quote:
Rutte ziet er toch eigenlijk uit zoals de UI van Lutte. Dat in Den Haag is toch een masker??quote:
Hou je van bijen, hommels en vlinders in je tuin Piscje? Zo, ja zal ik je wat zaad sturen wat ze aantrekt en nectar voor ze bevat?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk vrij gemiddeld. Niet heel groot of heel klein. Maar ik vermaak me enorm. Ik ben een ontzettende pietlut, dus ook hierbij kan ik mijn ei kwijt wat betreft snoeien en doen
Buren laten ook her en der wat groeien, dus dan kan ik nog extra werk verrichten.![]()
Op avonden als deze zou ik bijna buiten willen overnachten in een tent. Bijna
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rutte ziet er toch eigenlijk uit zoals de UI van Lutte. Dat in Den Haag is toch een masker??
Dat klinkt heerlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:42 schreef Lutte het volgende:
Ontbijtje erin, dan de diertjes buiten doen en zelf met de pootjes in het zwembadEn vanavond barbecuen nomnomnom
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:42 schreef Lutte het volgende:
Ontbijtje erin, dan de diertjes buiten doen en zelf met de pootjes in het zwembadEn vanavond barbecuen nomnomnom
Oh dat vind ik wel leuk Strega!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Hou je van bijen, hommels en vlinders in je tuin Piscje? Zo, ja zal ik je wat zaad sturen wat ze aantrekt en nectar voor ze bevat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |