Winnar speelt tegen de winnaar uit de wedstijd Hamilton v Jenkinsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:43 schreef hafcfan het volgende:
Tegen wie moet de winnaar? Die gaat er sws af.
Het was dan ook een flauwe verwijzing naar zijn bijnaam.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aanwinst? Gooit al veel langere tijd mee hoor.
Match is nog niet gespeeld. Als Hopp op 4-5 gewonnen legs staat wordtie zenuwachtig. En zeker met die maniertjes van Nicholsonquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef hafcfan het volgende:
Dit moet die niet doen. Gooit godverdomme geen pepernoot en gaat verliezen van een jongen van 16.
Dan nog gooit die beschamend slecht. Mag gewoon zijn spullen in pakken na de 2de ronde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Match is nog niet gespeeld. Als Hopp op 4-5 gewonnen legs staat wordtie zenuwachtig. En zeker met die maniertjes van Nicholson
Tsja.. ik denk dat dit toernooi al geslaagd is als hij Hopp eruit knikkert en het publiek stil krijgt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan nog gooit die beschamend slecht. Mag gewoon zijn spullen in pakken na de 2de ronde.
Dan ben je wel snel tevreden. Zelfs Co kan dat op een goeie dag.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Tsja.. ik denk dat dit toernooi al geslaagd is als hij Hopp eruit knikkert en het publiek stil krijgt.
K vroeg me al af of mijn stream niet was vastgelopen.quote:
Ja precies, zelfde verhaal hier.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
K vroeg me al af of mijn stream niet was vastgelopen.
Kom op zeg het niet. Wij kijken via rtl.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef HulkHeld het volgende:
Break voor Nicholson zit er dik in. Waarom kan je ook niet gewoon ergens live kijken
Nee zal het niet meer zeggen, maar wel beetje zielig dat RTL constant beweert dat ze live zijn maar het vervolgens ook niet zijn..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kom op zeg het niet. Wij kijken via rtl.
Heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee zal het niet meer zeggen, maar wel beetje zielig dat RTL constant beweert dat ze live zijn maar het vervolgens ook niet zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |