Nee, maar dat kan niet wantquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je gaat 4 jaar op vakantie?_
Nee, bed schudde en de muur kraakte.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je glazen enzulks is niet omgevallen? Ben benieuwd of iets is omgevallen in mn kamer, ik ben al een week niet in Groningen en kom pas zaterdagavond/zondag die kant op.
Dat heet seks, geen aardbeving.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, bed schudde en de muur kraakte.
Mag ik bij de volgende keer bij jou slapen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, bed schudde en de muur kraakte.
Nee hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
want je bent een grote autist.
oke
nooit dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wanneer bl ook naar de stad wil komen
Ik heb DV namelijk wel een keer gemeet.quote:
HAHAHAH, ik 2x.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb DV namelijk wel een keer gemeet.
DV, is Etsu eng?
dat wat wat wordt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik denk gewoon niet dat het wat wordt.
Ja hoor, ik heb hier een keiharde vloer van de hoogste kwaliteit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik bij de volgende keer bij jou slapen?
lieg nietquote:
jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb DV namelijk wel een keer gemeet.
DV, is Etsu eng?
Kan je lang wachten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wanneer bl ook naar de stad wil komen
In jouw bedoel ik, dat jij dan erbij komt liggen, of op de vloer gaat slapen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb hier een keiharde vloer van de hoogste kwaliteit.
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
want je bent een grote autist.
oke
oja was ook zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is gewoon zo.
Een keer bij de Vismarkt en een keer bij mij thuis. Dat is 2x.
de vismarktquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is gewoon zo.
Een keer bij de Vismarkt en een keer bij mij thuis. Dat is 2x.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |