Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Moge blaadjesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jaaaa hihihi.
Goedenmorgen trouwens allemaal!
ja hoor, als ik maar niet achter een kleine vervelende dreumes aan hoeft te vangen en schoenendozen hoef mee te slepen.quote:
Das shoppen voor vrouwen, wij gaan dan achter de waterpijp shoppen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja hoor, als ik maar niet achter een kleine vervelende dreumes aan hoeft te vangen en schoenendozen hoef mee te slepen.
een arm dreumes andere arm 4 schoenendozen
heb ik al, maar heb wel nieuwe kooltjes nodigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Das shoppen voor vrouwen, wij gaan dan achter de waterpijp shoppen!
Daar gaan we dus voor shoppen! Blijven we 3 uur hangen en dan zijn de vrouwtjes ook wel klaar denk ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb ik al, maar heb wel nieuwe kooltjes nodig
3 uur hangen ik woon in de stad, dus... ik zou zeggen gelijk onder genot van een biertje opmakenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar gaan we dus voor shoppen! Blijven we 3 uur hangen en dan zijn de vrouwtjes ook wel klaar denk ik.
Mooie pijp!quote:
Is van huisgenoot, maar is voor algemeen gebruikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooie pijp!![]()
Het gaat er nog een keer van komen dat wij van BNW SC die kant uit komen
Schrikken hequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:45 schreef Blaadjes het volgende:
Neeeee, ik zit tour du jour terug te kijken is de ronde miss gewoon een gozer.![]()
Ja! ik wil gewoon een leuke ronde miss zien. Niet 1 of andere gozer voor een vrouwen ronde.quote:
Vanavond komt er vast weer een lekker stuk opdravenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja! ik wil gewoon een leuke ronde miss zien. Niet 1 of andere gozer voor een vrouwen ronde.
Ik mag het hopen en een beetje ouder aub! Van sommige kon ik hun vader zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanavond komt er vast weer een lekker stuk opdraven
Er zaten wel leuke meiden bij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik mag het hopen en een beetje ouder aub! Van sommige kon ik hun vader zijn.
Precies, maar ik gun jou die ronde mister ook wel hoor. maar ja, jij kan heel de dag al naar lekkere vel over bot mannen in strakke pakjes kijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zaten wel leuke meiden bij.
Maar idd, heel jong.
Zonde man, had ik dus gister. Maakt niet uit kunnen wij samen vechten voor plek 3 en 4quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben nu net wakker en weer vergeten etappe te voorspellen
Was het maar waarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies, maar ik gun jou die ronde mister ook wel hoor. maar ja, jij kan heel de dag al naar lekkere vel over bot mannen in strakke pakjes kijken.
Inso is nog steeds herstellende van een hersenschudding, dus wel goed dat hij zijn rust neemt en ook *kuch* wat minder post op FOK!quote:
Ik post in tijd niet eens zo gek veel alleen het gaat zo snel in slowchatsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inso is nog steeds herstellende van een hersenschudding, dus wel goed dat hij zijn rust neemt en ook *kuch* wat minder post op FOK!
Ja, vooral hierquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik post in tijd niet eens zo gek veel alleen het gaat zo snel in slowchats
Ik zie geen foto van je buurvrouw pagina terug.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:15 schreef theguyver het volgende:
Morgen gaat ik weer lekker luieren in de hangmat van de buurvrouw.
tenzij ze me er weer uit schopt.
zie foto. pagina terug
Wel haar hang ehhh mat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zie geen foto van je buurvrouw pagina terug.
die krijg je ook niet...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zie geen foto van je buurvrouw pagina terug.
quote:
Zo klopt het.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:22 schreef Blaadjes het volgende:
Wat? Lekker ding toch?
Beetje moddervet...dat wel.
Daar paste ze niet in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
tering
zou je dit soort schokkend foto's in een spoiler willen zetten
denk aan onze harten
zo klopt iequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:22 schreef Blaadjes het volgende:
Wat? Lekker ding toch?
Beetje volslank...dat wel.
Vind dat trouwens zo bizar, die vette vrouwen die op zo'n arm beest gaan zitten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee haha, als zij op een pony gaat zitten is die gelijk begraven.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee haha, als zij op een pony gaat zitten is die gelijk begraven.
Als zo'n beestje zijn kracht toch eens om kon zetten in een aanval......quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind dat trouwens zo bizar, die vette vrouwen die op zo'n arm beest gaan zitten.
Het kan beter andersom.
Waarom? scroll je elke keer terug? Dan maakt een spoiler ook niet uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:34 schreef theguyver het volgende:
Lav schat lieverd![]()
of blaadjes please zet die zeekoe ff in een spoiler..
... nee als ik eht topic open... kom ik der elke keer tegen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom? scroll je elke keer terug? Dan maakt een spoiler ook niet uit.
Volgens mij vind je haar gewoon best wel lekker!
Ik vind die achter het glas leuker!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
... nee als ik eht topic open... kom ik der elke keer tegen.
en Lekker, als het nu een echt varken was,.. had wel wat vanaf gesneden voor op de bbq.
hier helpen beer goggles niet tegen.
[ afbeelding ]
beetje spek.. ok. maar... ik wil niet eindigen als die ponyquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik vind die achter het glas leuker!
Die andere is nep!
Heerlijk, weekend.quote:
Speciaal voor jou dan:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
beetje spek.. ok. maar... ik wil niet eindigen als die pony
Geen last van en ook nooit last van gehad ook.quote:
Is toch makkelijk met die lange nagels, veiltje mee naar de wc kan je iedere keer je nagel schoonhoudenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:49 schreef Blaadjes het volgende:
Wat ik me ineens afvraag: Hoe zou ze dat doen met poepen?
normaal wel, gister was ze gewoon beetje vervelendquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen last van en ook nooit last van gehad ook.
Kinderen leren dat ze in de winkel nergens aan mogen zitten scheelt een heleboel!
Haha smeerlapquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch makkelijk met die lange nagels, veiltje mee naar de wc kan je iedere keer je nagel schoonhoudeneet smakelijk
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
normaal wel, gister was ze gewoon beetje vervelend
quote:
Hier werd ik overigens licht onpasselijk van.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch makkelijk met die lange nagels, veiltje mee naar de wc kan je iedere keer je nagel schoonhoudeneet smakelijk
Tof hey! Mooi weer voor op je balkonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Goedemorgen y'all!
Hele ochtend al op touw een vriend naar het vliegveld brengen, maar prachtig weer ook hier zeg.
Straks lekker televisie op het balkon om te kijken of de Nederlanders wat in te brengen hebben in de bergen.
En vanavond bbq'tje
Niets mis mee.
Ik heb al met sowieso niet heel erg veel vertrouwen in maar je weet het nooitquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
Johnny reed goed begreep ik, maar misschien een beetje te vroeg aangegaan?
Het zou wel helemaal te gek zijn he?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb al met sowieso niet heel erg veel vertrouwen in maar je weet het nooitBijna 9 minuten als de NOS site moet geloven, fingers crossed dus.
Ik zou helemaal gek wordenquote:
Dan wordt het hoog tijd !quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden
Sinds ik de tour kijk heb ik nog nooit een Nederlander een etappe zien winnen
Hehe, even uitpuffen hoor. Ben er moe vanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef Blaadjes het volgende:
Ten Dam![]()
Mollema![]()
4 en 5, wat een luxe in een bergrit waar Froome vol in de aanval gaat.
Ja echt super. Dit willen we zien. Een vroege aanval en dan toch maar 1,10 verliezen. Eindelijk weer eens.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hehe, even uitpuffen hoor. Ben er moe van![]()
En Froome had ik op 1, dus vandaag punten verdiend !
Wat goed he, van die twee, echt klasse
Dat wordt morgen een gekkenhuis. Vandaag was het al aanpoten geblazen op TDF.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja echt super. Dit willen we zien. Een vroege aanval en dan toch maar 1,10 verliezen. Eindelijk weer eens.
Nou kan ik mee voorstellen dat het een gekkenhuis was/wordt. Blij dat ik dat niet bij hoef bij te houden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt morgen een gekkenhuis. Vandaag was het al aanpoten geblazen op TDF.
Gelukkig zat ik lekker in de tuin dus heb mijn kleurtje bij kunnen houden
Over kleurtje gesproken. Ik zag vandaag een foto van Rasmussen voorbijkomen , allemachtig . Die was niet alleen brandmager maar gaf echt lichtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou kan ik mee voorstellen dat het een gekkenhuis was/wordt. Blij dat ik dat niet bij hoef bij te houden.
Ja dat kleurtje moet je wel bijhouden he! Anders ga je nog licht geven in het donker.
Ja lekker he?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:20 schreef theguyver het volgende:
goede morgen luitjes het word vandaag weer een stralende dag
Ja best wel, gister al heerlijk middagje op mijn dak gelegenquote:
Gisteren hele dag in de tuin geweest. Heerlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja best wel, gister al heerlijk middagje op mijn dak gelegen
Valt goed te doen in weekend mooi getimed, vanmiddag maar weer es park onveilig maken
Je hebt wat gemist hoor. Het was gisteren spectaculair.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:31 schreef theguyver het volgende:
4 Bauke Mollema BEL NED + 1,44
5 Laurens ten Dam BEL NED + 1,50
wow gister ff niet gezien... kut mooi dit, iemand linkje
Ik neem aan dat in dit complottenforum met enige argwaan naar de prestaties wordt gekeken?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist hoor. Het was gisteren spectaculair.
Kijk even op TDF-subforum, staat alles wat je zoekt.
quote:Op zondag 7 juli 2013 10:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat in dit complottenforum met enige argwaan naar de prestaties wordt gekeken?
quote:Op zondag 7 juli 2013 10:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat in dit complottenforum met enige argwaan naar de prestaties wordt gekeken?
Goeiemorgen B! Hoe was het feest aan het water gisteren?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:57 schreef Blaadjes het volgende:
Goedemorgen allemaal!
We hebben er weer zin in vandaag. de TDF dan.
Ja was het leuk L !quote:Op zondag 7 juli 2013 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen B! Hoe was het feest aan het water gisteren?
En ja, zometeen begint de Tour weer. Ben zo benieuwd of het weer zo spectaculair wordt als gisteren .
En of de Nederlanders het weer zo goed doen.
*tablet oplaadt , snel douchen gaat en buiten gaat zitten
Vind het niet leuk meer met al dat gekreun. Niet om aan te horen. En geluid uitzetten is ook geen optie, dan vind ik er niks aan.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker hoor, nu nog hopen dat Murray Wimbledon wint.
Echt heel mooi ja! Ze deden het heel goed vandaag en zelfs Gesink nog een een poosje op kop op het einde.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
Mollema 3de in het algemeen klassement en Ten Dam 4de.
Wat een weelde
Zeker goed van Gesink. Geeft al die zure zeikerds even de vingerquote:Op zondag 7 juli 2013 17:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt heel mooi ja! Ze deden het heel goed vandaag en zelfs Gesink nog een een poosje op kop op het einde.
Komt vast nog een keer. We hebben nog bijna twee weken te gaan!quote:Op zondag 7 juli 2013 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Al vind ik een keer een etappe winnen leuker denk ik
Yep en ze zeiden al dat hij de 3e week een stuk beter zou zijn dan de 1e dus wie weet. Aan de andere kant zal hij ook Mollema en ten Dam moeten gaan helpen nu ze zo hoog staan. Net als vandaag om die Martin niet te ver te laten lopen. Hij reed er toch mooi 11 sec af. Jammer dat de rest toen niet doorpakte toen hij van kop ging.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt vast nog een keer. We hebben nog bijna twee weken te gaan!
Ik denk dat Mollema dat ook gewoon niet meer aandurfde. Die zat er behoorlijk doorheen had ik het idee en wilde zijn mooie positie niet in de waagschaal stellen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep en ze zeiden al dat hij de 3e week een stuk beter zou zijn dan de 1e dus wie weet. Aan de andere kant zal hij ook Mollema en ten Dam moeten gaan helpen nu ze zo hoog staan. Net als vandaag om die Martin niet te ver te laten lopen. Hij reed er toch mooi 11 sec af. Jammer dat de rest toen niet doorpakte toen hij van kop ging.
Hoe dan ook 4 Nederlanders bij de 1e 23 in een bergrit.
Ja ik bedoelde ook meer de andere ploegen.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Mollema dat ook gewoon niet meer aandurfde. Die zat er behoorlijk doorheen had ik het idee en wilde zijn mooie positie niet in de waagschaal stellen.
Morgen kunnen ze rusten en dan woensdag weer een tijdrit . Hou ik niet zo van . Saai.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook meer de andere ploegen.
Behoorlijk saai ja maar dit keer toch wel spannend om te zien wat Mollema en ten Dam gaan verliezen.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen kunnen ze rusten en dan woensdag weer een tijdrit . Hou ik niet zo van . Saai.
Dat vind ik altijd zo zonde he, dat door die tijdritten sommige renners meteen een stuk naar beneden zakken.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Behoorlijk saai ja maar dit keer toch wel spannend om te zien wat Mollema en ten Dam gaan verliezen.
Daar komt de aap.........quote:Op zondag 7 juli 2013 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo zonde he, dat door die tijdritten sommige renners meteen een stuk naar beneden zakken.
Van mij mag het er uit, en dan alleen de ploegentijdrit nog. Is toch wel spectaculair, die mannen zo strak in het pak en dan zo mooi samenwerken.
Hahaha, betraptquote:Op zondag 7 juli 2013 18:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar komt de aap.........![]()
Ik heb dat altijd met vrouwen hockey
Leuk he?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik moest vandaag zo lachen he om TDJ met Angelique en I voodoo you.
Ja echt heel leuk vind ik het om te kijken. Nostalgie gister met Wendy van Wanten. Keek ik vroeger ook stiekem naar op m'n tv op m'n kamertje die eigenlijk voor de C64 was.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk he?
En vanavond wordt het helemaal top denk ik, met 2 Nederlanders op de 3de en 4de plaats.
Btw, vorige week heeft Danny van Poppel ook al een keer 3de gestaan.
Wendy van Wanten, dat is toch die vrouw die het ook met de toekomstige koning van België gedaan heeft? Of met zijn broer? Of allebeiquote:Op zondag 7 juli 2013 19:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja echt heel leuk vind ik het om te kijken. Nostalgie gister met Wendy van Wanten. Keek ik vroeger ook stiekem naar op m'n tv op m'n kamertje die eigenlijk voor de C64 was.
Haha dat zou best kunnen. Mooi was dat toen wel hoor, de pin up club. Ik was daar veel te jong voor volgens mijn ouders dus dan maar stiekem kijken en de volgende dag met je vriendjes bespreken.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wendy van Wanten, dat is toch die vrouw die het ook met de toekomstige koning van België gedaan heeft? Of met zijn broer? Of allebeiNiet persé tegelijkertijd
![]()
Wendy wist van Wantenquote:Op zondag 7 juli 2013 19:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha dat zou best kunnen. Mooi was dat toen wel hoor, de pin up club. Ik was daar veel te jong voor volgens mijn ouders dus dan maar stiekem kijken en de volgende dag met je vriendjes bespreken.
quote:
Ja, mensen ontdekken dat ze ook lekker naar buiten kunnen. Eindelijkquote:Op zondag 7 juli 2013 19:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Het is wel wat rustiger geworden op de SC he sinds het mooi weer is.
Ja eindelijk, heerlijk! Heb jij ook wat meer tijd om je op TDF te storten.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, mensen ontdekken dat ze ook lekker naar buiten kunnen. Eindelijk
Het is maar goed dat het maar drie weken duurt. Daar gaat veel tijd in zitten zegquote:Op zondag 7 juli 2013 19:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja eindelijk, heerlijk! Heb jij ook wat meer tijd om je op TDF te storten.
wie nietquote:Op zondag 7 juli 2013 18:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar komt de aap.........![]()
Ik heb dat altijd met vrouwen hockey
Goedenavond en meteen ook goedenacht. Deze dame is bekaf en gaat er lekker bij liggenquote:
Nou lekker gezellig ben je weer.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedenavond en meteen ook goedenacht. Deze dame is bekaf en gaat er lekker bij liggen![]()
Tot morgen
sorryquote:Op zondag 7 juli 2013 23:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou lekker gezellig ben je weer.
Welterusten
goedemorgen, ik gewoon 5 dagen, op heerlijk koel kantoor, heb de airco afgetaped zodat ze er niet mee kunnen rommelenquote:Op maandag 8 juli 2013 06:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen allemaal. Fijne zonnige dag allemaal .
Ben werken laatste vroege van deze week gelukkig dan 4 dagen v![]()
![]()
![]()
rij
Grapjasquote:Op maandag 8 juli 2013 16:13 schreef theguyver het volgende:
Best rustig hier vandaag, iedereen ligt denk ik heerlijk in het zonnetje vandaag
Ik zag op het fototopic het huis waar je verblijft. Mooi zeg! Pittoresk. In Frankrijk?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:15 schreef sararaats het volgende:
ik lig niet in de zon want verbrand snel. ik ben op vakantie maar kan FOK! niet missen
over de TT: ga nooit winkelen met sararaats want je bent ze zo kwijt
yep. Saint-Antonin-Noble-Val. dat ligt in de Midi-Pyrénées, departement Tarn et Garonnequote:Op maandag 8 juli 2013 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag op het fototopic het huis waar je verblijft. Mooi zeg! Pittoresk. In Frankrijk?
Zal zachte tikjes gevenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:23 schreef theguyver het volgende:
[..]wat?
en niet zo hard ben gsiter beetje verbrand![]()
Oh dan heb je ook water in de buurt of vergis ik me?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
yep. Saint-Antonin-Noble-Val. dat ligt in de Midi-Pyrénées, departement Tarn et Garonne
een heel mooi zwembadquote:Op maandag 8 juli 2013 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dan heb je ook water in de buurt of vergis ik me?
ja maar daar ben ik nog niet geweestquote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is lekker maar ik bedoel meer een rivier?
Komt vast nog wel. Zeker ook heel warm nu daar?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja maar daar ben ik nog niet geweest
34°Cquote:Op maandag 8 juli 2013 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt vast nog wel. Zeker ook heel warm nu daar?
En gezellig zeg, met de familie op vakantie.
Wens je heel veel plezier
Lig je al in je badje?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
hier is lekker koel, thuis ook.... hoop ik dan
Ach vent toch, kun je nog niet zonder?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
nog niet ben op zoek naar mijn rubber ducky...
tuulk wel, maar vraag me af wat er mee gebeurt isquote:Op maandag 8 juli 2013 19:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach vent toch, kun je nog niet zonder?
Ik zou me afvragen of je dat wil weten met die feestjes daar.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
tuulk wel, maar vraag me af wat er mee gebeurt is
toen had ik m weg gehaald, maar ik heb m weer, hij dreef in de wasbak benedenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zou me afvragen of je dat wil weten met die feestjes daar.
Tja ze zoeken het water op natuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
toen had ik m weg gehaald, maar ik heb m weer, hij dreef in de wasbak beneden
... hij drijft alleen ondersteboven... das nie goedquote:Op maandag 8 juli 2013 20:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja ze zoeken het water op natuurlijk.
Owjee dat klinkt niet best. Maakt hij nog wel geluid als je erin knijpt?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
... hij drijft alleen ondersteboven... das nie goed
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Owjee dat klinkt niet best. Maakt hij nog wel geluid als je erin knijpt?
is nu beetje te koud voor.. ben wel op hoor, 40 baantjes gedaan. ik ga ook maar tukkenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt morgen lekker spartelen in je badje.
Voor nu welterusten
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:32 schreef Lavenderr het volgende:
Morning!
En weer zo'n prachtige dag. Het kan niet op![]()
Tof!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:44 schreef theguyver het volgende:
HELL YEAH!!!!!
mijn PWW (prestige world wide), irriteer mijn collega's paket binnen van collega's uit de VS.
incl "get to late at work and get away with it!" coupons![]()
Een lint quarentaine biohazard,
Bordje raptor freezone met dagen die je om kan flippen.
en zo'n rubberen Kip
quote:
goed goedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Tjacka, ook weer eens hier? Leuk! Hoe is het?
stabiel, ben ff rubberen kip onder de stoel van collag aan het tapenquote:
Tof zeg, heerlijk ook zo'n zwembad bij het huis . Jaloers !quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:02 schreef sararaats het volgende:
ik heb het hier echt naar m'n zin. ik zwem 's avonds als de zon minder brandt.
Zwembadje kost niks hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tof zeg, heerlijk ook zo'n zwembad bij het huis . Jaloers !
nou, dat zwembad bij het huis van Sara in Frankrijk kost iets meer vermoed ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zwembadje kost niks he
je kan alleen je kont er niet in keren maar.. het koelt wel lekker af
Dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
nou, dat zwembad bij het huis van Sara in Frankrijk kost iets meer vermoed ik
Hoi L, ja redelijk. Het werd me te heet in bed.quote:
En pas vanavond weer werken he? Lekker hoor, het is je gegundquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L, ja redelijk. Het werd me te heet in bed.
Maar we klagen niet, wat een weer weer!
Dank je! Ja vanavond 10 uur pas weer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En pas vanavond weer werken he? Lekker hoor, het is je gegund
toe maarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dank je! Ja vanavond 10 uur pas weer.
Lekkere is dat ik niks meer hoef te doen vandaag dus lekker een beetje pendelen tussen de tuin, de koelkast, de pc en de tour.
Ik moet wel een beetje in beweging blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
toe maar
word tijd voor de FOK! app hoef je ook niet naar je pc te lopen
Doe wij het wel met de vraag:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dank je! Ja vanavond 10 uur pas weer.
Lekkere is dat ik niks meer hoef te doen vandaag dus lekker een beetje pendelen tussen de tuin, de koelkast, de pc en de tour.
Is de zon weg?quote:
Oh binnen bedoel je. Nou ja als het goed is kun je na het werk er ook nog wel een poosje van genieten. Of ligt je tuin niet gunstig voor de latere zon?quote:
Ja zeker wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh binnen bedoel je. Nou ja als het goed is kun je na het werk er ook nog wel een poosje van genieten. Of ligt je tuin niet gunstig voor de latere zon?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja zeker wel.
Zo lekker is dat , wijntje erbij en ontspannen maar
Voetjes omhoog, blokkie kaas erbij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja zeker wel.
Zo lekker is dat , wijntje erbij en ontspannen maar
Ja jij dan met je subtropisch zwemparadijs!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:41 schreef theguyver het volgende:
[..]toe maar, jullie nemen het er wel van..
Vanavond pas hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:41 schreef theguyver het volgende:
[..]toe maar, jullie nemen het er wel van..
Met glijbaan !quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja jij dan met je subtropisch zwemparadijs!
Ja of het nep of echt was..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow was er een uitzending over dit filmpje?
Hmm toch maar eens opzoeken danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja of het nep of echt was..
weet ik ff niet meer, wel hebben ze echt een super glijbaan gemaakt
Een heel forum voor hem alleen .quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef Blaadjes het volgende:
http://thetruthstory33.wordpress.com/
Voor de liefhebbers. Van ons aller Tribal.
Laat ie toch nog wat van zich horen in BNW.
Ja toch, hopelijk krijgt hij wat lezers en gaan we die site nog eens terugzien als "bron"quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een heel forum voor hem alleen .
Baas dat het is
Als je het zo zegt wel. Volgens mij is de zaak toch wat minder zwart wit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:53 schreef Knalerwtje het volgende:
Dus als je je eigen dochter neersteekt krijg je 7 jaar geëist van het OM, maar als je een pedofiel vermoordt moet je 8 jaar zitten?
Ze zijn gek geworden in dit land.
hmm, ff gecontrolleerd BNW is watching you!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een heel forum voor hem alleen .
Baas dat het is
Onder welke st....ehh ik bedoel. ja duhquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmm, ff gecontrolleerd BNW is watching you!!!![]()
Tribal is momenteel een kleine 7 uur niet meer online geweest en bevind zich nauwelijks meer op BNW forum wel NWS.
Verschil zit hem denk ik in doodslag of moord, als jij een pedofiel doodsteekt heb je daar over nagedacht, ( zegt men) als je iemand in een opwelling doodsteekt is het doodslag en geen moord. ( zegt men )quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:53 schreef Knalerwtje het volgende:
Dus als je je eigen dochter neersteekt krijg je 7 jaar geëist van het OM, maar als je een pedofiel vermoordt moet je 8 jaar zitten?
Dat sowieso, zie de gang van zaken bij die frauderende, examenstelende, haat tegen het westen predikende school. Daar doen ze gewoon he-le-maal niets aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:53 schreef Knalerwtje het volgende:
of ontoerekeningsvatbaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verschil zit hem denk ik in doodslag of moord, als jij een pedofiel doodsteekt heb je daar over nagedacht, ( zegt men) als je iemand in een opwelling doodsteekt is het doodslag en geen moord. ( zegt men )
Uiteraard. En toch blijf ik bij mijn standpunt dat het ziek is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als je het zo zegt wel. Volgens mij is de zaak toch wat minder zwart wit.
Hoezo? Omdat in jouw voorbeeld het slachtoffer een pedofiel is? Het maakt toch helemaal niks uit wie het slachtoffer is. Het gaat om de daad. Lijkt mij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Uiteraard. En toch blijf ik bij mijn standpunt dat het ziek is.
lastig dit, kan heel goed inkomen dat mensen een pedofiel een langzame en pijnlijke dood wensen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat in jouw voorbeeld het slachtoffer een pedofiel is? Het maakt toch helemaal niks uit wie het slachtoffer is. Het gaat om de daad. Lijkt mij.
Zou wat zijn als een rechter zou zeggen: Ik geef je twee jaar want het slachtoffer was maar een pedofiel.
Nou. Bij het vermoorden van een pedo mag je wat mij betreft per definitie een verlaging inbouwen vanwege verzachtende omstandigheden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat in jouw voorbeeld het slachtoffer een pedofiel is? Het maakt toch helemaal niks uit wie het slachtoffer is. Het gaat om de daad. Lijkt mij.
Zou wat zijn als een rechter zou zeggen: Ik geef je twee jaar want het slachtoffer was maar een pedofiel.
Welke verzachtende omstandigheden?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nou. Bij het vermoorden van een pedo mag je wat mij betreft per definitie een verlaging inbouwen vanwege verzachtende omstandigheden.
... vanmiddag al gehad, ... dus ik sla over.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:53 schreef Blaadjes het volgende:
Zo gehaktballen in de pan, iemand straks ook zin in een balletje?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
... vanmiddag al gehad, ... dus ik sla over.
en op de andere vraag, extra matras in de cel
spercieboontjes met een schnitzelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:17 schreef Blaadjes het volgende:
En wat eten we vandaag? Hier heel hollands, bloemkool, aardappels en een gehaktbal. Extra bal gemaakt voor vannacht op brood.
Jij ook! Werk ze vannachtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ook lekker. Fijne avond nog allemaal.
Heb het niet gezien vandaag, dus niet echt een mening overquote:
Nee, was het ook niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb het niet gezien vandaag, dus niet echt een mening over
Maar wat ik er van hoor, niet netjes.
Ook zo iets, je wordt makkelijk ontoerekeningsvatbaar verklaard hoor!quote:
ik ben ontoevattelijkerekensvaarlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook zo iets, je wordt makkelijk ontoerekeningsvatbaar verklaard hoor!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik ben ontoevattelijkerekensvaarlijk
Ook goeiemorgen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
Morning!
Bewolkt hierzomer weer voorbij?
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier niet![]()
Nou ja, in mijn hartje wel hoor
*dode mus*quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:54 schreef Lavenderr het volgende:
Jij zette je al schrap voor goedemorgenmorgen he Ferdo
doe ik deze, lekker puhquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:56 schreef Ferdo het volgende:
Voor straf heb ik een sextet onmogelijk gemaakt.
quote:
Mooi he tg? Je zou er ontroerd van raken. Ferdo pinkt ook altijd een traantje weg als ik zijn lievelingslied voor hem postquote:
de tranen springen mij in de ogen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi he tg? Je zou er ontroerd van raken. Ferdo pinkt ook altijd een traantje weg als ik zijn lievelingslied voor hem post
Vrijdag wordt het weer beter in Nederland.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
Morning!
Bewolkt hierzomer weer voorbij?
Goeiemorgen Inso, wat ben jij er ongebruikelijk vroeg bijquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrijdag wordt het weer beter in Nederland.
Precies als ik kom
nog 4 opdrachten ... en ik heb mijn 10.000ste order er door heen geknalt dit jaarquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen Inso, wat ben jij er ongebruikelijk vroeg bij![]()
en too much info
Om 2 uur een afspraak en moet mezelf daarvoor nog even naar de sportschool slepenquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
nog 4 opdrachten ... en ik heb mijn 10.000ste order er door heen geknalt dit jaar![]()
jij bent vroeg op zeg..
Ben je weer helemaal opgeknapt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Om 2 uur een afspraak en moet mezelf daarvoor nog even naar de sportschool slepen
Jaquote:
Ah mooi zo!quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja
Maandag voor het eerst weer geprobeerd om te sporten, en nergens last van gehad gelukkig.
Bye byequote:Op woensdag 10 juli 2013 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
Over opdracht gesproken ik ga ook weer eens wat doen .
Later
Hoi! Jazeker en lekker geslapen ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
goeiemorgen Blaadjes, lekker gewerkt?
uur en drie kwartier om precies te zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi! Jazeker en lekker geslapen ook.
Voor jou is het al weer aftellen. Nog een uurtje of anderhalf zeker?
Hij speelt verstoppertje. Net als ik denk hem gevonden te hebben verdwijnt ie weer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
uur en drie kwartier om precies te zijn
Jij kan nu lekker de zon in, mits die schijnt natuurlijk
Zo is het hier ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hij speelt verstoppertje. Net als ik denk hem gevonden te hebben verdwijnt ie weer.
Trouwens als je heel snel naar huis gaat na je werk kun je nog net de finish van Bauke en Laurens zien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo is het hier ook.
So you see him, so you don't
Wat is jouw top 3?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Trouwens als je heel snel naar huis gaat na je werk kun je nog net de finish van Bauke en Laurens zien.
16.45 start Laurens dacht ik.(kan er een paar minuten naast zitten)
Vergeten in te vullen maar zoiets zal het wel worden ja. Hoop echt dat Bauke niet te veel verliest!quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is jouw top 3?
Ik heb: Froome, Evans en Contador.
Martin is goed hequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vergeten in te vullen maar zoiets zal het wel worden ja. Hoop echt dat Bauke niet te veel verliest!
Tony Martin voorlopig dik eerste.
Heb je al gelezen dat iemand urine naar Cavendish gegooid heeft?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja zo'n stukkie alleen fietsen kan die wel.
Ja ik las het. Heel jammer. Dom misbruik maken van een open sport waar iedereen dicht bij de renners kan komen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je al gelezen dat iemand urine naar Cavendish gegooid heeft?
Wat heb je toch een achterlijke gladiolen tussen dat publiek
Denk dat die meteen naar huis had gemogen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik las het. Heel jammer. Dom misbruik maken van een open sport waar iedereen dicht bij de renners kan komen.
Ondertussen vraag ik me wel af wat er zou zijn gebeurt als bijv. van Poppel Cavendish op deze manier van de fiets gereden had.
Zou goed kunnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat die meteen naar huis had gemogen.
Ja, we hebben veel jong talent. Ik hoop dat ze nu eens niet te lang wachten met dat talent in te zetten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
DUMOULIN Tom trouwens 5e tot nog toe. Netjes hoor. Wat hebben we toch een leuke lichting rennertjes. Gaan we echt veel plezier aan beleven de komende jaren.
Maar ja 3 pro teams dan moet er ook wel wat rondrijden.
Gertje was toch ook nog bezig met een team of weet je daar niks van?
Maybe they've been taking drugs! but different ones than the cyclists usequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je al gelezen dat iemand urine naar Cavendish gegooid heeft?
Wat heb je toch een achterlijke gladiolen tussen dat publiek
Achterlijk gedrag is het.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maybe they've been taking drugs! but different ones than the cyclists use
Helemaal top deze Tour. Terwijl men van tevoren dacht dat door het dopingschandaal deze Tour weleens heel saai zou worden. Het tegendeel is het geval. Elke dag gebeuren er wel dingen die enorm veel stof tot gesprek geven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:51 schreef Blaadjes het volgende:
Jongens jongens, wat een mooie tour is het toch.![]()
Mollema sneller dan Contador.![]()
En ten Dam en Dumoulin niet te vergeten natuurlijk!
Ja echt leuk. Kan niet wachten tot zondag. Dat moet wel een waar spektakel worden. nummers 2 t/m 13 redelijk dicht bij elkaar. Een redelijk vlakke rit en dan ineens bam! Mount Ventoux.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal top deze Tour. Terwijl men van tevoren dacht dat door het dopingschandaal deze Tour weleens heel saai zou worden. Het tegendeel is het geval. Elke dag gebeuren er wel dingen die enorm veel stof tot gesprek geven.
Spannend!
Dat wordt een dag om nooit te vergeten . Zin in!quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja echt leuk. Kan niet wachten tot zondag. Dat moet wel een waar spektakel worden. nummers 2 t/m 13 redelijk dicht bij elkaar. Een redelijk vlakke rit en dan ineens bam! Mount Ventoux.
Dat zeker!quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt een dag om nooit te vergeten . Zin in!
Nou, als een Nederlander de Mont Ventoux bedwingt gaat er wel een flesje doorheen hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat zeker!
Mooi weer hoop ik voor je kun je lekker in de tuin kijken met een glaasje wijn erbij....of hele fles.
Zo dan ga ik me klem zuipen...volgende dag toch een rustdag hahaquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, als een Nederlander de Mont Ventoux bedwingt gaat er wel een flesje doorheen hoor
Niet, vannacht ben ik vrij. Zondagavond beginnen t/m vrijdag avond/nacht. Dus ja dan moet je ergens een dag vrij krijgen. vandaag dus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
quoten lukt niet maar Blaadjes, gelijk heb je.
Hoe laat begin je vandaag?
Net met de tijdrit vrij. Minst spannendequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niet, vannacht ben ik vrij. Zondagavond beginnen t/m vrijdag avond/nacht. Dus ja dan moet je ergens een dag vrij krijgen. vandaag dus.
Nou het was wel spannend maar ik ben pas gaan kijken vanaf half 5 ongeveer. De rest is behoorlijk saai ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net met de tijdrit vrij. Minst spannendealhoewel..
Op Tour du Jour gaat het razendsnel, gezellige boel ook, kom je ook posten daar?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou het was wel spannend maar ik ben pas gaan kijken vanaf half 5 ongeveer. De rest is behoorlijk saai ja.
Oh nee, dan kan je dat niet maken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:12 schreef Blaadjes het volgende:
Ik zit tour du jour niet te kijken. Zit bij een vriend op de bank en de tour wordt hij niet echt vrolijk van.
Het nieuwe topic daarentegen...quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh nee, dan kan je dat niet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |