JA!quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:32 schreef Tourniquet het volgende:
Bedankt voor jullie reacties, maar ben nu wel weer aan het twijfelen geslagen. Dus als jullie 1 vrije middag in SF zouden hebben zouden jullie naar Alcatraz gaan?
Dat klinkt goed! Ik zag al dat er rond Fisherman's Wharf aardig wat bike rentals zijn. Bedoel je dan zo'n soort rondje, of ook langs de Pacific coast?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:49 schreef Norrage het volgende:
NEE! Alcatraz heel leuk en zo maar lees er gewoon de verhalen over en kijk wat filmpjes. En het kost te veel tijd als je maar halve middag hebt. En dan zie je alleen dat.
En huur een fiets ja. Je moet er niet mee door downtown fietsen, dat is niet te doen, maar langs de kust is vlak. En dan over de golden gate fietsen en dan met de boot terug vanaf Sausolito. Schitterend, zie je alcatraz wat dichterbij en heb je mooie view van de stad. En kan je vervolgens weer door met de stad.
Als ik 1 halve middag zou hebben zou ik altijd deze tocht maken. Zelfs al heb ik hem nu al 3x gedaan
Ja preciesquote:Op woensdag 18 september 2013 11:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Ik zag al dat er rond Fisherman's Wharf aardig wat bike rentals zijn. Bedoel je dan zo'n soort rondje, of ook langs de Pacific coast?
[ afbeelding ]
Het is wel een hele middag hoor, geen halve.De stadstour is in de ochtend en zit vermoedelijk ook wel een cable-car ritje bij (weet ik niet zeker).
Sausalito lijkt me sowieso cool om te zijn geweest vanwege:
Sausalito is ook niks meer te beleven dan daar even wat lunchen en op de boot terug wachten. Dat is leuk genoegquote:Op woensdag 18 september 2013 16:51 schreef Mineola het volgende:
Je rondje kan, je kunt ook meteen bij de brug beginnen. Wij hebben het trouwens lopend gedaan, dat scheelde 300x stoppen op de brug voor een fotoMaar een fiets is (zeker aan de overkant) wel handig!
Sausalito was wel ok hoor, maar als je een halve dag in SF hebt dan zou ik toch liever die tijd in de stad zelf besteden en niet per se daar.
Maar in Alcatraz? nah. En je kan het timen he. Ik heb eigenlijk nooit op de boot hoeven wachten. in 2 tot 3 uur kan je het hele rondje gedaan hebben. En dan heb je de GG gehad, super uitzicht op SF, GG en Alcatraz vanaf de boot en nog even de sfeer van Sausalito. Ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 18 september 2013 17:04 schreef Mineola het volgende:
Precies, en dat wachten op en die boot duurt toch best lang, dan zou ik die tijd liever aan wat anders besteden.
Denk het ook ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:10 schreef Norrage het volgende:
Ja je kan natuurlijk ook de stadstour inclusief GG doen....
Maar ik snap serieus niet wat mensen met Alcatraz bezoeken hebben...maar goed. Het zal aan mij liggen.
Er valt echt weinig te zien. Na 5 minuten heb je de sfeer wel te pakken. Toen was ik er wel klaar mee hoor, maar dan moet je die hele tour nog aanhoren. Tsja. Iedereen zijn ding.quote:
Ik ben al geweest hoor! En ik weet het welquote:Op woensdag 18 september 2013 18:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er valt echt weinig te zien. Na 5 minuten heb je de sfeer wel te pakken. Toen was ik er wel klaar mee hoor, maar dan moet je die hele tour nog aanhoren. Tsja. Iedereen zijn ding.
Ik zou er ook zeker heengaan hoor als je een paar dagen in SF zit! Maar als je er slechts een middag zit....Maar goed. We hebben genoeg adviezen gegeven, Mineola mag het nu zelf beslissen
Ik ben van 18 t/m 20 oktober in SF maar we komen waarschijnlijk op de 18de pas eind vd middag of begin van de avond aan en vertrekken de 20ste weer in de loop van de ochtend naar het vliegveld voor de terugvlucht naar NL.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:07 schreef Norrage het volgende:
Wanneer ga je precies? Vooral van mei tot augustus is het vaak mistig. Daaromheen is het eigenlijk veel vaker mooi weer en nauwelijks kouder. Het SF klimaat![]()
![]()
Ja, echt klote zeg als je nu door de VS zou gaan reizenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:04 schreef MartijnUK het volgende:
Mja de Grand Canyon en diverse andere parken zijn nu dus gesloten
http://abcnews.go.com/Pol(...)rand-canyon-20425798
Voor de mensen die binnenkort gaan zou ik even oppassen en eventueel het reisschema aanpassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |