kan best dat je ongeinformeerde mensen overstag krijgt met die prijzen hoor. als je gewend bent aan de prijzen waarvoor iphones hier in nederland verkocht worden is 250 euro voor een iocean alsnog een verademing.quote:Heb al wat op ebay en kapaza zitten kijken maar daar kom ik ook niet verder mee vermits ze daar tussen de 200 en 300 verkocht worden wat mij nu ook niet echt realistisch lijkt :p
Ok.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:58 schreef shiznuts het volgende:
Ligt eraan welk model en hoe oud voornamelijk.
Zelf vind ik het naaierij om er winst op te gaan maken, maar kunt altijd quitte proberen te draaien.
Dus 'xxx EUR of doe een goed bod' zou ik zeggen. Is het bod een tientje later ofzo, kan je dat ook weinig schelen lijkt me, je 10 euro 'probeerplezier' heb je er vast wel uit?
Jiayu G4 (4,7")quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:07 schreef nickhguitar het volgende:
He!
Ik heb sinds een paar weken de x7. Nu vind ik het scherm stiekem toch wat te groot. 4 á 4.5 inch lijkt mij beter.Tevens is de batterij zo leeg en om de eerste reden ben ik eigenlijk geneigd om een nieuwe mobiel te kopen en dus geen grotere batterij.
Welke mobiel zou eventueel in aanmerking komen? Ik zoek dus een mobiel van 4 á 4.5 inch in dezelfde prijsklasse als de x7 (niet duurder dan 200 euro)
Hmz; had hem wellicht wel willen proberen maar ik wil toch echt 2GB RAMquote:Op zondag 28 juli 2013 11:58 schreef RDMKR het volgende:
alleen als je er heel snel bij bent dus. in de praktijk krijg je als laatkomer waarschijnlijker een korting van rond de 10%.
Tianhe H920+ is maandag in de aanbieding; goedkoper vind je nergens een ding met FHD scherm + MTK T processor. Ik heb hem en vind het wel een aanrader.
Huawei Y300 is ook in de aanbieding. Omgerekend (zonder douane) 70 euro dat is goedkoper dan NL webwinkels (al heb je dan geen 3x3 deal).quote:Op zondag 28 juli 2013 09:40 schreef FreaZ het volgende:
Vrijdag de FAEA F1 bij pandawill voor 143 dollar. 7 dollar goedkoper![]()
![]()
www.pandawill.com/happy-hour/?current=friday
Bij ons zijn ze op voorraad en met kortingscode FBLIKE ook nog eens 10% korting.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef jouri1995 het volgende:
Waarschijnlijk loop ik nu heel erg achter, maar vraag het toch;
Waar kan ik het betrouwbaarst, en goedkoopst de Jiayu G3s kopen?
En is dit in die prijsklasse de beste telefoon?
ik heb de cubot GT99. is in principe een hele veilige keuze, maar de GPS werkt waarschijnlijk net zo belabberd als bij de meeste mtk6589 dingen (heb het nog niet uitgebreid getest). aangezien de Qualcomm MSM8960 Snapdragon Krait processor in de Haier ook in westerse telefoons zit (HTC One XL bijvoorbeeld; een ding van 360 euro) denk ik dat er qua SoC op dat gebied geen probleem is.quote:Twijfel tussen de Haier W910 en de Cubot GT99.
En hoe bevalt 'ie?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoppa, na de G4 via DHL binnen te hebben gekregen zonder bijbetaling nu ook de Xiaomi mi2s binnengekregen zonder bijbetaling. En snel dat ze zijn
[ afbeelding ]
Mucho overprico voor kwaliteit ondermaatso.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:15 schreef AlwaysConnected het volgende:
Via tweakers zag ik deze
https://shop.xtreamer.net/products/Xtreamer-Mobile-Ban%252dG.html
Standaard root toegang kost 249 ecl 35 verzend
Is het wat?
Uitstekend. Na twee dagen helaas wel laten vallen, waardoor het glas voor de lens is gebroken. Daarvoor vandaag een nieuwe gekregen en het monteren daarvoor is redelijk gegaan: iets te veel bizonkit aan de binnenkant (valt niet in bereik van camera gelukkig) en een paar vuiltjes aan de binnenkant van het glas (ook niet of nauwelijks te zien gelukkig).quote:
okquote:Op maandag 29 juli 2013 19:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mucho overprico voor kwaliteit ondermaatso.
http://chinaprices.us?q=6589%205.7
En sowieso: 5.7" en dan 720P.![]()
Dat laten ze natuurlijk mooi weg op die site van je, maar het is wel zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |