Zo gaat datquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Wel irritant, die lapo's. Ik kon niet eens meer m'n post editen want het topic zat op slot.
Komende week wordt het mooi weer, het is altijd mooi weer tijdens mijn examens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Nu is de oogst van de druiven uit de tuin verpest enzo
Oh, daar heb ik mijn 28w spaarlamp voor. Dan is het meteen zonnig in mijn kamer en ben ik ook van mijn winterdepressie afquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:30 schreef TienVingers het volgende:
Het is al tijden niet zo zonnig geweest in mijn kamertje
Ik zal het onthouden, en als dan iemand vraagt, waar is die sergeant gozer, dan zeg ik. Hij is naar Griekenland, en dan ben ik een held!quote:
Daar zal het ongetwijfeld warm zijnquote:
Je doet een uur over 2,5km? Oh dearquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Lekker voor niks naar Zwolle geweest, echt altijd fijn joh.
13.15 aangekomen in Zwolle, moest er voor 15.00 zijn dus.
Ik had de route uitgestippeld en kwam na dik een uur lopen aan bij het Deltion. Dus ik vragen: "Is dhr. blabla er?" "Nee, die zit op de andere locatie, das nog wel een uurtje lopen vanaf hier.."
Lekker danquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Lekker voor niks naar Zwolle geweest, echt altijd fijn joh.
13.15 aangekomen in Zwolle, moest er voor 15.00 zijn dus.
Ik had de route uitgestippeld en kwam na dik een uur lopen aan bij het Deltion. Dus ik vragen: "Is dhr. blabla er?" "Nee, die zit op de andere locatie, das nog wel een uurtje lopen vanaf hier.."
Met vrindenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Voor hoe lang? Met vrienden of met je ouders?
2,5 was blijkbaar het dubbelequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je doet een uur over 2,5km? Oh dear
Maar goed, logisch wel dat je baalt natuurlijk
Net thuisquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lekker dan
Ben je nu nog in Zwolle?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, en als dan iemand vraagt, waar is die sergeant gozer, dan zeg ik. Hij is naar Griekenland, en dan ben ik een held!
Waardeloos. Vouwfiets in de trein de volgende keerquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2,5 was blijkbaar het dubbele
[..]
Net thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |