Vraag alvast de scheiding aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
dat pakje jeukt
Straks zit er een onesie in
Haha, dat was natuurlijk niet zo'n hele serieuze vraagquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
nou ....ik slinger dat soort foto's liever niet zomaar het internet op...
Jullie zijn nu getrouwd, alles wat van hem is is ook van jou!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
dat pakje jeukt
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
dat pakje jeukt
nee, hoe schieuwnierig ik ook bent, ik ken het gevoel van pakjes uitpakken zo goed dat ik dat mijn man niet wil ontnemen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jullie zijn nu getrouwd, alles wat van hem is is ook van jou!
Uitpakken![]()
En dat. Ik ben er te nieuwsgierig voorquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jullie zijn nu getrouwd, alles wat van hem is is ook van jou!
Uitpakken![]()
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar hij heeft dus helemaal zelfstandig bij Asos besteld?
Je moet toch checken of het niet een onesie isquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat SQ zegt, ik zou t niet open maken, ik zou t ook niet tof vinden als sf mijn pakjes open maakt
als iets binnen komt gaat t gelijk open idd, maar ik vergeet wel regelmatig wat k eigenlijk allemaal besteld hebquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
3maanden??? hoe hou je het vol? ik snap sommige mensen ook niet, die zeggen dat ze vergeten dat ze een pakje of brief gekregen hebben.....OPENMAKEN NU!!!
DIE BURGERquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde eigenlijk een van deze voor 'm kopen als kadoortje, maar ik ben bang dat ie het niet zou waarderen:
[ afbeelding ]
Ik vind die dingen zo baas, maar te vormeloos om zelf te dragen
Wat een mooie wereld zou het zijn als hij dat nu zelf besteld heeftquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde eigenlijk een van deze voor 'm kopen als kadoortje, maar ik ben bang dat ie het niet zou waarderen:
[ afbeelding ]
Ik vind die dingen zo baas, maar te vormeloos om zelf te dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |