Daar denkt efjaar duidelijk anders over.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat om de prestaties, neit om het gedrag imo.
Hij is niet arrogant nee. Gezien jouw reacties gok ik dat hij ook slimmer dan jij is. Jezus, wat zijn jouw reacties dom zegquote:
Al maak ik voor sommige spelers wel een uitzondering. Nicholson bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar denkt efjaar duidelijk anders over.
Nicholson is echt een baasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al maak ik voor sommige spelers wel een uitzondering. Nicholson bijvoorbeeld.
Hij heeft leuke arrogantiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een grote mongool die denkt dat hij gelijkwaardig is aan een Van Gerwen.
Het is gewoon gespeeld, het mannetje zijn en het publiek uitdagen. Hij heeft tenminste ballen. Beter dan dat arrogante en onsportieve gejank van RVB na elke verloren pot (na gewonnen potjes ook, krijg je een ellenlang referaat waarom hij nou toch weer gewonnen heeft)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis waarvan is het leuke arrogantie?
Dat laatste kwamen wij al achter. Dat eerste betwijfel ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef n00b13 het volgende:
In het echt ben ik slim. Op Fok! laat ik mijn domme kant lekker gaan.
Zijn gedrag tegenover een Taylor etc vind ik wel zeer disrespectvolquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het is gewoon gespeeld, het mannetje zijn en het publiek uitdagen. Hij heeft tenminste ballen. Beter dan dat arrogante en onsportieve gejank van RVB na elke verloren pot (na gewonnen potjes ook, krijg je een ellenlang referaat waarom hij nou toch weer gewonnen heeft)
Taylor zelf is ook arrogant en onrespectvol. Zie het probleem dus niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn gedrag tegenover een Taylor etc vind ik wel zeer disrespectvol
Taylor denkt soms dat ie alles mag (ik heb respect voor zijn staat van dienst), maar dat wil nog niet zeggen dat je over iemand kan heen walsen. Niks mis mee als iemand weerstand daarop biedt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn gedrag tegenover een Taylor etc vind ik wel zeer disrespectvol
Omdat je te veel in KLB en ONZ rondhangt. Misschien?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat laatste kwamen wij al achter. Dat eerste betwijfel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |