DIE LUCHT! en morgen bierscheetjes.....succes met in slaap vallen en weer wakker wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Bier en kebab op de donderdagavond, man man man. Wat een avond
7u gaat de wekkert
Gelukkig heb jij nooit een ochtendhumeurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Bier en kebab op de donderdagavond, man man man. Wat een avond
7u gaat de wekkert
Geen dank, het is je van harte gegund!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
ja, bedankt voor TT, morgen m'n hele dmbak vol met irrelevante zooinja, eigen schuld, enorme dikke goedgevulde paarsgepunte bult
slaap lekker
Neuj normaal kan ik dat best wel hebben jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij nooit een ochtendhumeur![]()
Binnenkort komt m'n nichtje weer logeren, kan nu al uitkijken naar het gebrabbel rond een uur of 6![]()
Hier geen gezanik voor de eerste bak koffie... Leuk als je met een clubje ADHD'ers op vakantie gaat, man man man wat ernstig humeur had ik toenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj normaal kan ik dat best wel hebben ja
Ah tof.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier geen gezanik voor de eerste bak koffie... Leuk als je met een clubje ADHD'ers op vakantie gaat, man man man wat ernstig humeur had ik toen![]()
Echt, ik hou van dat volk maar niet zo vroeg zo druk
Ik strompel rechtstreeks vanuit bed naar de Senseoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]Koffie hoef ik zo vroeg nog niet. Geef me dan maar gewoon muziek, lekker rustig.
Hihaho Senseoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik strompel rechtstreeks vanuit bed naar de Senseo![]()
En hier in rijmen posten, al werd ik daar na een uurtje ook wel zat vanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Exact over 5 maanden
Weer hele dag tweeten in rijm
Ja dat houd ik ook niet de hele dag volquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
En hier in rijmen posten, al werd ik daar na een uurtje ook wel zat van
Jij bent erg al ben je allesbehalve een dwergquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:55 schreef Pino112 het volgende:
Op Whatsapp praatte ik ook de hele dag in rijm
Waz met mij.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent erg al ben je allesbehalve een dwerg
Zeker weten van niet, tegen die tijd hoop ik toch wel een keertje te pittenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu maar eens slapen, tot over 5u![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |