Was dat die je laatst aanhad ook?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.debijenkorf.nl(...)did2=699505000552000
nog 1 in maat S te koop in amsterdam
zal ik?
*ngggghghghhh*
8 cm is met maat 41 heul zo hoog niet meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
8 cm hak kan ik inmiddels best goed handelen maar erop staan lukt max 4-5u achter elkaar. Hogere hakken zitten heel vervelend (kan wellicht ook aan mijn ieniemienie voetjes liggen)
In mijn wereld nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is een verhoging. Een hak is iets anders.
Jurk!quote:
jij blijft dat gek vinden, maar bijna niemand kan 8 uur onafgebroken op pumps staan. Echt!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
8 cm hak kan ik inmiddels best goed handelen maar erop staan lukt max 4-5u achter elkaar. Hogere hakken zitten heel vervelend (kan wellicht ook aan mijn ieniemienie voetjes liggen)
Juistem! Op die foto die k op de WA had gestuurd!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was dat die je laatst aanhad ook?
Dan ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Juistem! Op die foto die k op de WA had gestuurd!
zo werkt het in schoenentaal echter nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In mijn wereld niet![]()
De schoen is niet plat.. Dus het heeft een hak
Dat is een obese slipper.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze, alleen dan andere kleur:
[ afbeelding ]
Dat is een hak
Dat! Mijn hoge pumps hou ik ook maar een paar uur volquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij blijft dat gek vinden, maar bijna niemand kan 8 uur onafgebroken op pumps staan. Echt!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij blijft dat gek vinden, maar bijna niemand kan 8 uur onafgebroken op pumps staan. Echt!
Maar 8 cm wordt hier vaak aangegeven als ultiem comfortabel enzo en voor mij is dat toch serieus hoogquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat! Mijn hoge pumps hou ik ook maar een paar uur vol
Welke maat heb jij ook alweer? 36 toch? Dan is dat ook hoog!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar 8 cm wordt hier vaak aangegeven als ultiem comfortabel enzo en voor mij is dat toch serieus hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |