\nee geen ufc.tv meerquote:Op zondag 7 juli 2013 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
facebgook/ufc.tv en dan PRELIMS duwen noobs
Precies, e me mat vpr oi ell ega alst rie mquote:Op zondag 7 juli 2013 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel
En anders em em a tv pro iel le gaal striem
Dit was expres jonge, anders komt Timmetje lastig doenquote:Op zondag 7 juli 2013 01:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Precies, e me mat vpr oi ell ega alst rie m
Weet ik tochquote:Op zondag 7 juli 2013 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit was expres jonge, anders komt Timmetje lastig doen
ja, ze hadden het weer vernieuwd dus ff zoekenquote:Op zondag 7 juli 2013 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel
En anders em em a tv pro iel le gaal striem
Stel je voor, dat ie Silva subbed met een armtriangle ofzo. Ik kan het me gewoon niet eens voorstellen. Zou Silva dan weigeren te tappen en out gaan? Of gewoon teleporteren via matrix shit.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom hyped iedereen de BJJ van Weidman zo? Hij gaat Silva echt niet subben
Komt omdat hij in ADCC tegen Galvoa schitterde, ook al verloor hijquote:Op zondag 7 juli 2013 02:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom hyped iedereen de BJJ van Weidman zo? Hij gaat Silva echt niet subben
Silva is verstandig genoeg om te tappen lijkt mequote:Op zondag 7 juli 2013 02:06 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Stel je voor, dat ie Silva subbed met een armtriangle ofzo. Ik kan het me gewoon niet eens voorstellen. Zou Silva dan weigeren te tappen en out gaan? Of gewoon teleporteren via matrix shit.
Klopt maar als Maia Silva niet kan subben dan gaat Weidman het al helemaal niet doenquote:Op zondag 7 juli 2013 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat hij in ADCC tegen Galvoa schitterde, ook al verloor hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |