SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Rustig aan.![]()
Ik heb uit waarneming af kunnen leiden dat prachtig zijn en een geweldig innerlijk hebben dit hele gebeuren erg makkelijk maakt. Wie wis dat de oplossing zó simpel kon zijn?![]()
Definieer aub verderquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:42 schreef flapskie123 het volgende:
Ik heb uit waarneming af kunnen leiden dat prachtig zijn en een geweldig innerlijk hebben dit hele gebeuren erg makkelijk maakt. Wie wis dat de oplossing zó simpel kon zijn?![]()
Rustig aan.![]()
Je kunt beter een challenge doen, zoals pope of dope. Met over-analyseren leer je niets. Sterker nog, het houdt je groei alleen maar tegen. De handen uit de mouwen en de lange juiste weg nemen van zelfvertrouwen opbouwen en sociale vaardighedenHet heeft allemaal te maken met discipline om meer zelfvertrouwen op te bouwen, want als je dat niet doet heb je over een jaar exact hetzelfde resultaat als nu. Zonde om er 10 jaar over te gaan zitten praten en pas als je 40 bent een beetje sociaal te worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dit + accepteren dat je afgewezen kan worden. Ook dat niet te lang overanalyseren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:05 schreef firefly3 het volgende:
Je kunt beter een challenge doen, zoals pope of dope. Met over-analyseren leer je niets. Sterker nog, het houdt je groei alleen maar tegen. De handen uit de mouwen en de lange juiste weg nemen van zelfvertrouwen opbouwen en sociale vaardighedenHet heeft allemaal te maken met discipline om meer zelfvertrouwen op te bouwen, want als je dat niet doet heb je over een jaar exact hetzelfde resultaat als nu. Zonde om er 10 jaar over te gaan zitten praten en pas als je 40 bent een beetje sociaal te worden.
Touching from a distance ~![]()
Ach maar je kunt veel zeggen, sommige problemen zijn wel degelijk mentaal en niet eens praktisch van aard.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:05 schreef firefly3 het volgende:
Kan inderdaad op mensen afstappen, maar zou dat niet een stuk beter gaan als ik een positief beeld zou hebben over vrouwen? Dat ik ze echt leuk vind etc?Rustig aan.![]()
Dat zal d'r wel zijn ja. Dat was dus net na het O&N gebeuren toen ze met een ander zat te vozen. De vakantieplannen waren er toen al.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:08 schreef ook_gek het volgende:
Faxie even voor de zekerheid, is dit ook die vrouw waar je al eerder bij had aangegeven dat je haar leuk vond enkele maanden geleden? En waar ze toen al aangegeven had dat ze je leuk en gezellig vond maar meer niet.
Of is dit weer een ander.Yep, dat ben ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
En jezus. Faxie, ben je dat echt zelf op je fobo?
Wow.Een heel stuk meer dan vroeger, dat is zeker. Maar een klein beetje afstand bewaar ik meestal wel ja. Ik ben niet iemand die gelijk dikke maatjes met iemand is, kijk de kat een beetje uit de boom.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben jij dan wel ''spannend''
Of blijf je gewoon steeds op afstand bij mensen?De liefde verklaren klinkt wel heel zwaar hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijk eens in het 25-35 jarigen topic
Ik denk overigens dat Faxie zich te bescheiden en aardig opstelt. En tevens te duidelijk hint dat hij iemand leuk vindt.
Ik bedoel, iemand de Liefde verklaren terwijl ze met iemand anders bezig is? The fuck, dat werkt niet zo, en dan denken de vrouwen: " Wat schattige lieve man! Zie hem daar met zijn rode bolle wangetjes staan".
Terwijl veel vrouwen gewoon een man willen, die weet wat hij wil en waarom hij wil, en zich niet laten afleiden door een mooie vrouw die aan het vozen is. Die geeft de vozende vrouw gewoon een knipoog, en schiet meteen 3 ballen in 1 stoot op de pooltafel in de pocket (even refererend aan zijn hobby), neemt een slok van zijn drankje, laat een boer en gaat vervolgens pissen op het toilet. Om daarna zonder om te kijken verder met zijn poolspel gaat.Zo was het nou ook weer niet.
Dat 3e doe ik grotendeels ook wel
[ Bericht 28% gewijzigd door Faxie op 04-07-2013 22:30:43 ]![]()
Wat vind je leuk aan dit topic?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef benzin het volgende:
Vind het jammer dat in dit topic nog steeds het PUA-perspectief de overhand heeftRustig aan.![]()
maar dat is de basis van alles. Je zelf goed voelen en goed in je vel zitten is de basis van alles. Niet alleen versieren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach maar je kunt veel zeggen, sommige problemen zijn wel degelijk mentaal en niet eens praktisch van aard.
Kan inderdaad op mensen afstappen, maar zou dat niet een stuk beter gaan als ik een positief beeld zou hebben over vrouwen? Dat ik ze echt leuk vind etc?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Het was ooit leuk omdat juist de mensen die niet zo makkelijk versierden hier vooral discussieerden.quote:
Het is jammer dat ik op een gegeven moment niet echt met open armen meer werd ontvangen, maar ik vind het veel erger dat ik de afgelopen maanden regelmatig kijk en zie dat deze plek blijvend veranderd is, ook voor andere mensen die veel aan deze plek hadden.![]()
Een positief beeld hebben over vrouwen is iets anders als goed in je eigen vel zitten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar dat is de basis van alles. Je zelf goed voelen en goed in je vel zitten is de basis van alles. Niet alleen versieren.Rustig aan.![]()
pua perspectief klopt gewoon op 1 fundamentele basis. Zelfvertrouwen en ook als je die mist moet je die tenminste proberen uit te stralen. En afwijzingen niet te persoonlijk nemen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef benzin het volgende:
Vind het jammer dat in dit topic nog steeds het PUA-perspectief de overhand heeftTouching from a distance ~![]()
Dan ben je dus al lang duidelijk geweest naar haar wat de intenties warenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal d'r wel zijn ja. Dat was dus net na het O&N gebeuren toen ze met een ander zat te vozen. De vakantieplannen waren er toen al.
Anders dan hier werd gesuggereerd. Helaas ziet ze je niet als relatie materiaal en dat kan gebeuren. Bedoel, jij valt ook niet op alle vrouwen. Accepteren en door gaan. Niet in blijven hangen. Weet niet of je dat wel of niet doet maar dat is mijn advies.
Betreft vakantie vind ik het altijd nog respectloos.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
sorry te snel gelezen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een positief beeld hebben over vrouwen is iets anders als goed in je eigen vel zitten.had en heb je aan je zelf te danken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was ooit leuk omdat juist de mensen die niet zo makkelijk versierden hier vooral discussieerden.
Het is jammer dat ik op een gegeven moment niet echt met open armen meer werd ontvangen, maar ik vind het veel erger dat ik de afgelopen maanden regelmatig kijk en zie dat deze plek blijvend veranderd is, ook voor andere mensen die veel aan deze plek hadden.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Oh maar jouw stem telt net zo zwaar als die van anderen, dus als je het graag anders ziet moet jij maar gewoon posten wat jij kwijt wilt tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was ooit leuk omdat juist de mensen die niet zo makkelijk versierden hier vooral discussieerden.
Het is jammer dat ik op een gegeven moment niet echt met open armen meer werd ontvangen, maar ik vind het veel erger dat ik de afgelopen maanden regelmatig kijk en zie dat deze plek blijvend veranderd is, ook voor andere mensen die veel aan deze plek hadden.
Je wordt wel met open armen ontvangen, je vraagt alleen vaak nogal dezelfde dingen zonder blijk te laten geven dat je actie hebt ondernomen.
Je moet iets praktischer van aard worden en wat minder in je gevoel hangen naar mijn mening.Rustig aan.![]()
Tja ik ga ook door hoor. Ik ga altijd door...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan ben je dus al lang duidelijk geweest naar haar wat de intenties warenAnders dan hier werd gesuggereerd. Helaas ziet ze je niet als relatie materiaal en dat kan gebeuren. Bedoel, jij valt ook niet op alle vrouwen. Accepteren en door gaan. Niet in blijven hangen. Weet niet of je dat wel of niet doet maar dat is mijn advies.
Betreft vakantie vind ik het altijd nog respectloos.
Waarschijnlijk in m'n eentje op vakantie, en ik vermaak me wel hoor. En ik kan een stuk exotischer op vakantie, want hoef niet meer met haar budget rekening te houden. En uiteraard komt op FB heel subtiel te staan wat ze mist![]()
![]()
Dat is het punt niet, het punt is dat ik het jammer vind dat voor iedereen deze reeks veranderd is. Dat sommigen geen zin meer hadden in mij staat buiten de discussie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
had en heb je aan je zelf te danken.Als ik hier weer ga posten wordt het vooral weer een aanval op mij waar iedereen, inclusief ikzelf, ongelukkig van word. Ik ben niet in de positie om de reeks weer terug te brengen naar de roots.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh maar jouw stem telt net zo zwaar als die van anderen, dus als je het graag anders ziet moet jij maar gewoon posten wat jij kwijt wilt toch
Je wordt wel met open armen ontvangen, je vraagt alleen vaak nogal dezelfde dingen zonder blijk te laten geven dat je actie hebt ondernomen.
Je moet iets praktischer van aard worden en wat minder in je gevoel hangen naar mijn mening.![]()
maar even voor de duidelijkheid. Je had al eerder dit jaar kenbaar gemaakt wat je van haar vond. Ergens rond December staat mij bij. En nu heb je het laatst weer aan haar verteld wegens de drank. Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik ga ook door hoor. Ik ga altijd door...
Waarschijnlijk in m'n eentje op vakantie, en ik vermaak me wel hoor. En ik kan een stuk exotischer op vakantie, want hoef niet meer met haar budget rekening te houden. En uiteraard komt op FB heel subtiel te staan wat ze mist
Top dat je alleen op vakantie gaat, is miss zelf nog beter voor je zelf ook! Weinig mensen doen je dat maar na! Betreft facebook..... ja kan je doen maar of zij nou het idee krijgt wat te missen..... dat denk ik niet.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik zeg niet dat je pertinent ongelijk hebt, je post snijdt hout. Maar juist voor mensen die ver achter lopen, een paar voorzichtige eerste stapjes willen zetten is jullie perspectief even net een brug te ver. Daarnaast is ook die discussie achter het gebrek aan zelfvertrouwen relevant en stond hier ooit centraal. De eerste stapjes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
pua perspectief klopt gewoon op 1 fundamentele basis. Zelfvertrouwen en ook als je die mist moet je die tenminste proberen uit te stralen. En afwijzingen niet te persoonlijk nemen.![]()
Neehoor, dat ligt niet aan jou maar meer aan je eigen posts en het verleden daarvan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef benzin het volgende:
Als ik hier weer ga posten wordt het vooral weer een aanval op mij waar iedereen, inclusief ikzelf, ongelukkig van word. Ik ben niet in de positie om de reeks weer terug te brengen naar de roots.
Maar begrijp jij dan niet waar dat vandaan komt?Rustig aan.![]()
Nee je hebt het verkeerd begrepen...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar even voor de duidelijkheid. Je had al eerder dit jaar kenbaar gemaakt wat je van haar vond. Ergens rond December staat mij bij. En nu heb je het laatst weer aan haar verteld wegens de drank. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Top dat je alleen op vakantie gaat, is miss zelf nog beter voor je zelf ook! Weinig mensen doen je dat maar na! Betreft facebook..... ja kan je doen maar of zij nou het idee krijgt wat te missen..... dat denk ik niet.
Laat maar zitten ook, zo boeiend is het verder nou ook niet meer.
Misschien wordt ze een tikkie jaloers ofzo![]()
![]()
Jah dat ben ik met je eens, daarom zijn die PUA verhalen vooral in Amerika verder uitgediept. En uiteraard in e-book vorm etc naar Nederland en vanzelfsprekend andere landen gekomen. Dat ik het zo aangeef maakt mij ook niet iemand met zelfvertrouwen. Een bepaalde held in benadering van het andere geslacht(nuchter) ben ik absoluut niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je pertinent ongelijk hebt, je post snijdt hout. Maar juist voor mensen die ver achter lopen, een paar voorzichtige eerste stapjes willen zetten is jullie perspectief even net een brug te ver. Daarnaast is ook die discussie achter het gebrek aan zelfvertrouwen relevant en stond hier ooit centraal. De eerste stapjes.Touching from a distance ~![]()
De (post)geschiedenis van benzin is gewoon 'bevlekt'. Dat leidt bij voorbaat tot negatieve reacties van anderen, waarop ik me dan ook rot ga voelen en gefrustreerd reageer. Vervolgens gaat iedereen weer nog negatiever en gefrustreerder doen. Enzovoorts, enzovoorts. Iedereen wordt daar ongelukkig van en het hielp mij niet meer, daarom heb ik me ook maanden stil gehouden. De afgelopen maanden heb ik de vragen en problemen die ik heb met een kloon gepost en daar wordt gewoon nog wel serieus op gereageerd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, dat ligt niet aan jou maar meer aan je eigen posts en het verleden daarvan.
Maar begrijp jij dan niet waar dat vandaan komt?![]()
Begrijp jij dan niet waar het vandaan komt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
De (post)geschiedenis van benzin is gewoon 'bevlekt'. Dat leidt bij voorbaat tot negatieve reacties van anderen, waarop ik me dan ook rot ga voelen en gefrustreerd reageer. Vervolgens gaat iedereen weer nog negatiever en gefrustreerder doen. Enzovoorts, enzovoorts. Iedereen wordt daar ongelukkig van en het hielp mij niet meer, daarom heb ik me ook maanden stil gehouden. De afgelopen maanden heb ik de vragen en problemen die ik heb met een kloon gepost en daar wordt gewoon nog wel serieus op gereageerd.
Je bent niet constructief.
Hoe wil jij dingen gaan veranderen als je geen dingen wilt veranderen?Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |