Hmm is jouw 9.4 inch tablet niet 720P? En ik dacht nog wel dat je zo gek was op je Pipo M8Pro..quote:Op maandag 29 juli 2013 19:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mucho overprico voor kwaliteit ondermaatso.
http://chinaprices.us?q=6589%205.7
En sowieso: 5.7" en dan 720P.![]()
Dat laten ze natuurlijk mooi weg op die site van je, maar het is wel zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is 'ie niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:43 schreef speciaal het volgende:
[..]
Hmm is jouw 9.4 inch tablet niet 720P?
quote:En ik dacht nog wel dat je zo gek was op je Pipo M8Pro..
Mag het weer wel als het scherm 3.7 inch groter is?![]()
Een telefoon is gemaakt om dichter op je neus te houden. Daarom kijk je niet op dat een televisie van 32" 'maar' 1080P heeft. En ik ga dan ook een M7 Pro halen die een nog dichtere pixeldichtheid heeft, zodat het nog crisper is. Dus eh... je vergelijking en spot gaat nergens over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Punt is, 720P is leuk op 4.5/4.7". 5.0" en groter moet gewoon 1080P zijn.
5.7" en 720P vind ik echt niet kunnen hoor. Maar goed, dat moet je vooral zelf weten natuurlijk, I'm just the informant.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Het is ondertussen wel bewezen dat dat geen chipset probleem is. Het zijn gewoon de zeer slechte antennes die het de das om doen. De C2 heeft bijvoorbeeld nergens last van en een X7 na het vervangen van de antenne ook niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:11 schreef RDMKR het volgende:
[..]
ik heb de cubot GT99. is in principe een hele veilige keuze, maar de GPS werkt waarschijnlijk net zo belabberd als bij de meeste mtk6589 dingen (heb het nog niet uitgebreid getest).
Wel grappig, veel websites vermelden bij de specs: MSM8260 en in Antutu zie je steeds MSM8960 opduiken. SOC is overigens nu al gedaald tot het mid end segment dus zo raar is het niet dat hij gebruikt wordt in dit toestel. De HTC one XL is ook alweer meer dan een jaar uitquote:aangezien de Qualcomm MSM8960 Snapdragon Krait processor in de Haier ook in westerse telefoons zit (HTC One XL bijvoorbeeld; een ding van 360 euro) denk ik dat er qua SoC op dat gebied geen probleem is.
Denk dat het verschil mee valt. wellicht alleen op GPU gebied. Singlecore apps gaat de qualcomm het met gemak op winnen maar als ze multicore geoptimaliseerd zijn komt de MTK6589 hem wel voorbij. Zie ook de benchmarksquote:De processor van de Haier is eigenlijk op alles BEHALVE het feit dat ie dual core is beter dan een mtk6589 telefoon. hij is zowel kwa kloksnelheid als kwa architectuur heel sterk. dus ik ga er van uit dat ie op benchmarks die het quad-core-schap niet zo sterk benadrukken als antutu beter scoort dan mtk6589s. ik weet alleen verder ook niet wat dat betekent voor de praktijk ervaring.
(Chinese) waterdichte telefoons ogen altijd wat lomp (op de Xperia's na) dat doet deze helaas ook. Anders had ik hem al gehadquote:en hij is goedkoper. dus lijkt me best aantrekkelijk. maar ik kan alleen van de GT99 uit ervaring zeggen dat ie goed draait.
ps. Haier heeft on-screen buttons, dus het scherm is net 10% kleiner dan echt 720p. scheelt niet veel, maar misschien toch iets dat mee kan rekenen. aan de andere kant betekent dat weer dat ie kwa formaat misschien iets kleiner is, iets dat ik wel positief zou vinden... edit: helaas; het scheelt maar een millimeter
Nee; 90% van de tijd pakt hij thuis wifiquote:pps. google maps ziet mijn locatie wel meteen maar weet niet of ie daar de gps voor gebruikt
nee klopt, het is inderdaad MSM8260A, maar voor de processorsnelheid maakt dat niet uit. heeft allebei een Krait architectuur die 3.3 DMIPS per Mhz haalt*, wat echt best heel hoog is. het verschil tussen die twee zit voornamelijk in de ontvangstkanalen die hij support: http://en.wikipedia.org/wiki/Snapdragon_(system_on_chip)quote:Wel grappig, veel websites vermelden bij de specs: MSM8260 en in Antutu zie je steeds MSM8960 opduiken.
nee klopt, het is inderdaad MSM8260A, maar voor de processorsnelheid maakt dat niet uit. heeft allebei een Krait architectuur die 3.3 DMIPS per Mhz haalt*, wat echt best heel hoog is. het verschil tussen die twee zit voornamelijk in de ontvangstkanalen die hij support: http://en.wikipedia.org/wiki/Snapdragon_(system_on_chip)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:06 schreef RDMKR het volgende:
[quote="robertnl"]Wel grappig, veel websites vermelden bij de specs: MSM8260 en in Antutu zie je steeds MSM8960 opduiken.
Een paar voorbeelden en een bepaalde maat scherm zou wel helpenquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:20 schreef kimmyking het volgende:
He,
Ik zit er over na te denken om een China Phone te kopen, ik heb wel wat gezien. Maar graag zou ik me willen laten adviseren door de echte "pro's" mijn budget ligt op de 200 euro. Wat ik voornamelijk belangrijk vind is design en snelheid en minimaal android 4.1.
Alvast bedank!
Nee, helaas niet te vinden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:44 schreef eleusis het volgende:
Zijn er goeie Chinese Android smartphones met een fysiek toetsenbordje?
quote:From the leaked promotional image shown above the JiaYu S2 will come with a 5-inch 1920 x 1080 FHD display and Mediatek’s 8-core MT6592 processor all neatly tucked up inside a 6mm thin metal body. The dimensions of the JiaYu S2 are stated as 139 67.5 x 6mm suggesting the bezels around the 5-inch display could be as narrow as 1.7mm.
die heb ik al bijna een jaar in bezit joh, octocores zijn met gemak alweer oud ..quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:57 schreef Joosie200 het volgende:
Psst.. Jiayu S2 kopen (volgend jaar augustus wss) iemand?
[ afbeelding ]
[..]
My bad, ze hebben zelfs al combobreaker octocores in de pijpleidingquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
die heb ik al bijna een jaar in bezit joh, octocores zijn met gemak alweer oud ..![]()
nice review op tweakers trouwens, mijn complimenten..
ik ben er nog steeds niet uit, en ik vol het topic ook niet echt veel meer, maar zitten mensen hier nog te wachten op Jiayu G4 en Neo n003?
Dat is waar ik op zat te hopen voorheen, maar er is weer genoeg andere phones bij gekomen zo te zien..
Dat precies: dafuq?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:21 schreef shiznuts het volgende:
En inderdaad, ook bij BG ging de G4 Adv opeens van 257,99 naar 330,-. Teh fuq.
True that, het is ook jeukende vingers van al dat moois voorbij zien komen op Gizchina en consorten, de webshops kennen en net het idee hebben in de lokale Aziatische jaminwinkel te staan so to speakquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:29 schreef Downstar het volgende:
als ik down to earth moet komen, dan komt er niet eens ene opvolger voor de Neo n002..
Die werkt echt prima nog en voldoet qua snelheid nog helemaal aan mijn eisen/gebruik xD
maarja... ik ben nu eenmaal verslaafd he.. en al die nieuwe smartphones die maar steeds worden uitgebracht maken het ook niet makkelijker om te blijven bij de Neo n002
I don't wanna do this.... but I feel I have tooquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:21 schreef shiznuts het volgende:
Inderdaad. Goede review wel, maar ik haal dan wel wat anders. Hopelijk de N003 dan maar.
En inderdaad, ook bij BG ging de G4 Adv opeens van 257,99 naar 330,-. Teh fuq.
Ja. IOcean X7 Turbo, bijvoorbeeld.quote:Kan ik beter voor deze prijs krijgen?
njaa, sorry maar de turbo kost wel wat meer dan dat :pquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:23 schreef RDMKR het volgende:
[..]
Ja. IOcean X7 Turbo, bijvoorbeeld.
De MTK6589T 1GB / 4GB kan net voor die prijs gok ik zo (wellicht iets meer). De MTK6589 2GB / 32GB is rond de 300 inderdaad. (zijn ondertussen 4 versies van de X7 dacht ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:31 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
njaa, sorry maar de turbo kost wel wat meer dan dat :p
Niet echt. Want, zoals ik al eerder heb vermeld, de link naar de importkosten in de op is dood.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:26 schreef shiznuts het volgende:
Lees de openingspost hier en die van het Chinese webshops topic in GC GC / [Chinese Webshops] Topic #268 De quadcopters vliegen je om de oren! .
Opheldering genoeg.
Deze zag ik ook staan voor dezelfde prijs op geekbuying Vraag me ook af of dit een goede deal is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:58 schreef Marvelous het volgende:
Wat is de dealbreaker voor deze budget Phone?
Mijn Jiayu g3 is bij mijn vader, en htc one x is gaar... Zit dus zonder!
Wil ook wel meer uitgeven, struikelde alleen over deze!
Ja, dat kanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:11 schreef kimmyking het volgende:
Hallo,
ik vroeg me af of ik de iOcean x7 Young kan gebruiken met een tele2 abbonoment.
Linkje naar de Phone: http://www.pandawill.com/(...)droid-42-p74868.html
Alvast bedankt!
stom ik had er helemaal langs heen gelezen, bedankt!quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:49 schreef shiznuts het volgende:
Zoals ik een paar posts terug al zei: lees de openingspost hier en die van het Chinese webshops topic in General Chat, staat alles uitgelegd, check ook http://invoercalculator.nl .
Hoezo geen 2100MHz in Nederland?quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:57 schreef Catch22- het volgende:
3G krijg je soberzo niet aan de praat, want 2100mhz gebruiken we niet in nl.
Als je hem eens uitdoet en dan de sim installeert?
does lief!quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:57 schreef shiznuts het volgende:
Apartjes. Al geprobeerd om terug te zetten naar fabrieksinstellingen eerst?
[..]
Hoezo geen 2100MHz in Nederland?Ben toch benieuwd waar je dat in godsnaam op baseert!?
Lees de OP eens bij 'frequentiebanden'.
Hij kan er maar op 1 manier in , anders kan het klepje niet dicht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:02 schreef shiznuts het volgende:
Enne Pauwtje, je weet ook zeker dat je de SIM-kaart er juist om in hebt zitten, niet achterstevoren ofzo?
wat doe je in de zon te liggen joh mafklapper! Ga lekker binnen zitten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:02 schreef shiznuts het volgende:
Key, okay. Zonnesteekje maakt me grumpy.
Enne Pauwtje, je weet ook zeker dat je de SIM-kaart er juist om in hebt zitten, niet achterstevoren ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |