Vraag alvast de scheiding aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
dat pakje jeukt
Straks zit er een onesie in
Haha, dat was natuurlijk niet zo'n hele serieuze vraagquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
nou ....ik slinger dat soort foto's liever niet zomaar het internet op...
Jullie zijn nu getrouwd, alles wat van hem is is ook van jou!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
dat pakje jeukt
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
dat pakje jeukt
nee, hoe schieuwnierig ik ook bent, ik ken het gevoel van pakjes uitpakken zo goed dat ik dat mijn man niet wil ontnemen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jullie zijn nu getrouwd, alles wat van hem is is ook van jou!
Uitpakken![]()
En dat. Ik ben er te nieuwsgierig voorquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jullie zijn nu getrouwd, alles wat van hem is is ook van jou!
Uitpakken![]()
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar hij heeft dus helemaal zelfstandig bij Asos besteld?
Je moet toch checken of het niet een onesie isquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat SQ zegt, ik zou t niet open maken, ik zou t ook niet tof vinden als sf mijn pakjes open maakt
als iets binnen komt gaat t gelijk open idd, maar ik vergeet wel regelmatig wat k eigenlijk allemaal besteld hebquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
3maanden??? hoe hou je het vol? ik snap sommige mensen ook niet, die zeggen dat ze vergeten dat ze een pakje of brief gekregen hebben.....OPENMAKEN NU!!!
DIE BURGERquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde eigenlijk een van deze voor 'm kopen als kadoortje, maar ik ben bang dat ie het niet zou waarderen:
[ afbeelding ]
Ik vind die dingen zo baas, maar te vormeloos om zelf te dragen
Wat een mooie wereld zou het zijn als hij dat nu zelf besteld heeftquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde eigenlijk een van deze voor 'm kopen als kadoortje, maar ik ben bang dat ie het niet zou waarderen:
[ afbeelding ]
Ik vind die dingen zo baas, maar te vormeloos om zelf te dragen
ja meloenen in de aanbiedingquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
2 meloenen voor 2.40 ipv 3 euro voor een bakje meloen dat ik eerst had_
ja, ik had al even gekeken bij ASOS maar daar verkopen ze alleen de frietlegging volgens mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een mooie wereld zou het zijn als hij dat nu zelf besteld heeft
GEzondheid!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
2 honingmeloenen, 2 komkommers, krop ijsbergsla, cherrytomaten, 2x aardappelpartjes en krentenbollen
Frietlegging met hamburger truiquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik had al even gekeken bij ASOS maar daar verkopen ze alleen de frietlegging volgens mij
dan is ie nog niet lekker. Paar dagen laten liggen - als je 'm gaat ruiken is ie lekkerquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar HOE zie je of een honingmeloen rijp ishij is super hard en ruikt niet. Allemaal niet.
Oh ze moeten echt ruiken. Dan eet ik wel een fuji appel, die was ik vergeten net te noemenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan is ie nog niet lekker. Paar dagen laten liggen - als je 'm gaat ruiken is ie lekker
ow ja, dat vergeet ik ook nog wel eens....vooral bij h&m ofzo als het dan pas 3weken later binnenkomt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als iets binnen komt gaat t gelijk open idd, maar ik vergeet wel regelmatig wat k eigenlijk allemaal besteld heb
sexyquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe ze hebben wel deze:
[ afbeelding ]
You're welcomequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
...................... en nu heb ik zin in frietjes
Maar wel een goed beginquote:
Daar zat ik ook naar te kijkenquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
Zit 4 seconden op asos site... al 2 dingen in winkelmandje geklikt
Dat noemen ze unisex. Ik noem het vormloos, en meer iets voor mannenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze hebben de hamburger wel voor een vrouw![]()
Zit ook heul mooi om de billen
[ afbeelding ]
Dat hoortquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
Zit 4 seconden op asos site... al 2 dingen in winkelmandje geklikt
Gelukkigquote:
Fokquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
GelukkigWant normaal lees ik hier op fok altijd "waarom zou je dat vergeten/ zo moeilijk is dat toch niet/ blablabla"
Mijn wachtwoord weet ik wel
Cif moet elk jaar een nieuw ww op laten vragenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Na 2x verkeerd mn DigiD wachtwoord goed aw yiss
Ja omdat ik ben aangenomenquote:
GRATIS KOFFIE/IJS/HAMBURGER BIJ EEN GROOT MENU!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanavond van 20-22 nog werken en het is koopavond, RIP aan de nabestaanden
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif moet elk jaar een nieuw ww op laten vragen![]()
![]()
ah okee. Ik vond blauw wel mooier, maar snap de gedachtengangquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja omdat ik ben aangenomen
De paarse, blauw draag ik niet zo snel en paars vind ik zelf makkelijker/beter te combineren met een zwarte broek
Ja ik dus ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif moet elk jaar een nieuw ww op laten vragen![]()
![]()
NEVAHHHquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
GRATIS KOFFIE/IJS/HAMBURGER BIJ EEN GROOT MENU!
joh, dan gaat de tijd lekker snelquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanavond van 20-22 nog werken en het is koopavond, RIP aan de nabestaanden
Vanmiddag ook welquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joh, dan gaat de tijd lekker snel
Ja die blauwe was ook super mooi toen in het echtquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee. Ik vond blauw wel mooier, maar snap de gedachtengang
wacht, moet je 2 keer 2 uur? Damnquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vanmiddag ook weldat is wel fijn ja. Als je maar 2 uurtjes werkt.
3 uur, en 2 uur straks. Ik hoefde eigenlijk alleen die 3 uur maar iemand vroeg of ik die 2 uurtjes kon werken voor haar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wacht, moet je 2 keer 2 uur? Damn
counter jawohk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
sta je counter, space? Of mag je kipnuggets draaien?
spaarrekening aanvullen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
3 uur, en 2 uur straks. Ik hoefde eigenlijk alleen die 3 uur maar iemand vroeg of ik die 2 uurtjes kon werken voor haar.
moet flaptop kopen, en als ze niet aardig was en niet aan t verbouwen was had ik t niet gedaan hoorquote:
Ik ga wok halen, volgens mij gaat brum met zn familie naar de chinees. Ik denk niet dat ik meekan aangezien ik om 8u moet beginnenquote:
oh, is het maar zo kort? Ja, en als je toch geen andere plannen had... elke euro is meegenomen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
moet flaptop kopen, en als ze niet aardig was en niet aan t verbouwen was had ik t niet gedaan hoorMaar ik woon op 3 minuten afstand dus ik kan makkelijk helpen
Jup!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, is het maar zo kort? Ja, en als je toch geen andere plannen had... elke euro is meegenomen!
Hoe laat gaan ze en is het ver van de Mc?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zouden jullie wel mee gaan eten? Ik kan er dus echt niet tegen, stel t eten duurt wat langer dan heb ik dus niks![]()
quote:U heeft 3 keer onjuiste gegevens ingevoerd. Uw DigiD is uit veiligheidsoverwegingen tot 16:40 geblokkeerd. U kunt het over 15 minuten opnieuw proberen.
neenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zouden jullie wel mee gaan eten? Ik kan er dus echt niet tegen, stel t eten duurt wat langer dan heb ik dus niks![]()
Geen idee en geen idee, die mensen zijn niet van het plannen en ik word er super autistisch van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe laat gaan ze en is het ver van de Mc?
Als ze jou nu niet kunnen vertellen waarheen en wanneer, dan zou ik niet gaan als ik om 8u moest werken en gewoon zelf iets fixenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee en geen idee, die mensen zijn niet van het plannen en ik word er super autistisch van.
Ermahgerdquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
En ja hoor, wat kom ik weer tegen als ik een plaatje van die blouse probeer te vinden?
[ afbeelding ]
It haunts
En wtf doet hij op een scholierenforum
Aandachtquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
En ja hoor, wat kom ik weer tegen als ik een plaatje van die blouse probeer te vinden?
[ afbeelding ]
It haunts
En wtf doet hij op een scholierenforum
Als je mailt dat je een fout hebt gemaakt en nog niet hebt betaalt dan kun je er nog wel onderuit hoor. Gewoon niet betalen nog en dreigen met negatieve feedbackquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
GRMBL.... daarom bestel ik niet bij Ebay. foutje gemaakt en nu moest ik dat item kopen...met meer verzendkosten dan het ding zelf....![]()
![]()
Nu wel 4 (mini) essie lakjes voor ¤20...
ik faal
Je hebt bij Ebay toch aankoopverplichting?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je mailt dat je een fout hebt gemaakt en nog niet hebt betaalt dan kun je er nog wel onderuit hoor. Gewoon niet betalen nog en dreigen met negatieve feedback
tis nu te laat... heb toch maar betaald. Ebay zei dat annuleren niet kon en echt niet mocht...quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je mailt dat je een fout hebt gemaakt en nog niet hebt betaalt dan kun je er nog wel onderuit hoor. Gewoon niet betalen nog en dreigen met negatieve feedback
Als je mailt dan maken ze het vaak ongedaan hoor, meerdere keren per ongeluk iets verkeerd besteld. Gewoon bericht sturen naar de seller en dan zeggen ze 'ok'.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt bij Ebay toch aankoopverplichting?
Is dat ook bij normale ebayverkopers?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze maken het liever ongedaan als dat ze negatieve feedback krijgen omdat ze niet klantvriendelijk zijn
Oh dat weet ik niet, ik weet niet meer precies waarvoor ik dat heb gedaan. Nee heb je, ja kun je krijgen tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat ook bij normale ebayverkopers?![]()
Dacht dat het vooral de Aziaten waren die liever je voeten kussen dan dat je negatieve feedback achter laat
En het zal de komende jaren nog veel langer gaan worden. Mijn doel is de zg ''Classic'' haarlengte, dat is ongeveer onderkant rug, billlen.quote:[quote]Citaat:
fizzle-fluffy schreef:
Wat is je haar lang geworden!
Dan lekker laten zitten iddquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ze weten nog helemaal niks over eten, dan niet.
Wat is een haarcode?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En het zal de komende jaren nog veel langer gaan worden. Mijn doel is de zg ''Classic'' haarlengte, dat is ongeveer onderkant rug, billlen.
Dit is mijn haarcode.
1c Nii BSL 60-90
Wat is een haarcode?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En het zal de komende jaren nog veel langer gaan worden. Mijn doel is de zg ''Classic'' haarlengte, dat is ongeveer onderkant rug, billlen.
Dit is mijn haarcode.
1c Nii BSL 60-90
Onder een account met een vrouwennaam en een vrouwen-avquote:Bijpunten is een gouden regel. want hou langer je haar wordt hoe ouder de haarpunten en dus hoe sneller ze afbreken en beschadigd raken (je haar groeit dan nauwelijks meer). Dan is de schaar de enige oplossing.
Ik heb gisteren onder een sterke loeplamp mijn haarpunten zelf bijgeknipt (ongeveer 1 cm) met een speciale kappersschaar. Doe ik meestal om de 3 maanden als ik merk dat het uitkammen en borstelen aan de punten moeilijker gaat. Je moet soms snoeien om te groeien!
On topic, mijn haar zit nu op ongeveer 60 cm. Niet heel lang, maar over een jaar ofwat zal ik hier ook een foto plaatsen van mijn eigen kastanjebruine haar. Mijn streven is de zg ''classic'' haarlengte.
Als je mooi en lang haar wilt zien moet je maar eens een bezoekje brengen aan hairfair.be daar zitten meiden met haar tot over hun kont en ze gebruiken bepaalde coderingen om hun haarlengte en struktuur mee aan te duiden in hun profiel.
Edit/Aanvulling.
Dit is momenteel mijn haarcode 1c Nii BSL 60-90
Het grappige is dat hij vrijwel al zijn posts copy/paste op dertig verschillende foraquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik googelde omdat ik het niet wist...
En toen kwam ik dit tegen op fucking Girlscene:
[..]
Onder een account met een vrouwennaam en een vrouwen-av
De rest van de posts van dat account zijn dan weer niet geheel zijn stijl, niet egocentrisch namelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij vrijwel al zijn posts copy/paste op dertig verschillende fora
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De rest van de posts van dat account zijn dan weer niet geheel zijn stijl, niet egocentrisch namelijk.
Hij heeft wel advies gegeven in een topic over schaamhaar scheren/knippen
http://forum.girlscene.nl(...)ar-2-247409.525.htmlquote:
Vind ik nooit zo erg hoorquote:
Te laat?quote:
'ja dan heb je 2uur'.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel als je om 8 u moet werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het ook niet doen hoor, zit je alleen maar te stressen...quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
'ja dan heb je 2uur'.
uh nee, ik moet om 8 uur al bezig zijn, en ik weet niet eens waar het is doeiWss komen ze toch te laat want dat doen ze altijd. Dus nope
geen trek in.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zij misschien wel, maar als het gezelschap te laat is en/of traag is en het restaurant ligt niet in de buurt van werk, dan zou ik het er niet op gokken hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
Naja te zien hoe lang het rijden is naar het werkImo kan je best eten in een uurke
Ik moet lopen he, en ik kan er niet vanuit gaan dat zij tegelijk klaar zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
Naja te zien hoe lang het rijden is naar het werkImo kan je best eten in een uurke
Nee jonguh, in je werkoutfit uit eten, tres charmantquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan helemaal kleren meenemen en extra schoenennopenopenope
nopenopenopequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee jonguh, in je werkoutfit uit eten, tres charmant![]()
Ik moest lachenquote:-quote- ja ik heb MCDD en soort van PDD-NOS.. -/quote-
Maak dit maar nooit aan het CBR bekend bij het invullen van de eigen verklaring als je op je 18e een autorijbewijs wilt halen.
Dan kun je autorijden voor de rest van je leven vergeten, of met zware beperkingen.
hierquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
Weet iemand nog een kortingscode voor H&M?
1304, 0304, kijk even in het h&m topic anders?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
Weet iemand nog een kortingscode voor H&M?
Nee johquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
Jonguh...jullie rammelen die codes doorgaans zo uit je mouw.
Maar ik kijk wel....
Hij verwijst daar in een topic naar zichzelf alsof het een ander is.. Ik dacht dat ik hem in het scholierenforum eng vond, maar dit is echt te creepy voor woordenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
Het idee van FF achter het stuur van een auto
Ik negeer het expres, ik kan niet tegen zulke mensenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij verwijst daar in een topic naar zichzelf alsof het een ander is.. Ik dacht dat ik hem in het scholierenforum eng vond, maar dit is echt te creepy voor woorden
Hij is echt net als een ernstig ongeluk..quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik negeer het expres, ik kan niet tegen zulke mensen
Thnx, scheelt me toch weer de verzendkosten want de bikini past niet en die gaat terug maar ondertussen een andere in de sale besteldquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee johalleen 1304, de rest zoek ik altijd op
Ik kan er gewoon echt echt echt echt echt niet tegenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij is echt net als een ernstig ongeluk..
Can't...not...look...at..it...
Een boormachine?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Dus, bb gaat naar boven met zijn ASOS zak.... drie keer raden....
alles terug?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Dus, bb gaat naar boven met zijn ASOS zak.... drie keer raden....
Ik geloof er niks van, pic!quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAT IS ER IK KAN ER NIET TEGEN HUUUU
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
dat pakje jeukt
OMFG NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Mwahahaha dat durf ik niet manquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwahahaha dat durf ik niet mandan gaan je ogen stuk
Het is deze:
[ afbeelding ]
kanker, aids, cholera, buuuurn
NOOOEEEEEESSSSSquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is deze:
[ afbeelding ]
JE MAG BIJ MIJ KOMEN WONEN ALS JE DIT WILT ONTVLUCHTEN.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben wel enigszins teleurgesteld in mijn echtgenoot
33 euro voor een babypakjequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij kost 33 euro en twaalf cent. Dat valtr gelukkig mee
HOE heeft hij ooit kunnen denken dat dit een goed idee was?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
wat een aids zeg.
Hij wil het gaan dragen als ie in de tuin aan het werk is zegt ie. DAN KUNNEN DE BUREN HEM ZIEN
Ik vind 'm wel leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is deze:
[ afbeelding ]
DAAR MAAK JE GEEN GARPJES OVER!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
ja het was ook wel een beetje een garper zegt ie. Maar dan nog.
Maar alleen voor binnen! Niet voor in de tuin! Maar echtquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet het wel even visualiseren met mijn man er in he_!
Die loopt er al een jaar of anderhalf om te zeuren hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
volgende maand loopt mr. Debs ook in een onesie. Kunnen ze pyjamafeestjes geven
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar alleen voor binnen! Niet voor in de tuin! Maar echtook met jouw man er in
.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die loopt er al een jaar of anderhalf om te zeuren hoor.
And so it beginsquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
aan de andere kant is dit wel een uitgelezen excuus om zelf ook in een comfortabel joggingpak te gaan wonen
PLLquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef Debsterr het volgende:
Even een andere vraag: welke series zijn leuk om te volgen (wijven series bij voorkeur!)
BB POST EEN PICquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef bleiblei het volgende:
Onesie.
Al moet ik nog wel wennen aan dat kruis op kniehoogte![]()
.
Allemaal afgelopen:quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef Debsterr het volgende:
Even een andere vraag: welke series zijn leuk om te volgen (wijven series bij voorkeur!)
TB was idd slecht na tijdje, ben k ook me gestoptquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef Debsterr het volgende:
True Blood vind ik stom en heb nu The Vampire Diaries in Sickbeard gegooid. Girls, is dat iets?
12/500 FAIL.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef bleiblei het volgende:
Onesie.
Al moet ik nog wel wennen aan dat kruis op kniehoogte![]()
.
Gossip Girl al geheel gezien, 90210 is ook wel een goeie ja! Thanksquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Allemaal afgelopen:
Gossip girl
90210
The oc
Satc
Bezig:
Pretty little liars
Ja die heb ik allemaal op dvd, vergeet het alleen steeds verder te kijken want was opnieuw begonnen. Seizoen 5, dat was episch zeg van DH.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:45 schreef Sharana_LV het volgende:
beste einde van een serie ooit is nog steeds desperate housewives imho, nooit verwacht maar t einde was erg goed
Mhehehehehehe ENYquote:
Koop een van goede kwaliteit van 200 euro, zal SQ blij mee zijn!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef bleiblei het volgende:
Het erge is, dat ding zit best fijn![]()
Tis trouwens wel genadeloze kutkwaliteit. Die moet echt na 3 keer dragen op zijn.
Oeh! Goed plan!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Koop een van goede kwaliteit van 200 euro, zal SQ blij mee zijn!
Zelfs Fred begrijpt hoe matig een onesie isquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ist niet iets voor Fred? Zoon mooie wanzie?
ik weet t wel zekerquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oeh! Goed plan!
Ik vrees wel dat ik de sex vanavond op mijn buik kan schrijven nu.
Ik ben hier niet degene met een onesiequote:
bastognequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
onze couscous was niet geslaagd.... vriendlief vond het droog, heeft twee happen genomen en daarna een half pak bastogne en een cornetto gegeten.
wat een volwassen instellingquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
onze couscous was niet geslaagd.... vriendlief vond het droog, heeft twee happen genomen en daarna een half pak bastogne en een cornetto gegeten.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee![]()
Ik dacht echt dat het een grapje was OMG
Goed alternatief welquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik volg Grey's Anatomy, private practice (afgelopen), revenge, Dallas, once upon a time, beauty and the beast en vast nog wel een paar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef Debsterr het volgende:
eethuiliesquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
en HOEzo is couscous droog?Je doet er toch velen zooi ondr of ligt dat aan mij. Volgens mij is het best knap om dat droog te krijgen :d
welke velen zooi pleur jij er onder dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
en HOEzo is couscous droog?Je doet er toch velen zooi ondr of ligt dat aan mij. Volgens mij is het best knap om dat droog te krijgen :d
Als ik bulgur maak dan doe ik tomatenpuree aanbakken zodat t minder zuur is met kruiden en ui en knoflook. IK maak niet vaak couscous maar dat is hetzelffde idee toch.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
welke velen zooi pleur jij er onder dan?
ik had er nu dus kip, paprika, komkommer en rode ui onder gedaan. en aangezien er geen saus ofzo onder zit, vind vriendlief het vrij snel droog.
ebayyyy.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm op jacht naar een hoesje voor een HTC One S
Gesprek in winkels tot nu toe:
'Hebben jullie hoesjes voor de HTC...'
'Ja hoor!'
'....One S?'
'Oh nee, die niet'
Misschien als je ze te lang bakt of zo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Groenters zijn toch niet droog? Of moet je vent zo'n pot chicken tonight saus bij zn eten hebben?
Morgen nodigquote:
ERMAHGERD BEN JE BIJ DE MAC.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Morgen nodig
Maar als ik bij de telefoonturk naast de Mac in Breda ook niet slaag dan krijgt ie wel een tegoedbon of zo
Godverdommequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan nog langer bakken tot al het vocht verdampt is nomnom
zwart krokantquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan nog langer bakken tot al het vocht verdampt is nomnom
Dan zit ik aan mijn Oosterse wraps jonguhquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan ben ik er niet, kom een uur later ofzo
ah, dat zal idd helpen. ik ga het onthoudenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik bulgur maak dan doe ik tomatenpuree aanbakken zodat t minder zuur is met kruiden en ui en knoflook. IK maak niet vaak couscous maar dat is hetzelffde idee toch.
Neem een bigtasty, dat is maar 890 kcals.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan zit ik aan mijn Oosterse wraps jonguh
Wel echt even laten bakken en daarna beetje water erbij. Anders is t zuurquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ah, dat zal idd helpen. ik ga het onthouden
Dan lijkt het me nog niet heel droog hoor als je het zo zegtquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
maar nee hij eet niet alles met een liter saus. maar ik had dus niets gebakken alleen het water voor de couscous gekookt. denk dat dat ook veel scheelt.
met grote friet, drie fritessaus, een milkshake caramel en een flurry. BAM!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neem een bigtasty, dat is maar 890 kcals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |