik tenminste gewoon op rechts blijven drukken.
Post #302 is door een slotje heen posten dat telt nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoax, reactie 302 kan en slotjes vallen eerder
#301 kan me weinig boeien persoonlijk. Maar lapohunten is nou niet mijn roeping dus ik ga hier geen probleem van makenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Lapo hunters kan je toch niet weren in deze scJe kan alleen wat doen aan de vervuilde post tussen #290 en #300
LB is daar wel heel goed inquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Post #302 is door een slotje heen posten dat telt niet
Er is hier niks in huisquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Lapo hunt problems
Ga eten maken mensen
teheering hé
Ik ben een zak M&M's aan het wegknabbelenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Lapo hunt problems
Ga eten maken mensen
teheering hé
Vind ik ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Anders moet ik gewoon mod worden
Nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En dan DV benadelen? Doe maar niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar aldo krijgt nu op zijn donder omdat die #301 hadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
#301 kan me weinig boeien persoonlijk. Maar lapohunten is nou niet mijn roeping dus ik ga hier geen probleem van maken__
donderstraal een eind op johquote:
FC Emmenquote:
Doe 't zelf.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
donderstraal een eind op joh
agreedquote:
quote:
Jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar aldo krijgt nu op zijn donder omdat die #301 had
Wat zijn dit voor een loze opmerkingen danquote:
Wat ga jij lopen schelden dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor een loze opmerkingen dan
Wij hebben dan ook fleshjacks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En jullie hommo's geen fleshlight
Theneuq is een fleshlight?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En jullie hommo's geen fleshlight
''donderstraal een eind op'' schelden?quote:
Watquote:
Hahahahahahaha wat triestquote:
Pino, ik kom net binnenrollenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wow, mooie reactie, lekker op tijd ook.
En dat betekend dan maar dat je op posts van een half uur geleden moet reageren?quote:
Dat doe jij ook zo vaak.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat betekend dan maar dat je op posts van een half uur geleden moet reageren?
Ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat betekend dan maar dat je op posts van een half uur geleden moet reageren?
Maar mijn reacties zijn dan niet van het niveautje 'No shit!'.quote:
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nouuuuuuu. Daar kunnen we best over discussiëren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar mijn reacties zijn dan niet van het niveautje 'No shit!'.
Meestal van een danig treurig niveau dat ik mijn touw al in de handen heb en op zoek ben naar een goede dwarsbalk dan wel boom.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar mijn reacties zijn dan niet van het niveautje 'No shit!'.
Onder het genot van...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouuuuuuu. Daar kunnen we best over discussiëren.
Stop maar weer een pener in je handen, er komt weer niks zinnigs uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouuuuuuu. Daar kunnen we best over discussiëren.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Meestal van een danig treurig niveau dat ik mijn touw al in de handen heb en op zoek ben naar een goede dwarsbalk dan wel boom.
Mag ik Amoeba's pener pakken? Of word je dan boos?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stop maar weer een pener in je handen, er komt weer niks zinnigs uit.
Ga je gang, slet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik Amoeba's pener pakken? Of word je dan boos?
Ik doe normaal voor mij doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hypocriet.
Waar is die chick eigenlijk. HYPO
Eindelijk een terechte post van jou.quote:
Overdag TC willen doen.quote:
Echt wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet.Zo wispelturig ben ik nu ook weer niet.
NAC Bredaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:27 schreef chapel24 het volgende:
Het is dan wel geen klb, maar klacht;
Meisjes die na een avondje zoenen je via elke social media stalken.
Dat is toch mooi?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:27 schreef chapel24 het volgende:
Stoer lopen doen dat je laatst gezoend hebt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:27 schreef chapel24 het volgende:
Sletquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:27 schreef chapel24 het volgende:
Stop er wat in zou ik zeggen.quote:
Als je hard genoeg douwt wel ja.quote:
Je aanstellen omdat je amandelen eruit worden gehaaldquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stoer lopen doen dat je laatst gezoend hebt.
waarmeequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:30 schreef Rezania het volgende:
Constant dat gezeik op elkaar! Doe eens lief, anders ga ik klappen uitdelen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:29 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Je aanstellen omdat je amandelen eruit worden gehaald
Kusjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:30 schreef Rezania het volgende:
Constant dat gezeik op elkaar! Doe eens lief, anders ga ik klappen uitdelen.
Ik hoorde dat het nog pijnlijker is dan een bevalling, dus flikker op met je debiele opmerking.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:29 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Je aanstellen omdat je amandelen eruit worden gehaald
Ajax - NEC zat ik nog in het stadion. Volgend jaar wil ik vaker gaan, wegens het bezit van een weekend OV. Eindhovenaar op het moment.quote:
Al die arme kleine kindjes waarvan hun amandeltjes eruit worden gehaald. Zij ondergaan dus een bevalling. Wat ergquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het nog pijnlijker is dan een bevalling, dus flikker op met je debiele opmerking.
quote:
Top!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ajax - NEC zat ik nog in het stadion. Volgend jaar wil ik vaker gaan, wegens het bezit van een weekend OV. Eindhovenaar op het moment.
yoo doe linkje danquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al die arme kleine kindjes waarvan hun amandeltjes eruit worden gehaald. Zij ondergaan dus een bevalling. Wat erg
[..]
Al die arme kleine kindjes waarvan hun amandeltjes eruit worden gehaald. Zij ondergaan dus een bevalling. Wat erg
[..]
http://www.dailymotion.com/video/xz04yp_eriksen-1-2_sportquote:
Hoe kom je erop hahahaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:37 schreef LETMEIN het volgende:
Vraag van de dag: kunnen vrouwen lachend bevallen?
Avicii wake me upppquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:39 schreef Toto69 het volgende:
SO WAKE ME UP WHEN IT'S ALL OVER, WHEN I'M WISER AND I'M OLDER
Proefkonijnenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk naar Valerio Zeno en Dennis Storm. Die konden dat.
LMI heeft een TC , maar ik heb geen linkquote:
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
LMI heeft een TC , maar ik heb geen link
Jij ging toch TCquote:
Welke MTV? Nederlandse?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:41 schreef xcachet het volgende:
Iedereen die tv kan kijken zet mtv aan. Ga stuk
Anders ik welquote:TT schreef op vrijdag 5 juli:
Ik ben een stomme lapohunter
Ja net reclame. Maar allemaal van die stelletjes die op hun 18e gaan trouwen. Maar sporen niet en ook een emo stelquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja net reclame. Maar allemaal van die stelletjes die op hun 18e gaan trouwen. Maar sporen niet en ook een emo stel
Ja, leuk man reclame.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:41 schreef xcachet het volgende:
Iedereen die tv kan kijken zet mtv aan. Ga stuk
Spannendquote:
Die dude zat te worstelen en schopte zo'n vent voor zn muilquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, en scheiden wss 1 maand later![]()
Zo gaat dat.
Dat is nep hequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Die dude zat te worstelen en schopte zo'n vent voor zn muil___
Young and Marriedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja net reclame. Maar allemaal van die stelletjes die op hun 18e gaan trouwen. Maar sporen niet en ook een emo stel
Hoeft niet altijdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, en scheiden wss 1 maand later![]()
Zo gaat dat.
Emoliedjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat dus hahahaha. Die leven niet helemaal in de realiteit volgens mij.
Wat een herriequote:
Je mag vast zijn waterijsje wel hhihihiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:56 schreef Rezania het volgende:
Ik heb zin in een waterijsje.Etsu, gooi er eentje naar mij.
Meh.quote:
Opvallend dat het nobodys business heet en dan met Chris Brownquote:
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:58 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Opvallend dat het nobodys business heet en dan met Chris Brown![]()
Die gaat dan lekken...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag vast zijn waterijsje wel hhihihi
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag vast zijn waterijsje wel hhihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |