abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juli 2013 @ 14:28:28 #51
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_129254668
Nog 2 nachtjes slapen! Beginnen met 3 dagen NY en dan door naar SF om daar lekker langs de westkust te touren met een camper. Ben ontzettend benieuwd naar het grote Amerika.
Werken is gezond, laat het over aan de zieken.
pi_129261499
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:07 schreef exode het volgende:

[..]

Ik vond Bryce dus tegenvallen maar we hadden al zoveel moois gezien en hadden weinig tijd in Bryce. We zijn nogal van de lange trails en in Bryce hebben we alleen de uitzichtpunten afgereden....dan beleef je een park toch anders.
Voor ons is bryce op dit moment het hoogtepunt van de reis. Ik herken wel
Wat je bedoelt, wij hebben in zion niet de angels gelopen en zijn ook maar een klein stukje de narrows ingelopen, feitelijk doe je jezelf dan te kort en dan valt het park "tegen". Ik merk zelf ook dat ik de wat rustigere parken ook duidelijk meer waardeer zoals bryce, canyonlands en arches. Grand canyon en zion vond ik ws iets te massaal. Nu in san Francisco en over een paar dagen naar yosemite, nog geencerblijf geregeld en relatief weinig tijd dus verwacht daar ook niet al teveel van.
pi_129286043
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:34 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Voor ons is bryce op dit moment het hoogtepunt van de reis. Ik herken wel
Wat je bedoelt, wij hebben in zion niet de angels gelopen en zijn ook maar een klein stukje de narrows ingelopen, feitelijk doe je jezelf dan te kort en dan valt het park "tegen". Ik merk zelf ook dat ik de wat rustigere parken ook duidelijk meer waardeer zoals bryce, canyonlands en arches. Grand canyon en zion vond ik ws iets te massaal. Nu in san Francisco en over een paar dagen naar yosemite, nog geencerblijf geregeld en relatief weinig tijd dus verwacht daar ook niet al teveel van.
In de Grand Canyon moet je naar beneden lopen :) vanaf de 1,5 mile resthouse wordt het steeds rustiger. Dan waan je je op een gegeven moment zelfs alleen, waanzinnig!

Arches vonden wij ook gaaf maar bizar genoeg juist enorm druk, vooral omdat je maar niet weg lijkt te komen van alle toeristen. Maar goed daar waren we zelf ook onderdeel van, hihi.

Nog veel plezier!
  donderdag 25 juli 2013 @ 07:53:11 #54
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_129319533
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 09:48 schreef eleganza het volgende:

[..]

well... tips? :D Waarom trekt de stad je zo? Of ga je voor werk?
Ik mis SF wel in de OP, vandaar ook :9
Net weer 2 dagen sf erop zitten. Was een gekkenhuis maar wel weer tof. Deze keer met een local een nachtje wezen zuipen en snachts verandert de stad net zoals dat computerspel castelvania :')

Alle toeristen slapen en overal addicts. Dus niet aan te raden in de nacht naar buiten te gaan als je er niet van houdt. Ze zijn wel ongevaarlijk verder.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_129319791
Ik was in april nog in LA, maar het voelt als veel langer geleden.
Wil zo graag weer terug. ;(
Every living creature on earth dies alone
pi_129435308
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:34 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Ik merk zelf ook dat ik de wat rustigere parken ook duidelijk meer waardeer zoals bryce, canyonlands en arches
Lol wut?

Afgelopen week alle 3 bezocht en dit waren de drukste parken. 8)7

Capitol Reef bijvoorbeeld vonden wij geen reet aan.

Morgen naar Yellowstone! :D
  zondag 28 juli 2013 @ 18:02:10 #57
141104 Patje1987
pi_129438246
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:57 schreef Trebo het volgende:

[..]

Lol wut?

Tot morgen dan :D
pi_129439709
quote:

[..]

Lol wut?

Drukker dan zion grand canyon en yosemite? Lijkt me sterk..
pi_129441922
Nog 1 nachtje slapen en dan ga ik voor ruim drie weken een vriendin opzoeken die in Santa Barbara studeert! Ik ben nog nooit buiten Europa geweest dus ik verheug me er heel erg op! :D
pi_129441962
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:56 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan ga ik voor ruim drie weken een vriendin opzoeken die in Santa Barbara studeert! Ik ben nog nooit buiten Europa geweest dus ik verheug me er heel erg op! :D
Gaaf. Veel plezier!

Al wat dingen op de planning staan?
All management is Strategic Management.
pi_129442093
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:57 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Gaaf. Veel plezier!

Al wat dingen op de planning staan?
We gaan ong. 2 weken een roadtrip doen naar Grand Canyon, Las Vegas, Bodie, Yosemite, SF, Sillicon Valley, Monterey (whale watching!!!), en dan verder de kust af. Natuurlijk ook naar LA etc. Ik ben er dus nog nooit geweest en zij studeert er pas een jaar en heeft dus ook nog niet alles gedaan.

We zijn allebei 19 jaar en dat is voor Vegas wel jammer omdat we nergens in kunnen en ook bijna geen hotel kunnen vinden. Aangezien we kamperen hadden we het wel leuk gevonden om 1 a 2 nachten in een hotel as het Bellagio te zitten maar dat gaat jammer genoeg niet lukken omdat ze allemaal 21+ zijn om in te checken. Maar we vinden wel wat!
  maandag 29 juli 2013 @ 03:37:22 #62
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_129458705
Na 3 dagen NY vanochtend aangekomen in SF. Even een wandeling van 3 uur gemaakt en nu uitgepuft op bed. Haha, niet gewend die heuvels. Morgen waarschijnlijk de Golden Gate over fietsen en natuurlijk de Cable Tram even testen. Dinsdag dan eindelijk de camper ophalen en lekker toeren!

Jullie toevallig nog aanbevelingen voor in SF?
pi_129461875
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 03:37 schreef DDriver het volgende:
Na 3 dagen NY vanochtend aangekomen in SF. Even een wandeling van 3 uur gemaakt en nu uitgepuft op bed. Haha, niet gewend die heuvels. Morgen waarschijnlijk de Golden Gate over fietsen en natuurlijk de Cable Tram even testen. Dinsdag dan eindelijk de camper ophalen en lekker toeren!

Kolere wat hadden wij spierpijn in onze kuiten van SF ;)

- Cable tram: Pak niet de eerste halte waar iedereen staat, maar 1 halte erna, dat scheelt je nogal wat wachttijd.
- Eten in Chinatown
- Film op het plein: Movies on the Square
Thursdays at dusk, June 6-Sept. 26
Adventure romps, crowd-pleasers and family fare on a 25-foot screen, including My Fair Lady, Back to the Future, Life of Pi, Lincoln and The Croods.
At Courthouse Square, 2200 Broadway St., Redwood City 94063. Limited seating available, or bring a blanket.
  maandag 29 juli 2013 @ 10:29:17 #64
85962 ioko
I Appear Missing
pi_129461905
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 03:37 schreef DDriver het volgende:

Chinatown is leuk, kun je ook erg lekker eten (niet de toeristische tentjes nemen meteen aan het begin). Bovenin Macy's (op Union Square) kun je heerlijk eten bij the Cheesecak Factory. Reserveren kan niet, je haalt een pager op en die gaat af als je aan de beurt bent. Daarnaast vond ik het Golden Gate Park (wel even een fiets huren) erg leuk, en Fishermans Warf ook, al is dat wat toeristisch. Als je geen zin meer hebt om te lopen, neem dan zo'n rode dubbeldekker bustour. Er starten er meerdere op Union Square, ze rijden langs de belangrijkste highlights.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_129471626
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 14:28 schreef DDriver het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen! Beginnen met 3 dagen NY en dan door naar SF om daar lekker langs de westkust te touren met een camper. Ben ontzettend benieuwd naar het grote Amerika.
Ik kan je al sowieso verzekeren dat CA als staat en zeker als je in San Francisco begint een verademing zal zijn i.v.g. met NYC en de oostkust. Helemaal als je in een camper rondrijdt want daar is de Staat CA bij uitstek de plek voor.

Doe ook trouwens San Diego aan als je tijd hebt. :s)
pi_129474847
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:53 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Drukker dan zion grand canyon en yosemite? Lijkt me sterk..
Daar zijn wij dan ook niet geweest dit jaar. De parken die we dit jaar bezocht hebben waren dit de drukste.

quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:02 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Tot morgen dan :D
Oke 16:00 uur bij de OF, roep ik wel om Patje ;)
  maandag 29 juli 2013 @ 17:41:55 #67
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_129475556
quote:
6s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:43 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik kan je al sowieso verzekeren dat CA als staat en zeker als je in San Francisco begint een verademing zal zijn i.v.g. met NYC en de oostkust. Helemaal als je in een camper rondrijdt want daar is de Staat CA bij uitstek de plek voor.

Doe ook trouwens San Diego aan als je tijd hebt. :s)
Inderdaad wat een verschil tussen NY en SF. Wat me vooral opvalt Is hoeveel meer daklozen er in SF rondlopen. Tot heel laat wil je hier volgens mij als toerist niet op straat rondhangen. Maar het is wel een mooie stad.

Morgen kunnen we de camper ophalen en dan gaan we de rust zoeken in de natuurparken
  maandag 29 juli 2013 @ 17:43:34 #68
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129475600
quote:

[..]

Lol wut?

En... Hoe is Y O+ e O+ l O+ l O+ o O+ w O+ s O+ t O+ o O+ n O+ e O+ ?
  donderdag 1 augustus 2013 @ 06:24:53 #69
141104 Patje1987
pi_129569207
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:43 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

pi_129571076
quote:

[..]

Ik hou van Yellowstone! Het is dat het zo uit de richting ligt als je een rondje California doet maar anders zou ik het iedereen aanraden.

Alhoewel, dan rij je maar om, of ga je maar langer, of skip je iets anders...:)
pi_129571148
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 09:33 schreef exode het volgende:

[..]

Ik hou van Yellowstone! Het is dat het zo uit de richting ligt als je een rondje California doet maar anders zou ik het iedereen aanraden.

Alhoewel, dan rij je maar om, of ga je maar langer, of skip je iets anders...:)
Wij zijn er behoorlijk voor omgereden destijds maar het was het dubbel en dwars waard. Wat een fantastisch NP.
pi_129573843
wij gaan er over 3 weken ook enorm voor omrijden.. omda tik er per se heenwil :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_129744232
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:27 schreef superkimmi het volgende:
wij gaan er over 3 weken ook enorm voor omrijden.. omda tik er per se heenwil :P
Groot gelijk, krijg je geen spijt van :) Heb je overnachtingen in Yellowstone?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:05:35 #74
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129744398
Mijn schoonouders zitten er nu, ze kwamen 1 dag na de zeldzame uitbarsting van de Steamboat aan :+ Maar ze vinden het fantastisch!
pi_129781467
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:51 schreef exode het volgende:

[..]

Groot gelijk, krijg je geen spijt van :) Heb je overnachtingen in Yellowstone?
Ja, 2 stuks :)
pi_129799778
quote:

[..]

Ja wat moet je er van zeggen.. in ieder geval het mooiste N.P. waar ik ooit ben geweest. Zo afwisselend ook, het mooiste vond ik denk ik de grand canyon of the yellowstone. Een oogverblindende canyon met een fantastisch mooie waterval.

Oja en dieren natuurlijk, 3 beren gezien! Echt een toppark!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:46:10 #77
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129800065
Gaaf he... Waren jullie er op tijd voor de Steamboat?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:57:20 #78
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_129800391
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:38 schreef Trebo het volgende:
...de grand canyon of the yellowstone. Een oogverblindende canyon met een fantastisch mooie waterval.

...
Mooie kleuren ook daaro. ^O^
Zonder HDR oid.

10 min. lopen vanaf onze cabin :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_129803406
Canyon lodge and cabins? Want daar slapen wij ook als we er zijn *O*
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:24:18 #80
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_129804134
Idd. Canyon Lodge.
Wij hadden de goedkoopste cabins. Prima te doen voor een dag of 2-3.
pi_129808545
pfoe... zou graag Yellowstone ook zien maar gaat het helaas nort worden. Past echt niet meer in de route.

Extra reden om later nog eens te gaan
  woensdag 7 augustus 2013 @ 22:04:56 #82
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_129809740
Yellowstone is ook een rot eind uit de buurt van eigenlijk alles.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 22:12:07 #83
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129810217
Het is sowieso wel uit de richting van "de rest" maar als je vanuit NL vliegt op SLC of Bozeman, begint in yellowstone en dan via bijv Provo naar beneden rijdt is het goed te doen! Het is altijd wel een extra rijdag idd.
pi_129823659
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:38 schreef Trebo het volgende:

[..]

Ja wat moet je er van zeggen.. in ieder geval het mooiste N.P. waar ik ooit ben geweest. Zo afwisselend ook, het mooiste vond ik denk ik de grand canyon of the yellowstone. Een oogverblindende canyon met een fantastisch mooie waterval.

Oja en dieren natuurlijk, 3 beren gezien! Echt een toppark!
Inderdaad, voor ons ook absoluut een gedeelde eerste plek...met Grand Canyon. :) Helaas hadden we in Yellowstone te weinig tijd. We waren er 3 volle dagen, net 1 dag tekort vond ik.
pi_129823677
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:08 schreef superkimmi het volgende:
Canyon lodge and cabins? Want daar slapen wij ook als we er zijn *O*
Hebben wij ook 2 nachten geslapen, prima!
pi_129823722
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef Hyperdude het volgende:
Yellowstone is ook een rot eind uit de buurt van eigenlijk alles.
Klopt MAAR wel weer dichtbij Grand Teton en Jackson, beide ook de moeite waard vond ik. En ach...het rijden in die omgeving is niet echt een nadeel. :)

Wij hebben Yellowstone vorig jaar 'gedaan' maar wel los van California. We zijn wel omgereden in dat rondje voor Las Vegas, 600 kilometer om precies te zijn.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:23:44 #87
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_129838260
Wij hebben een rondje Rockies gemaakt vanuit Denver.
Vanuit SLC naar Jackson, Yellowstone, Casper, Boulder, Denver,
Vanaf Cody(ten oosten van YS) tot Cheyenne (WY) is het grotendeels 1 saaie vlakte.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:59:31 #88
141104 Patje1987
pi_129839234
Mount Evans _O_

Moeite waard als je in Denver bent.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:19:30 #89
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_129896772
Terug van 23 dagen usa! Wat een geweldige vakantie. 5400 km gereden en zoveel gezien! Zion was verruit het mooiste park, Yosemite NP was erg druk, Bryce vond ik tegenvallen, was veelal hetzelfde, Grand Canyon... iedereen vind het geweldig maar wij zijn na een dag al gegaan. Het is mooi, zeker de zonsopgang en ondergang maar had veel meer verwacht.
LA, SF, LV en San Diego bezocht en vond San Diego de meest relaxte stad. Zeker het Conorado Beach het mooiste strand van de hele trip. Ook de leopard haaien in La Jolla erg cool ( zwem je ff tussen 15 haaien om je heen )

Alcatraz bezocht, vond het ook een van de toppunten van de vakantie. Wat een mooi indrukwekkend eiland.

Wij waren in Death Valley en ja hoor... regen! Verder op badwater na niks bijzonders. Monument Valley vond ik ook erg mooi!

En de amerikanen... ik vind het geweldig volk. Erg aardig en ze zijn altijd in voor een praatje. Had ik niet verwacht.

Verder het dieptepunt van de vakantie. We waagden het om de grens over te gaan naar mexico, tijuana. Wat een afgrijselijke stad, armoede en oud. Na een uur teruggegaan en nog eens 4,5 uur in de file gestaan. Kan nu zeggen dat ik in mexico ben geweest maar het is het nog voor geen cent waard. Dus mijn tip! Besteed je tijd ergens anders aan.
pi_129898619
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:19 schreef egelhond het volgende:
Terug van 23 dagen usa! Wat een geweldige vakantie. 5400 km gereden en zoveel gezien! Zion was verruit het mooiste park, Yosemite NP was erg druk, Bryce vond ik tegenvallen, was veelal hetzelfde, Grand Canyon... iedereen vind het geweldig maar wij zijn na een dag al gegaan. Het is mooi, zeker de zonsopgang en ondergang maar had veel meer verwacht.
LA, SF, LV en San Diego bezocht en vond San Diego de meest relaxte stad. Zeker het Conorado Beach het mooiste strand van de hele trip. Ook de leopard haaien in La Jolla erg cool ( zwem je ff tussen 15 haaien om je heen )

Alcatraz bezocht, vond het ook een van de toppunten van de vakantie. Wat een mooi indrukwekkend eiland.

Wij waren in Death Valley en ja hoor... regen! Verder op badwater na niks bijzonders. Monument Valley vond ik ook erg mooi!

En de amerikanen... ik vind het geweldig volk. Erg aardig en ze zijn altijd in voor een praatje. Had ik niet verwacht.

Verder het dieptepunt van de vakantie. We waagden het om de grens over te gaan naar mexico, tijuana. Wat een afgrijselijke stad, armoede en oud. Na een uur teruggegaan en nog eens 4,5 uur in de file gestaan. Kan nu zeggen dat ik in mexico ben geweest maar het is het nog voor geen cent waard. Dus mijn tip! Besteed je tijd ergens anders aan.
Klinkt goed, welkom terug! Nu ook besmet met het Amerika virus? :)

Ik vond de Grand Canyon juist waanzinnig, maar het maakte nog meer indruk toen we naar beneden zijn gelopen. Wow!! En heerlijk rustig...kwamen amper mensen tegen na het 3 miles resthouse.
pi_130077195
9 dagen voor vertrek.. En we gaan niet meer.. Mijn schoonmoeder heeft kanker :'(
pi_130078527
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:00 schreef superkimmi het volgende:
9 dagen voor vertrek.. En we gaan niet meer.. Mijn schoonmoeder heeft kanker :'(
Zonde. Heel veel sterkte
pi_130085604
quote:
Oei dat is balen zeg; heel veel sterkte gewenst...
Voor wat foto's, kijk hier
pi_130085605
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:19 schreef egelhond het volgende:

Klinkt als een geweldige vakantie; en erg herkenbaar. ALleen dat stukje van Tijuana niet; want daar ben ik niet geweest :p

Al plannen gemaakt voor de volgende reis of was het niet zo erg als bij ons _O-
Voor wat foto's, kijk hier
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:23:20 #95
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_130095359
Het was een geweldige reis, mijn volgende reis gaat dan toch richting florida/ new york/ miami worden mocht ik terug naar USA gaan. Wat wel erg kriebeld is het reizen zelf. Volgend jaar wil ik samen met mijn vriendin een reis maken. Nu aan het bedenken voor waarnaartoe. Een ding heb ik spijt dat ik dit niet eerder gedaan heb. Alleen maar vakanties a la kreta enz. gehad, zuipen en feesten. Maargoed ben 28 jaar kan nog veel zien van de wereld.
pi_130095756
Shit zeg Kimmi, sterkte

Egelhond: Florida heeft ook echt mooie gebieden! De Everglades vond ik fantastisch. Miami vond ik echt helemaal niks aan, maar daar zou je je dan even in moeten verdiepen. Als je dan toch van NYC naar het zuiden richting Florida gaat (of andersom) zou ik eerder wat dagen rondbrengen in Washington DC dan in Miami. Evt. een bezoekje aan Amish County. Wij zijn 2 dagen in Miami geweest en toen verveelden we ons al. Wel lekker strand op zich, ondanks de haaien.
pi_130096192
quote:
Oei, balen! Veel sterkte!
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_130096371
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Shit zeg Kimmi, sterkte

Egelhond: Florida heeft ook echt mooie gebieden! De Everglades vond ik fantastisch. Miami vond ik echt helemaal niks aan, maar daar zou je je dan even in moeten verdiepen. Als je dan toch van NYC naar het zuiden richting Florida gaat (of andersom) zou ik eerder wat dagen rondbrengen in Washington DC dan in Miami. Evt. een bezoekje aan Amish County. Wij zijn 2 dagen in Miami geweest en toen verveelden we ons al. Wel lekker strand op zich, ondanks de haaien.
Dit, of even een ommetje maken via de niagara watervallen in het noorden. Ook erg mooi om te zien, alleen wel erg volgebouwd aan beide kanten, dat is wel jammer.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_130096509
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Dit, of even een ommetje maken via de niagara watervallen in het noorden. Ook erg mooi om te zien, alleen wel erg volgebouwd aan beide kanten, dat is wel jammer.
Ja, dat hebben wij er ook nog bij gedaan toen, vond het erg mooi. Maar Canadese kant is echt een kermis :') Had het eerder andersom verwacht.
pi_130105092
quote:
Jeetje, sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')