Kusje op je niet bestaande kontje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]ben slapen
groetjes en knuffeltjes en zachte diertjes (en stekelbaarsen)
slaapzacht kusje knuffelquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]ben slapen
groetjes en knuffeltjes en zachte diertjes (en stekelbaarsen)
laat rez het maar niet horenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kusje op je rechterteelbal voor jou
Mensen die niet samen met Rez hebben gelachen om mannen met stalen pijpen in hun anusquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet samen met LH naar neukende poppen hebben gekeken.!
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet samen met LH naar neukende poppen hebben gekeken.!
Point proven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die niet samen met Rez hebben gelachen om mannen met stalen pijpen in hun anus___!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die niet samen met Rez hebben gelachen om mannen met stalen pijpen in hun anus___!
OMGquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kusje op je rechterteelbal voor jou
Jongen, ik heb samen met Hork naar neukende poppen gekeken terwijl de vent een paal in zijn aars had.quote:
Dat is niks vergeleken met een kusje op mijn rechterteelbal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik heb samen met Hork naar neukende poppen gekeken terwijl de vent een paal in zijn aars had.!
Ik zal jouw rechterteelbal eens een hickey geven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken met een kusje op mijn rechterteelbal.
Blijf er van af, LH's lippenafdruk staan er nog op, dat moet bewaard blijven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal jouw rechterteelbal eens een hickey geven.
Pff, daar heb ik al zoveel van gehad.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken met een kusje op mijn rechterteelbal.
* Rezania wast Etsu zijn ballen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Blijf er van af, LH's lippenafdruk staan er nog op, dat moet bewaard blijven.
Van andere mods misschien, maar dit is van dé LH.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Pff, daar heb ik al zoveel van gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |