Mwah, ik denk niet 'ah, wat schattig' als ik hem zie hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
leeell is echt fucking schattig. Klein, krulletjes, babyface.
Heb je hem ooit gemeet dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet 'ah, wat schattig' als ik hem zie hoor.
Ezell, skatje. :S Hoe is die rare homo in het echt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
rezje vraag eens aan ezell hoe ik ben in t echt als dv's omschrijving niet voldoet
wat is er met hem?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
leeell naar dit topic lokkenwtf doen jullie.
ja, twee keerquote:
het is een rare homo :Squote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ezell, skatje. :S Hoe is die rare homo in het echt?
Wow, die zag ik niet aankomen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, twee keer
[..]
het is een rare homo :S
*Twintigduizend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een van de tienduizend namen die op zijn haatlijstje staat.
Twinkies met sproeten kunnen ook schattig zijn.quote:
oh sta ik er ondertussen ook al op?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh sta ik er ondertussen ook al op?
Geen idee, moet je Etsu vragen. Is zijn lijstje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh sta ik er ondertussen ook al op?
o jeetje zegquote:
welke positie heb ik ingenomen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee, moet je Etsu vragen. Is zijn lijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |