Wij zijn 3 sterren chefsquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:40 schreef Tyler-Girl het volgende:
Jullie gaan te snel!
maar ik vond het zelf niet echt heel droog, mssn beetje smakeloos nog...
er miste misschien nog wat...en we zijn niet zo culinair aangelegd, denk dat dat het is
Na 1 menu zit ik ook niet vol hoor. Ja bij een big tasty maar die neem ik nooitquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik eet wel altijd een menu en dan nog een kip9 erbijwel met 1 frietsaus /fatty
maczwerversquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
En er is zo'n man die ELKE DAG op hetzelfde tijdstip (20-21u) een cappuchino komt drinken. En hij heeft altijd hetzelfde aan
skinnyquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik snap dat ook nogsteeds niet dat mensen een uur na een heel mac,enu weer honger hebben. dan zit ik echt de hele avond vol hoor.
ik krijg t vaak niet eens op, neem altijd t kleinste menuquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik snap dat ook nogsteeds niet dat mensen een uur na een heel macmenu weer honger hebben. dan zit ik echt de hele avond vol hoor.
VROEGER WAS ALLES BETERquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:42 schreef bleiblei het volgende:
Net als dat ze die Chili Cheese Nuggets vernacheld bij de BK. Vroeger waren die veel beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
happymeal?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik krijg t vaak niet eens op, neem altijd t kleinste menu
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
VROEGER WAS ALLES BETERtoen waren de onesies alleen voor kinderen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uberskinny!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik krijg t vaak niet eens op, neem altijd t kleinste menu
fattyquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meestal als we wok halen dan vreet ik heel mn bak leeg, en nog nasi van brum dat hij niet opkan![]()
ik eet een half bakje en dan de dag erna de andere helftquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meestal als we wok halen dan vreet ik heel mn bak leeg, en nog nasi van brum dat hij niet opkan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |