Maar je bent dus geen maagd en derhalve beneukt? Je ontkent maagd te zijn. Van het doen- neuken word jij niet ontmaagd hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan geloof je me niet, ik lig er niet wakker van.
Allemaal iets voor mijn dagboek, dus niet voor jouw oortjes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je bent dus geen maagd en derhalve beneukt? Je ontkent maagd te zijn. Van neuken word jij niet ontmaagd hoor.
Dat is toch wel zeker 1cm breed dan, wow!quote:
Anders had je het wel ontkent liefjequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allemaal iets voor mijn dagboek, dus niet voor jouw oortjes.
FOK! is jouw dagboek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allemaal iets voor mijn dagboek, dus niet voor jouw oortjes.
Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Anders had je het wel ontkent liefje
Had je gewild.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK! is jouw dagboek.[ afbeelding ]
Ik spreek uit ervaring, komt je dat bekend voor?quote:
Nee, want dat heb je niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring, komt je dat bekend voor?
Oefenen met waterijsjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
Rene, help me.Ik ga volgende week seks hebben met iemand, maar mn keel doet pijn en ik ben bang dat ik degene niet kan pijpen. Wat moet ik nu doen?
Niet pijpen. Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
Rene, help me.Ik ga volgende week seks hebben met iemand, maar mn keel doet pijn en ik ben bang dat ik degene niet kan pijpen. Wat moet ik nu doen?
Jaloers dat je geen pener hebt?quote:
Is niet zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:35 schreef msacras het volgende:
Rezania komt wel over alsof hij ALLES weet van Etsu's pener
Koud.quote:
Wat moet ik dan doen?quote:
Fleshlight inslikken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
Stond allemaal op het internet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:35 schreef msacras het volgende:
Rezania komt wel over alsof hij ALLES weet van Etsu's pener
Pics van de desbetreffende persoonquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |