Mijn vriend heeft een prijs gewonnen die morgen wordt uitgereikt, dus we krijgen eerst een lunch, en daarna is er een ceremonie waarbij oa de uitreiking van zijn prijs isquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef L0t.. het volgende:
Gelukkig dat het wennen goed ging LB. Morgen dus een langere periode. Ga je nog even wat leuks doen dan? En ik snap je gevoel helemaal, heb daarstraks ook nog zitten huilen omdat ik haar straks steeds zo lang moet gaan missen![]()
Nee dat is niks raars hoor, kan prima even wegblijven geloof ik. Zijn de plasluiers wel goed?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hop ff binnen met een vraagje.. Noor heeft de afgelopen nacht en de hele dag nog niet gepoept. Moet ik daar iets mee? Ze was dinsdag 5 weken oud. Twijfel over huisarts bellen morgenochtend.
Hier is het soms ook 2x per dag, en dan pas na een dag weer. Als ze er geen last van heeft (echt huilen en persen) zou ik me geen zorgen makenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haar buik rommelt wel flink. Normaal heeft ze zeker 3 poepluiers op een dag en nu ineens niks. Vind het zo gek.
Als je bv geeft kan dat verschillen van 3 keer per dag tot 1 keer per 10 dagen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haar buik rommelt wel flink. Normaal heeft ze zeker 3 poepluiers op een dag en nu ineens niks. Vind het zo gek.
Oh ik dacht dat ze nog vrij jong was, weet ook niet hoe ik daar bij kwamquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:05 schreef Kyara het volgende:
Dame van home start (50 plusser dus zou haar geen meisje meer noemen) is vandaag geweest. En meteen voor de laatste keer want nu niet nodig. Wel aardige dame en als ik een baan dan mogen we weer bellen.
Euh... Wat mis ik... Je baan? Whatskebeurt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:05 schreef Kyara het volgende:
Dame van home start (50 plusser dus zou haar geen meisje meer noemen) is vandaag geweest. En meteen voor de laatste keer want nu niet nodig. Wel aardige dame en als ik een baan dan mogen we weer bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een best leuke visual geeft.
Maak je geen zorgen! Het komt vanzelf weer. F.leur heeft rond die tijd een keer 10 dagen niet gepoept. En daarna inderdaad een explosie. Het is normaal en kan erbij horen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dacht pas vanaf zes weken. Temp 37.5... Ff in de gaten houden
Werd er pas om kwart over zes wakker van ongeveer... Maar was inderdaad wel zo erg dat ik Femke niet eens tegen me aan kon dragen. Heb 'r bijna met gestrekte armen uit bed naar de stoel moeten tillenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Woh, half 11 tot half 7! Lig je dan niet de halve nacht wakker van de stuwing?
functie opgeheven. ontslagaanvraag ligt bij het uwv. ben vrijgesteld van werkzaamheden maar wel oproepbaar... even in een notendop.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:52 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Euh... Wat mis ik... Je baan? Whatskebeurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi kind!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:20 schreef Kyara het volgende:
Precies een jaar geleden kon ik deze baby vertellen dat hij grote broer werd
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:14 schreef Kyara het volgende:
Ik heb meestal een topje of een nachthemdding met spaghettibandjes aan. Naakt slapen doe ik niet meer. Ik heb zo hekel aan het gelek s nachts. Die druppels die dan tussen je borsten rollen en zo.Ik ook inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik moet meer oefenen met die spieren ja. Wil niet later problemen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Die zou ik zelfs aan zijn babyfoto nog herkennen. Knappe baby! En een jaar geleden zul je wel even in shock op de bank hebben gezetennog niet eens wetende dat je je shock kon verdubbelen?
Ik geloof dat ik niet goed zou worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:31 schreef Kyara het volgende:
[..]ik bedacht me precies hetzelfde.
Van 2 streepjes naar 2 meisjes.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:45 schreef Kyara het volgende:
Ik had zelf de planning om weer rustig aan te gaan proberen als M 9 maanden zou zijn. Maar hier speelde ook leeftijd en kans op vervroegde overgang mee. Vandaar ook het "risico" dan we hebben genomen om niet aan de pil te gaan maar de vruchtbare dagen te vermijden.
Dat hebben jullie wel héél goed gedaan, dat vermijden!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:45 schreef Kyara het volgende:
Ik had zelf de planning om weer rustig aan te gaan proberen als M 9 maanden zou zijn. Maar hier speelde ook leeftijd en kans op vervroegde overgang mee. Vandaar ook het "risico" dan we hebben genomen om niet aan de pil te gaan maar de vruchtbare dagen te vermijden.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hebben we haar midden in de nacht in bad gedaan, buik gemasseerd en blijkbaar heeft dat geholpen.
Tegen het einde was ik het ook wel beu hoor. Gedoe met kleding, maagzuur, eten, ribben en rug...pff!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:04 schreef Tally het volgende:
Zwanger zijn nee dank je. Geef mij maar meteen die baby
zie je je moet gewoon blijvenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:15 schreef Gulara het volgende:
En ik ben echt zo verbaasd over m'n jommetje. Het gaat zó goed met hem. Ik verbaas me echt elke dag weer hoe erg hij veranderd is. Hij kan zo lekker spelen en slapen. Het is een heel ander kind geworden (Nederland doet hem goed).
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:30 schreef L0t.. het volgende:
Ik vond zwanger zijn helemaal niet zo leuk, zoveel pijn aan m'n rug gehad, dat vond ik echt vreselijk. Maar als ik nu terug denk aan de zwangerschap kan ik eigenlijk niet wachten tot ik weer zwanger ben, om weer een kindje in m'n buik te voelenM'n vriend heeft het ook al regelmatig over 'de volgende' en de 3e en 4e
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
Te vroeg gejuicht... Meisje heeft maar 3 kwartier geslapen en is nu huilerig en heel aanhankelijk. Stomme prikken
.
Becky, wat gaat ze toch hard! Idd bedje naar beneden en box ook!
Zwanger zijn, baby's
.
Oh, Kwis, voor jou ook al zulk rot nieuws
Ik zou er zeker niet minder van houden maar mocht het er nooit 'van komen', dan zal ik het wellicht altijd jammer blijven vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:41 schreef Kyara het volgende:
Zwanger zijn
Nog een baby erbij
Maar later.......misschien. Maar dat gaat hem niet worden want dan worden de praktische obstakels gewoon te groot.
Mooie foto Becky!
Kwisted, balen zeg! beïnvloed dat jullie plannen voor een 2e?
Venco, is niet raar. Ik had ook wel de stille hoop dat er bij de tweeling in elk geval 1 meisje zou zitten. Maar dat wil niet zeggen dat als het 2 jongens waren geweest, ik minder van ze zou houden of zo.
Ik hoop vooral dat het een meisje zal zijn omdat we voor een jongen nooit meer zo'n mooie naam vinden als bij nr 1.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou er zeker niet minder van houden maar mocht het er nooit 'van komen', dan zal ik het wellicht altijd jammer blijven vinden.
Herkenbaar, maar t komt idd goed!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:44 schreef vencodark het volgende:
Heb het nu ook regelmatig moeilijk hoor. Kind is ruim 2 maanden dus het is nog zo vers. Moet nog erg wennen aan dit leven. Het komt wel goed hoor, maar ik huil ook gewoon regelmatig omdat ik even niet meer weet.
Komt goed, het is ineens ook heel anders. Tenminste, dat kan het zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:44 schreef vencodark het volgende:
Heb het nu ook regelmatig moeilijk hoor. Kind is ruim 2 maanden dus het is nog zo vers. Moet nog erg wennen aan dit leven. Het komt wel goed hoor, maar ik huil ook gewoon regelmatig omdat ik even niet meer weet.
Natuurlijk, maar je hebt het er samen toch weleens over.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:51 schreef L0t.. het volgende:
Dat hoef je toch ook nog helemaal niet te beslissen nu. Kijk gewoon hoe het loopt, komt wel goed.
Ja, soms wil ik echt weer werken, soms niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:01 schreef Kyara het volgende:
Ik vond het ook ineens totaal anders toen ik weer moest werken. Sowieso als het "nieuwe" er een beetje af is, je in een ritme komt en het dus je leven is ipv iets nieuws.
Nou was Floris natuurlijk wel iets ouder, maar soms had ik wel gewild dat er net iets meer tussenzit dan die 2 jaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:45 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het vanaf 6 maanden ook veel makkelijker. En het is ook leuk om dat ergens naar toe te gaan. Net als de dreumesleeftijd (M's leeftijd dus) is zo leuk als je er regelmatig op uit kunt gaan: fietsen, kinderboerderij, zwemmen, speeltuin, dierentuin etc. Wat dat betreft is het handiger om te wachten met een 2e om daar nog veel van te genieten. Ik vind het bijvoorbeeld jammer dat ik dat nu niet zo makkelijk kan doen. Hoewel je 1 baby misschien wat makkelijker meeneemt dan 2
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:19 schreef Mineola het volgende:
Aha!
Ik zie nu pas Elise, boefje!Ze is 2 kg zwaarder dan mijn jochie bij dezelfde lengte, dus ik zie wel verschil
Ja...... heb net D uit het bed van J gehaald.... oeps.............quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:00 schreef becky27 het volgende:
En Kyara, scheeties, en wat lijken ze op elkaar zeg.
ik las het, kan me voorstellen dat je soms niet uit elkaar kan houden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:02 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja...... heb net D uit het bed van J gehaald.... oeps.............
Ja, I knowquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:28 schreef Suikertante het volgende:
Soesa ik heb niet zo goed teruggelezen maar toen we F toen hij na de prikjes verhoging bleek te hebben een zetpil gaven viel hij in een diepe slaap en was hij daarna weer helemaal happy!
F had gisteravond en vandaag best wel krampjes, dus heb ik bij één fles 10 cc water toegevoegd en toen kregen we toch een theater! Ik dacht dat zijn ogen eruit zouden poppenMaar er popte wat anders uit (mijn hemel
). Natuurlijk vlak na zijn fles en toen wilde hij niet meer slapen, dus heb hem maar meteen mee onder de douche genomen. Daarna rustig aan weer tijd voor een flesje, daarbij viel hij in een diepe slaap maar toen ik hem weglegde was hij ineens natuurlijk weer klaarwakker
En huilen!
Ik geloof dat hij zich beter voelt als hij gewoon elke dag poept. Is er een nadeel aan zo nu en dan een fles aanlengen met 10 cc water?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:23 schreef LadyBlack het volgende:
Godverdorie en nou heb ik ook alweer zitten huilen omdat dit het laatste weekend van mijn verlof is
Ik. Wil. Niet. Werken.
Godverdorie en nou heb ik ook alweer zitten huilen omdat dit het laatste weekend van mijn verlof is
Ik. Wil. Niet. Werken.
Ik. Wil. Niet. Werken.
Het wordt niet beter ook??quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
ik heb nog elke zondagavond het "ik wil niet" gevoel![]()
Ik. Wil. Niet. Werken.
Het wordt niet beter ook??quote:
Fijn dat F. het zo goed doetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:32 schreef Kwisted het volgende:
F.leur doet het prima! Ze wordt alleen steeds vaker snachts wakker, ze slaapt heel licht. Dus als wij naar bed gaan wordt ze daar wakker van. Gelukkig gaat ze wel snel weer slapen. En het uitslapen tot half 9 blijft maar aanhouden, het voelt zoooo luxe!
Coco hoe gaat het nu met jou?
Saar is niet echt ouder, maar het is wel allemaal heel vanzelf en normaal. Maar dat hadden wij eerlijk gezegd in het begin al, gelukkig. Nu hebben wij de luxe gehad dat M. heel veel extra thuis is geweest (in totaal 4 weken zorgverlof gehad sinds Saartje's geboorte), en bovendien is hij maar 3 dagen per week op het werk. Daarbij ben ik zelf natuurlijk 10 weken extra thuisgebleven nog. Dus we hebben langer kunnen wennen denk ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:41 schreef Mineola het volgende:
Maar nu! Ik heb echt het idee dat het zo soepel gaat allemaal! Vanaf zes maanden is het echt alleen maar genieten, het kind is zo makkelijk (of heb ik het kunstje nu gewoon door?). Hebben jullie dat ook, moeders van oudere baby's?
Dat!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:44 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het een meisje zal zijn omdat we voor een jongen nooit meer zo'n mooie naam vinden als bij nr 1.
en voor een meisje wel
Awww, wat lief! Terwijl ik me er niet eens van bewust ben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
En je positivisme werkt zoals altijd aanstekelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van ons ook, toevalligquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:53 schreef vencodark het volgende:
Wauw, lees net op FB dat onze kraamverzorgende nu zwanger is van haar eerste! Zo grappig
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Awww, wat lief! Terwijl ik me er niet eens van bewust ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vind je spoiler heel begrijpelijk. Heel rot voor je, als je opzich zo optimistisch bent.
Nouquote:Op zaterdag 6 juli 2013 05:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Suiker, haal je me nu weer door de war met iemand?Maar, ik heb m'n kraam niet op FB nee, mocht je het toch tegen mij hebben
.
Volgens mij was XM eind mei uitgerekend, ik 5 mei dus kort op jou.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 06:04 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nouik bedoelde wéér Venco! Kwamen jullie tegelijk in t zwangertopic ofzo? Zou niet weten waar deze kortsluiting ontstaat
(Jullie zijn wel twee verschillende vrouwen in mijn hoofd hoor!)
Oh en hier wilde ik nog even op reageren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:35 schreef vencodark het volgende:
Ik wil ook zoooo graag een dochter.Als ik ooit aan kinderen dacht, dan zag ik mezelf met een dochter.
Raar misschien, maar mocht ik nog eens zwanger raken dan krijg ik voor mijn gevoel (nu al) een meisje.
Ik denk dat mijn gezin niet compleet zou zijn zonder 2e. Misschien dat ik zelfs een beetje teleurgesteld zou zijn als het weer een jongetje zou zijn. Natuurlijk is gezondheid wel het belangrijkst, maar toch.
Ik weet dat het vreemd klinkt maar ben gewoon eerlijk.![]()
Ja en vannacht knetterde ze weer een luier volquote:Op zaterdag 6 juli 2013 05:37 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen
Hoe is t met Noor? Opgelucht na de luier van gisteren?
Dit zou ik zo getypt kunnen hebbenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:47 schreef Fieder het volgende:
[..]
Oh en hier wilde ik nog even op reageren.
Ik had eerst precies hetzelfde. Kon mezelf alleen met een meisje voorstellen, ik denk omdat ik uit een meidengezin kom. Ik 'wist' toen ik zwanger was meteen dat het een jongen was en dat gevoel klopte. In het begin van de zwangerschap en vooral tijdens het winkelen heb ik af en toe best even teleurstelling gevoeld![]()
Maar nu ben ik zo blij met mn mannetje!
Er schijnt er een in miin woonplaats te komen! in 2015 ofzoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh primark! Er was ooit sprake van dat er een naar Groningen zou komen, maar ik weet t niet meer...
Hopelijk is Saar straks weer kiplekker Coco!
Ja dat deed mijn tante ook. De derde was een meid en die ik echt verziekt. Mocht alles hoefde er nooit iets voor te doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:14 schreef Mangostine het volgende:
Ik ga door tot ik een meisje heb hoor!!![]()
![]()
Ik heb nog steeds een hangerige en koortsige baby... En wat ie nou heeft?Geen idee. Gewoon, koorts.
Maar met zetpillen is het goed te doen.
Bij alleen 2 meisjes zou ik waarschijnlijk ook een jongen willen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:24 schreef Gulara het volgende:
Ik had in m'n hoofd eerst een meisje dan een jongen.
Ik zou bij de tweede best een meisje willen. Net zo als wanneer de eerste een meisje was geweest ik wel een jongen had gewild. Maar een jongen is net zo welkom.
Of ik doe een Kyara.
Ik haal de meiden wel van de opvang maar daarvoor geldt ook een opzegtermijn van 1 maand. En zolang ik er voor betaal, breng ik ze er wel heen (aangezien het ook heel goed is gegaan de 1e dag en ervan uitgaande dat het zo blijft). M probeer ik wel zo lang mogelijk op de opvang de houden. Kost weliswaar veel geld maar voor zijn continuïteit vind ik het wel belangrijk. Als ik weer een andere baan vind moe hij weer wennen, misschien een andere groep etc. En hij vind het leuk en ik vind het ook wel belangrijk dat hij zich ook aan grotere kindjes kan optrekken,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef PureEvil het volgende:
Coco, jouw spoiler is heel herkenbaar. Ineens voel je alle pijntjes/plekjes etc. Ben benieuwd wat de dokter zegt.....
Kyara, vervelend van je baan! Maar gaan ed kids nu nog wel naar een opvang? (ik lees niet alles meer hier) Want dat kost dan toch ook ontzettend veel geld? En kan je dan niet gewoon thuishouden? of werkt dat niet zo?
Ja, ik ook!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik ben nu wel benieuwd naar dat signaal Gulara!
[ Bericht 67% gewijzigd door Gulara op 06-07-2013 17:11:40 ]
Ja, volgens mij kun je dat gevoel dan toch niet tegenhouden. Wij hadden de dag van tevoren de uitslagen van de vruchtwaterpunctie en de guo gehad en de 8 weken onzekerheid die daaraan vooraf gingen alleen maar gedacht: als het maar gezond is en steeds in ons achterhoofd gehad dat we de zwangerschap misschien of zelfs waarschijnlijk af moesten breken. En zelfs na al die toestanden had ik bij het bekendmaken van het geslacht nog in mijn hoofd: oh. het is een jongetje. héél erg wennen. Daar voelde ik me ook echt schuldig over. Was binnen een paar dagen wel helemaal aan het idee gewend.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik mocht na alle gedoe van mezelf eigenlijk geen voorkeur hebben, maar was toch wel heel dolenthousiast toen ik hoorde dat het een meisje werd![]()
Precies dit! Prijs me ook gelukkig met mijn twee jongetjes, vind het echt heerlijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:23 schreef Gulara het volgende:
Ik ben ook veel meer een jongensmoeder. Ga duizend keer liever in een robotpak op drakenjacht dan dat ik barbieharen moet kammen. Dus een eventueel volgend meisje moet wel een beetje een stoere zijn om in ons doerakkengezin te passen.
Wij zijn toen E 5 weken was naar onze ouders gegaan, da's 2 uur rijden. Dat ging toen juist prima, E sliep welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanaf hoe oud namen jullie je kindje mee met lange autoritten en naar verjaardagen enzo? We hebben een uitnodiging voor een verjaardag op anderhalf uur rijden en twijfel of dat al kan met een uk van dan dik zes weken.
Dat weet ik nog nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:14 schreef Fieder het volgende:
Fijn Soesa! Komen ze nu gewoon naar het feestje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |