Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
En die liefde is wederzijds jwzquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn manier om mijn liefde naar moira te uiten. Ze weet dat ik van haar hou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik doelde op die rare Turkenzin.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn manier om mijn liefde naar moira te uiten. Ze weet dat ik van haar hou.
als je ze maar hier postquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:09 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik moet nog eens een telefoon scoren met een camera waarmee ik sneaky bipsfoto's kan maken. Ik wil die billetjes niet vergeten. Ik snap dat het niet netjes is, maar ik waardeer ze gewoon zo hard.
Misschien in een stonerbucket.quote:
net zoals ik gister dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah ik weet niet waar dat vandaan komt. Mijn posts zijn steeds onduidelijker vandaag.
De mijne is ook weer ingezakt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha nee mijn leuter is helemaal ok.
Alleen wat slapjes en futloos.
Ik ben altijd huiverig om dingen op mijn zaakje te spuiten.quote:
Ik hoopte dat jij het eerst zou proberen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik ben altijd huiverig om dingen op mijn zaakje te spuiten.
Slim, maar we kunnen beter een van die minderjarige jochies hiervoor regelen. Die trappen daar makkelijker in. Gewoon zeggen dat het hipswagyolotrending is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoopte dat jij het eerst zou proberen.
Dat is moeilijk, hoe draag je dan een onderbroek of een broek?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:20 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ben sowieso niet makkelijk met dingen in de buurt van mijn zaakje te laten komen. Een WC, een vagijn of de lippen van Patjen mogen, maar verder..
Is overrated.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is moeilijk, hoe draag je dan een onderbroek of een broek?
Met grote onvrede.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is moeilijk, hoe draag je dan een onderbroek of een broek?
Tering, wil je nog meer aandacht?quote:
Ik bedoelde de onvrede die in je chaotische hartje ronddwaald.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Tering, wil je nog meer aandacht?
Oh, ja, dat kan ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoelde de onvrede die in je chaotische hartje ronddwaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Dikke onzin ook, want ik ben er nog gewoon.quote:
Heftig. Ik schiet een beetje in de stress hier van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dikke onzin ook, want ik ben er nog gewoon.
Oh nee, ik voel een bijna ondragelijk schuldgevoel opkomen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heftig. Ik schiet een beetje in de stress hier van.
Grappig, ik dacht echt dat we op de bodem zaten qua niveau, maar je kan natuurlijk altijd nog over voetbal beginnen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef Moira. het volgende:
Voetbal_
KLB / Waarom krijgt voetbal zoveel aandacht?
Ja preciesquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Grappig, ik dacht echt dat we op de bodem zaten qua niveau, maar je kan natuurlijk altijd nog over voetbal beginnen.
Dit is het waarschijnlijk.quote:
Zouden er ook treingekken onder de voetballers zijn?quote:
Whehe dubbelkansloosquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zouden er ook treingekken onder de voetballers zijn?
Ook echt die laatste zin erbijquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef Moira. het volgende:
Voetbal_
KLB / Waarom krijgt voetbal zoveel aandacht?
Ik heb in beiden een milde interesse. Ik weet niet alles over treinen, maar wel wat er voor mij relevant is. Ik weet niet alles over voetbal, maar wel wat PEC en Oranje doen.quote:
Whehe ja, hij is natuurlijk helemaal gek van voetbalquote:
Deze post heeft zo veel waarheidquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:50 schreef Life2.0 het volgende:
voetbal![]()
![]()
het enige wat dat nog belachelijker kon maken... zou een bijbel zijn
2x de helftquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb in beiden een milde interesse. Ik weet niet alles over treinen, maar wel wat er voor mij relevant is. Ik weet niet alles over voetbal, maar wel wat PEC en Oranje doen.
Ben ik nou op beide fronten 50% kansloos? Telt dit op? Is dit vermenigvuldigbaar?
doenquote:IRONMAN
Consisting of a 2.4-mile swim, 112-mile bike and 26.2-mile run, IRONMAN events take place on the most scenic and challenging landscapes around the world.
ik had ooit een een soort van autistische collega die standaard elke vrijdag ging 'rellen met de club' ik heb hem nooit gevraagd wat ie daar exact mee bedoelde, zeker niet omdat ik wel weet wat men daarmee in amsterdam bedoeldquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:50 schreef Moira. het volgende:
Treingek en voetballer zijn is net zoiets als een Belgische neger met down die ook nog eens homo is
Godver ik kan me echt ergeren aan dat soort kansloos volk weetjequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik had ooit een een soort van autistische collega die standaard elke vrijdag ging 'rellen met de club' ik heb hem nooit gevraagd wat ie daar exact mee bedoelde, zeker niet omdat ik wel weet wat men daarmee in amsterdam bedoeld
Aangezien sporten hun fulltime werk is, denk ik dat hen dat beter af gaat dan de gemiddelde bezoeker van deze reeks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:52 schreef Life2.0 het volgende:
laat die stoere voetballers eens een
[..]
doen
Nee joh iedereen squat hier tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Aangezien sporten hun fulltime werk is, denk ik dat hen dat beter af gaat dan de gemiddelde bezoeker van deze reeks.
hij deed, volgens mij was ie 27? al sinds zijn 16e?18e? datzelfde werk, nooit van functie veranderd ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godver ik kan me echt ergeren aan dat soort kansloos volk weetje
Ga een vak leren, ga wat nuttigs doen met je leven
BABABABA BADAM!!quote:
Neuken?quote:
Teringquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hij deed, volgens mij was ie 27? al sinds zijn 16e?18e? datzelfde werk, nooit van functie veranderd ook
Jijquote:
Heb je gezien hoe?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee joh iedereen squat hier toch
er zitten ook pro sporters op fok, en ook 3000 voetbalfans die eerder bij ehbo staat dan in het goalquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Aangezien sporten hun fulltime werk is, denk ik dat hen dat beter af gaat dan de gemiddelde bezoeker van deze reeks.
Haten is niet het woord dat ik zou gebruiken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben je nu aan het haten op mijn squats?
Hahaha, pro-sporters. Ik dacht even aan mensen die sport steunden. Hihi.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er zitten ook pro sporters op fok, en ook 3000 voetbalfans die eerder bij ehbo staat dan in het goal
Vertragingquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef Life2.0 het volgende:
owja
treinen
gewoon zitten en vervoerd worden
NIKS MIS MET MIJN SQUATS JA?!??!?!!?!!?!111!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Haten is niet het woord dat ik zou gebruiken.
Vas heb je nog een shop aan te raden in damsco? Niet zo'n overdreven dure toeristenshop maar wel gewoon breed aanbod tegen een goede prijsquote:
We hadden zoveel samenquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hadden zoveel samen
En ik zou zo graag nog een keer
Ik zou gewoon zo graag nog een keer
Maar het kan natuurlijk niet
Ga je toch fietsen?quote:
Voor het geval ze al weg is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vas heb je nog een shop aan te raden in damsco? Niet zo'n overdreven dure toeristenshop maar wel gewoon breed aanbod tegen een goede prijs
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hadden zoveel samen
En ik zou zo graag nog een keer
Ik zou gewoon zo graag nog een keer
Maar het kan natuurlijk niet
Ze hebben een hoog komisch gehalte. Of er iets mis mee is kan ik niet beoordelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
NIKS MIS MET MIJN SQUATS JA?!??!?!!?!!?!111!
portomonaie geldbuidelquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:03 schreef Moira. het volgende:
Even kijken of ik wat te schaften kan maken
Dat bleek vannacht wel weer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ik val op het andere geslacht sorry
Fietsen van Haarlem naar leidenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ga je toch fietsen?
hoe leuk ik tussen de file door brommeren ook vind, sla dat toch liever over, muziekje in, lekker bijtukken
Je komt eindelijk naar me toe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Fietsen van Haarlem naar leiden
quote:
Spill the goods.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vertel jou ook nooit meer wat he
Ik zeg verder niks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vertel jou ook nooit meer wat he
Welke?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ik val op het andere geslacht sorry
dichtbij cs/makkelijk te vinde is denk dampkring beste, hoop toeristen ook, maar wel schappelijke prijzen en immer kwaliteitquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vas heb je nog een shop aan te raden in damsco? Niet zo'n overdreven dure toeristenshop maar wel gewoon breed aanbod tegen een goede prijs
Ligt eraan waar je die shop wilt, centrum?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Laat maar zitten danquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het gelijk neuken. Eerst 4 maanden elkaar het hof maken.
Grapjas.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oké, helder.quote:
Rip je ballenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man.
Ik neem een voorbeeld aan deze man:
[ afbeelding ]
Penetreer jij vaker iemands anus tijdens het hofmaken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe maar niet alsof wij elkaar niet eerst maanden lang enkel poëzie en rozen hebben toegezonden alvorens ook maar te ontmoeten.quote:
quote:
Ik ben een verbeterde versie, mét ballen.quote:
Oh ik vind ze wel aantrekkelijk maar word nooit verliefd op zequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oké, helder.
Ik zoek eigenlijk iemand die mijn interesse voor vrouwen deelt.
Waarom zei je dan dat je bi bent?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh ik vind ze wel aantrekkelijk maar word nooit verliefd op ze
Dat scheelt, misschien kunnen we nog vrienden worden dan. Maar meer dan dat zal niet lukken, wanneer je mijn passie niet deelt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maakt niet uit mits hij tot een uurtje of 1 open is. Waar zit die boerejongens?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je die shop wilt, centrum?
Daar is mijn stijfje weer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze wilde jou scoren. vertelde ze me vannacht nog.
Omdat ik 1x verliefd ben geweest op een meisje een hele tijd terug en daarna nooit meer dus idkquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Iets klopt hier niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik 1x verliefd ben geweest op een meisje een hele tijd terug en daarna nooit meer dus idk
1 × en nooit?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik 1x verliefd ben geweest op een meisje een hele tijd terug en daarna nooit meer dus idk
En al mijn scheten stinken.quote:
Typisch.quote:
Probeer eens een golden shower.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:19 schreef Moira. het volgende:
Ik vind vrouwen over het algemeen vaak aantrekkelijker dan mannen, en zoenen met vrouwen heb ik weinig problemen mee. Maar voel me niet seksueel tot ze aangetrokken, word er verder ook niet nat van, kan voor zover ik weet niet verliefd worden op ze, en andermans kutjes aanraken sla ik liever over.
ja en dan opdrinken en 2 uur laten vinden dat je tong toch een beetje vreemd aanvoeltquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:21 schreef Moira. het volgende:
Wachten tot de thee genoeg is afgekoeld zodat ik m'n bek niet verbrand
Ja en daar zit je dan de rest van de dag meequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja en dan opdrinken en 2 uur laten vinden dat je tong toch een beetje vreemd aanvoelt
wat voor thee heb jequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en daar zit je dan de rest van de dag mee
Forest Fruitquote:
gewoon zon theewinkel inlopen en even even die aromas inhaleren jwtzquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Forest Fruit
Heb liever rooibos ofzo maar het thee aanbod hier thuis is niet zo groot
Mensen die theedrinkers onderschattenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon zon theewinkel inlopen en even even die aromas inhaleren jwtz
al denken ze wel vaak dat ik thee/koffie voor mama moet halen ipv mijzelf
Waarom wel zoenen en niet kutje raken? Ik snap dat nooit zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:19 schreef Moira. het volgende:
Ik vind vrouwen over het algemeen vaak aantrekkelijker dan mannen, en zoenen met vrouwen heb ik weinig problemen mee. Maar voel me niet seksueel tot ze aangetrokken, word er verder ook niet nat van, kan voor zover ik weet niet verliefd worden op ze, en andermans kutjes aanraken sla ik liever over.
Omdat dat 2 hele verschillende dingen zijn van een heel ander kaliberquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom wel zoenen en niet kutje raken? Ik snap dat nooit zo.
Ja maar althans ik, als ik met iemand zoen of het nou een man of vrouw is dan maakt het toch seksuele gevoelens losquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat dat 2 hele verschillende dingen zijn van een heel ander kaliber
Neuh, da's bij mij niet zo zeerquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar althans ik, als ik met iemand zoen of het nou een man of vrouw is dan maakt het toch seksuele gevoelens los
maar je zei dat je me zou doen toch???quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neuh, da's bij mij niet zo zeer
Als ik met een vrouw zou zoenen (wat ik overigens helemaal niet vaak gedaan heb ofzo), dan is dat puur voor de lol, of door de alcohol, of omdat het gewoon samen leuk is om daar anderen mee gek te maken
Dan gaat het niet verder dan (tong)zoenen en beetje tetten knijpen enzo
Ja maar dat is omdat ik voor jou een uitzondering maakquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar je zei dat je me zou doen toch???![]()
Wat een gelul, je wil gewoon ook eens seksen met een chick blijkbaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dat is omdat ik voor jou een uitzondering maak
Ik zei gister nog tegen Mono dat ik totaal niet seksueel geinteresseerd ben in vrouwen, maar dat er toch een aantal zijn waarbij ik wat intiemer seksueel contact of whatever niet zou afslaan (mits drugs ofzo weetje tegen de eventuele awkwardness in mijn brein).
Whehe oke je spreekt jezelf dus weer een klein beetje tegenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zei gister nog tegen Mono dat ik totaal niet seksueel geinteresseerd ben in vrouwen, maar dat er toch een aantal zijn waarbij ik wat intiemer seksueel contact of whatever niet zou afslaan (mits drugs ofzo weetje tegen de eventuele awkwardness in mijn brein).
Muah, niet zo de behoefte aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een gelul, je wil gewoon ook eens seksen met een chick blijkbaar.
Ja kloptquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe oke je spreekt jezelf dus weer een klein beetje tegenMaarja boeiend lekker doen tot waar je het wilt toch
Ich gehe reiten
Jullie zijn echt retards, he?quote:
na al dat gepraat over vrouwenliefde en pener?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:28 schreef Moira. het volgende:
Ik ga eens even een douche'je plegen denk ik
ja ik moet even de slakkensporen van mijn been wassen enzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
na al dat gepraat over vrouwenliefde en pener?
vang wat op in een fleaje voor me. Extra natuurlijk glijmiddelquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja ik moet even de slakkensporen van mijn been wassen enzo
ik kan dat niet, die zinnen kloppen niet eensquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:52 schreef Moira. het volgende:
Tering, ik typ snel
[ afbeelding ]
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
en dat zullen mannen echt nooit hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is nuttiger dan voetbalhooligan zijn thoughquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
wij posten hier met z'n allen in een wiettopic, he
Tuurlijk wel, mannen kunnen ook homo/bi zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dat zullen mannen echt nooit hebben![]()
Dat maakt het wel lastiger jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik kan dat niet, die zinnen kloppen niet eens
Is goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
vang wat op in een fleaje voor me. Extra natuurlijk glijmiddel
quote:
hoeraquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:08 schreef Onorgineel het volgende:
Tevens een 9 voor een belangrijke rekentoets die voor de rest bijna iedereen faalde
mbo
heteromannen nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is nuttiger dan voetbalhooligan zijn though
[..]
Tuurlijk wel, mannen kunnen ook homo/bi zijn
[..]
Dat maakt het wel lastiger ja
[..]
Is goed
Heterovrouwen ook niet. Als ze geïnteresseerd zijn in vrouwen, ook al is het sporadisch, zijn ze bi.quote:
Geen idee, maar ik vond die tunnel geniaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heuj da's Ashley Tisdale, uit welke film is dat?
Jonko in de handquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:11 schreef Studeur het volgende:
ga morgen naar een 50s/60s/70s verjaardagsfeest. je moet in stijl komen, heeft iemand een idee?
kan zelf echt niks bedenken
Dat is nogal breed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:11 schreef Studeur het volgende:
ga morgen naar een 50s/60s/70s verjaardagsfeest. je moet in stijl komen, heeft iemand een idee?
Dan is elke vrouw biquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heterovrouwen ook niet. Als ze geïnteresseerd zijn in vrouwen, ook al is het sporadisch, zijn ze bi.
Themafeestenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:11 schreef Studeur het volgende:
Hmm, nee. Ik vind 70/30 ook bi. Ik denk dat bijna geen enkele bi evenveel interesse heeft in beide geslachten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan is elke vrouw biIk vind het eigenlijk pas bi als je even veel interesse in een vrouw als een man kan hebben. Ander is het bicurious.
nouja 40/60 vind Ik de Maxquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hmm, nee. Ik vind 70/30 ook bi. Ik denk dat bijna geen enkele bi evenveel interesse heeft in beide geslachten.
Ja oke, dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan is elke vrouw biIk vind het eigenlijk pas bi als je even veel interesse in een vrouw als een man kan hebben. Ander is het bicurious.
Knieperd.quote:
John Travoltaquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:11 schreef Studeur het volgende:
Godverquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Ugjerke het volgende:
Maar wat ben ik dan? Ik zou best iemand aftrekken, maar ik ga er niet actief naar op zoek.
ja maar nee?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja oke, dat ben ik wel met je eens.
Maar heterovrouwen zijn dus niet
Omdat er te weinig mannen zijn die squatten waartegen er wel veel vrouwen een natuurlijk goede ass hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:27 schreef Studeur het volgende:
waarom is niet gewoon iedereen van nature bi
lekker seksen met iedereen enzo
gelukkig maarquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omdat er te weinig mannen zijn die squatten waartegen er wel veel vrouwen een natuurlijk goede ass hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou dat hele idee niet met acceptatie gewenning en opvoeding te maken hebben?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:27 schreef Studeur het volgende:
waarom is niet gewoon iedereen van nature bi
lekker seksen met iedereen enzo
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef aequus het volgende:
[..]
gelukkig maarJa, die is dus gewoon te dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij soldaten was het een gewoonte om elkaar voordat er een grote slag was in elkaar in de kont te neukenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou dat hele idee niet met acceptatie gewenning en opvoeding te maken hebben?
Bij de oude grieken was mannenliefde super normaal.
Klopt, de gristenen hebben eigenlijk zo'n beetje alles verneuktquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou dat hele idee niet met acceptatie gewenning en opvoeding te maken hebben?
Bij de oude grieken was mannenliefde super normaal.
scary movie 5quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef Moira. het volgende:
Gewoon even binnen 10 minuten 2 films downloaden
Scary Movie 5 en Hangover 3
Scary Movie schijnt echt een dikke flop te zijn, maar wil 'm toch zien
en dan nog zonder reden ook, want ze moesten persee 1 god hebben (die nergens goed in is) terwijl ze juist voor alles een gespecialiseerde god hadden, super handig want het zijn natuurlijk ook maar goden, kunnen ook niet allesquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, de gristenen hebben eigenlijk zo'n beetje alles verneukt
Jongen, ik doe niets anders. Sporten, thuiskomen, smoken (terwijl je een joekel van een maaltijd bereid)quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Voor het eerst in 6 jaar weer naar de sportschool geweest.
Flink gevlamd en gezweet, en nu ben ik uitgeteld
Effe mijn bloed vervuilen
Ook gesquat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Voor het eerst in 6 jaar weer naar de sportschool geweest.
Flink gevlamd en gezweet, en nu ben ik uitgeteld
Effe mijn bloed vervuilen
Hahah gast....quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet de bedoeling vriend
Dips, curls, squats, lunges, crunches, planks, overhead press, alternating deltoid raise, deadlift en bent over rows?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahah gast....
Nee, ik heb mijn armen, benen, buikspieren, schouders en rug gedaan.
En op het laatst mijn laatste krachten in het roeien gegooid. Was wel effe
lekker zo gigantisch zweten
Uh, leuk al die termen. Maar zal bij God niet weten wat het allemaal isquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dips, curls, squats, lunges, crunches, planks, overhead press, alternating deltoid raise, deadlift en bent over rows?
zekerquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dips, curls, squats, lunges, crunches, planks, overhead press, alternating deltoid raise, deadlift en bent over rows?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
moet je diezelfde cheat code nog een keer doen
GA BLOWENquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:54 schreef Onorgineel het volgende:
Besef me net dat ik op de meet voor 't laat geblowd heb
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:57 schreef Onorgineel het volgende:
Maar dit topic maakt 't net weer wat moeilijker, vanavond een joint roken denk ik
Iddquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:56 schreef Onorgineel het volgende:
Ja maar ik ben best wel trots op mezelf omdat ik me voornam niet veel te blowen doordeweeks/met verplichtingen de dag erop
Je moet het ergens mee compenseren, hequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iddknap van je
ik heb gister ook niet geblowed
Wel 3 flessen wijn leeggezopen mja
persiesquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je moet het ergens mee compenseren, he
goed bezig joh, telt gewoon als niet blowenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iddknap van je
ik heb gister ook niet geblowed
Wel 3 flessen wijn leeggezopen mja
ja tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
goed bezig joh, telt gewoon als niet blowen
Als je niet weet wat konichiwa betekent zonder jwow ben je domquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
jwow gekeken he Ik wist het wel smeerlap
zou ik niet pikken als Ik jou wasquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je niet weet wat konichiwa betekent zonder jwow ben je dom
We zitten met z'n 3en hard te chillen, ik rijd als enige zwartquote:
Zij hebben ook kaartjes voor de 1ste klas?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We zitten met z'n 3en hard te chillen, ik rijd als enige zwartPics volgen via Moira, omdat NS WiFi zuigt en die van haar niet,
Ja, zo'n overgangskaartje met korting van 2 naar 1 klas ofzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zij hebben ook kaartjes voor de 1ste klas?
Ahquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, zo'n overgangskaartje met korting van 2 naar 1 klas ofzo.
Helemaal niet, want ik kan die link niet kopieren omdat je het gestuurd hebt in een prive fb bericht en ik 'm ook niet via imgur kan uploaden en ik heb geen zin om ze eerst op te slaan en dan nog apart uploaden want dat is me te veel werkquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We zitten met z'n 3en hard te chillen, ik rijd als enige zwartPics volgen via Moira, omdat NS WiFi zuigt en die van haar niet,
Ik heb echt al jaren geen gebruik gemaakt van de trein, op bevrijdingsfestivals na, maar dat is amper een kwartiertje dus dat telt nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh,, nou dan komen ze vanavond wel met terugwerkende krachtquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Helemaal niet, want ik kan die link niet kopieren omdat je het gestuurd hebt in een prive fb bericht en ik 'm ook niet via imgur kan uploaden en ik heb geen zin om ze eerst op te slaan en dan nog apart uploaden want dat is me te veel werk
whehheequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh,, nou dan komen ze vanavond wel met terugwerkende kracht
auto'squote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb echt al jaren geen gebruik gemaakt van de trein, op bevrijdingsfestivals na, maar dat is amper een kwartiertje dus dat telt niet
Ik hou van m'n auto
Snap ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb echt al jaren geen gebruik gemaakt van de trein, op bevrijdingsfestivals na, maar dat is amper een kwartiertje dus dat telt niet
Ik hou van m'n auto
spannende fotos Van mensen in een trein die we missen nu?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Helemaal niet, want ik kan die link niet kopieren omdat je het gestuurd hebt in een prive fb bericht en ik 'm ook niet via imgur kan uploaden en ik heb geen zin om ze eerst op te slaan en dan nog apart uploaden want dat is me te veel werk
Neuh, zie FBquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
spannende fotos Van mensen in een trein die we missen nu?
Da's absoluut waar. Paar jaar terug gingen we elke donderdag naar Eindje om te zuipen. Wel eens m'n pa moeten bellen omdat de laatste trein toch niet om half 1 ging maar om 12quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Snap ik
Toch is het na drank/drugs prettig gewoon vervoerd te worden zonder anusshit.Gewoon lekker chill et vrienden
Zienquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
daar zou Ik de moeite ook niet voor doen
En nu moeten wij vragen waarom he? Oke.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Amarantha het volgende:
WWHAAAAAAAAAAAA ZO BLIJ, ZO BLIJ, ZO BLIJ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |