quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op de zolderkamer. Die van buiten op slot kan.
Triest voor hem. Maar door al het gestook van moeder drijft ze hem alleen maar meer in de armen van zijn lief.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:37 schreef Pharkus het volgende:
Tot op zekere hoogte is het triest dat hij zijn schulden zo laat oplopen en weigert haar een schup onder de kont te geven.
Tsja, aan de andere kant: Als je in zo'n situatie op bent gegroeid en geen enkele vrijheid hebt mogen genieten in je tienerjaren (want zo klinkt het), dan snap ik best dat de zoon in dit geval zich even goed hard gaat afzetten tegen zijn ouders.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:37 schreef Pharkus het volgende:
Tot op zekere hoogte is het triest dat hij zijn schulden zo laat oplopen en weigert haar een schup onder de kont te geven.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:36 schreef bijdehand het volgende:
Vind het wel raar dat ze niet gezellig met schoonmoeder naar de kerstshow van de Intratuin wil of lekker shoppen op de boulevard
Tot de geldkraan bij zoonlief op is en madame het volgende slachtoffer tegen het lijf loopt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tsja, aan de andere kant: Als je in zo'n situatie op bent gegroeid en geen enkele vrijheid hebt mogen genieten in je tienerjaren (want zo klinkt het), dan snap ik best dat de zoon in dit geval zich even goed hard gaat afzetten tegen zijn ouders.
Waarschijnlijk met een insteek van: "Die schulden, dat loopt wel los".
Wordt 'ie wijzer van, loopt allemaal wel los. Ik vind alleen dat TS zich niet zo bemoeiziek moet opstellen richting haar zoon, dat is niet gezond.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tot de geldkraan bij zoonlief op is en madame het volgende slachtoffer tegen het lijf loopt.
Is die ex van hem overleden of maakt ze nog meer slachtoffers?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:40 schreef The_Voice_Within het volgende:
Bekend verhaal, is bij m'n broer ook zo gegaan. M'n moeder heeft het op een gegeven moment opgegeven. Het ging uit na een paar jaar met dat wijf die hem de stront in had geholpen en door omstandigheden kwam m'n broer 2,5 jaar geleden op straat te staan. Is toen met hangende pootjes bij m'n moeder aangekomen en die heeft hem uiteindelijk weer op het goede pad gekomen.
Kortom: laat het gaan, ooit komt hij er vanzelf wel achter dat het niet meer langer zo kan.
Tenzij je broer zwakbegaafd is vind ik dat hij dit aan zichzelf te danken heeft. Altijd makkelijk om anderen de schuld te geven. Ik geloof niet in mensen die anderen de vernieling in helpen, ik geloof alleen in mensen die zichzelf de vernieling in láten helpen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:40 schreef The_Voice_Within het volgende:
Bekend verhaal, is bij m'n broer ook zo gegaan. M'n moeder heeft het op een gegeven moment opgegeven. Het ging uit na een paar jaar met dat wijf die hem de stront in had geholpen en door omstandigheden kwam m'n broer 2,5 jaar geleden op straat te staan. Is toen met hangende pootjes bij m'n moeder aangekomen en die heeft hem uiteindelijk weer op het goede pad gekomen.
Kortom: laat het gaan, ooit komt hij er vanzelf wel achter dat het niet meer langer zo kan.
Wauw, we zijn het eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Tenzij je broer zwakbegaafd is vind ik dat hij dit aan zichzelf te danken heeft. Altijd makkelijk om anderen de schuld te geven. Ik geloof niet in mensen die anderen de vernieling in helpen, ik geloof alleen in mensen die zichzelf de vernieling in láten helpen.
Er is maar 1 ding duidelijk....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:47 schreef Pluk64 het volgende:
Tuurlijk laten we het gaan, we hebben ons nooit ergens " mee bemoeit" zoals andere beweren. Hebben wel getracht om in gesprek te blijven." zoonlief " maakt zijn eigen keuzes, altijd al gedaan en nooit door ons gehinderd, laat dat duidelijk zijn.
Dat ie nu op eigen kamers zit is prima hoor. En dat we naar Intratuin of boulevard zijn gegaan was de keuze van de dame zelf .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |