wat si grapping?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:23 schreef trippy_trippy het volgende:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
gewoon engels. niks miss mee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:24 schreef Fopje het volgende:
Ban met dubbel N is zwaar irritant. Alleen daardoor zou het al verboden moeten zijn.
Maar waarom zou een ban onterecht zijn dan? Er wordt wel gekeken naar de user voor die gebanned wordt hoor
Onzin. De laatste keer kreeg ik een ban omdat ik 'vervelend aanwezig was in diverse forums' terwijl ik maar 2 reacties in die 3 voorgaande dagen had gegeven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:24 schreef Fopje het volgende:
Ban met dubbel N is zwaar irritant. Alleen daardoor zou het al verboden moeten zijn.
Maar waarom zou een ban onterecht zijn dan? Er wordt wel gekeken naar de user voor die gebanned wordt hoor
In 2 reacties kun je ook vervelend zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Onzin. De laatste keer kreeg ik een ban omdat ik 'vervelend aanwezig was in diverse forums' terwijl ik maar 2 reacties in die 3 voorgaande dagen had gegeven.
Denken dat mods kunnen bannenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:25 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
gewoon engels. niks miss mee.
gekeken door een partijdige mod die 5x een beetje lullig gedist is door die user?
Ze bannen echt niet voor niets, geloof me. Misschien maar 2 reacties in de afgelopen 3 dagen. Maar 30 reacties in de afgelopen 5 dagen. Dat zegt nietsquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Onzin. De laatste keer kreeg ik een ban omdat ik 'vervelend aanwezig was in diverse forums' terwijl ik maar 2 reacties in die 3 voorgaande dagen had gegeven.
niet dan? doet danny the superuser dat zelf dan?quote:
Zoiets als lagg tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:24 schreef Fopje het volgende:
De Admins hequote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
niet dan? doet danny the superuser dat zelf dan?
fout engelsquote:
Hoe zou je dat voor je zien?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef meneerfiets het volgende:
Is het niet mogelijk dat je bv. max 1 jaar geband wordt?
je heb gelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
De Admins he
Enne, bann is gewoon met 1 n.
Mijn ban van 3 maanden werd na een week opgeheven nadat ik er een melding van had gedaan. Dus ja, het is niet altijd terecht. De ban misschien wel, maar de duur dus niet altijd. Of ik heb yvonne goed gepaaid, dat kan ook altijd nog.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:24 schreef Fopje het volgende:
Bans zijn meestal veel en veel korter hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:30 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Wel, dat je maximum ban bv. 1-2 jaar is en dat je dan een nieuwe kans krijgt..
Tuurlijk zullen er wel eens fouten gemaakt worden, maar dat hoeft niet openbaar op een forum besproken te worden. Daarom gewoon even een mailtje doen, als je dan gelijk krijgt zullen ze dan ban ook wel wegtyfen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn ban van 3 maanden werd na een week opgeheven nadat ik er een melding van had gedaan. Dus ja, het is niet altijd terecht. De ban misschien wel, maar de duur dus niet altijd. Of ik heb yvonne goed gepaaid, dat kan ook altijd nog.
Maar de meeste worden gewoon voor eeuwig geband want misschien wel onterecht is, zeker als je ziet van (respect voor hem ) Tong 80 ..quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bans zijn meestal veel en veel korter hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |