Ik wil haar zo vlug mogelijk weer zien en zal dan ook wel 2 of 3 keer in deze 6 maanden een weekendje Londen aandoen, maar ik wil graag wat tips hebben hoe onze relatie dit verder aan zou kunnen. Ik ben er van overtuigd dat ze echt de enige vrouw in mijn leven is en andersom geldt dat net zo hard, maar hoe kunnen we de mogelijkheid uitsluiten dat we uit elkaar groeien in dat halve jaar?
Het lijkt me vreselijk om al die tijd pijn te lijden en moeite doen om uiteindelijk 2 weken na haar terugkomst elkaar aan tafel aan te moeten kijken en moeten concluderen dat het niet meer werkt. Ik neem het risico hoe dan ook, welke adviezen hier ook gegeven worden.. Maar heeft er iemand tips, buiten het gebruikelijke contact houden via alle mogelijke communicatiemiddelen?
Sterkte!!
prrrrrr
quote:wat misschien ook wel iets is...
Op donderdag 19 september 2002 00:30 schreef Pridemeid het volgende:
Inderdaad. Op andere manieren zoveel mogelijk proberen contact te houden. Dagboeken bijhouden van wat je doet en die versturen (of meenemen). Op die manier kun je alles van elkaar meemaken op een andere manier. Zo volg je elkaars groei een btje, hoewel het toch anders is als je er bij bent....
Sterkte!!prrrrrr
quote:Ideetje idd.
Op donderdag 19 september 2002 00:31 schreef Blueman het volgende:[..]
Logboek op internet bijhouden..
prrrrr
Het werkt dubbel,..
De tijd gaat veel sneller voorbij want je leeft niet van uur tot uur, maar van brief tot brief. Het is leuk om te krijgen en om te sturen (om en nabij de ¤ 0,68 of iets meer). Je kunt ze bewaren,.. en zo'n uitgeprint e-mailtje,.. tsjahh
Uiteraard is het ook goed te betalen om per plane of trein naar Londen te gaan,.. In die zes maanden kun je het zéker vier keer wagen hoor.
Nou,.. Sterkte. Ik ga ervanuit dat jullie er wel doorheen komen.
jullie komen er wel door, en dan is de relatie nog een ervaring rijker die niet opgaat tegen 10 jaar samen zijn.
In ieder geval...veel bellen, mailen en vooral brieven schrijven. Mailtjes zijn leuk om gewoon de dagelijkse dingen naar elkaar te sturen, maar brieven zijn geweldig om bijvoorbeeld wat herinneringen op te halen, om te vertellen dat je haar mist. Brief is toch 1000 keer zo bijzonder.
En inderdaad...Londen is erg dicht bij en erg goed te doen. Je kan dus zeker een paar keer langs gaan.
Wat ik je wel wil vertellen, en dat is misschien niet heel leuk om te horen, zij krijgt daar wel een heel totaal ander leven. Nieuwe mensen, nieuwe vrienden. En daar wil ze vast ook van genieten. Want zoals hier ergens boven stond, iemand stelde voor dat je makkelijk 2 keer per maand op en neer kon gaan, vind ik moet ik zeggen wel erg overdreven. Dan is het voor haar eigenlijk net als thuis, en ik neem aan dat de reden dat ze weg is gegaan dat ze gewoon een tijdje een uitdaging wilde.
En voor haar is alles nieuw, en bij jou blijft alles hetzelfde. Het kan dus best zijn dat jij vindt dat zij jou af en toe te weinig aandacht geeft (te weinig van zich laten horen), maar probeer je er dan over heen te zetten. Laat haar een beetje leven daar.
En, het klinkt cliche, maar als jullie echt 'voorbestemd' zijn kan een half jaar wat anders daar toch niet tussen komen???
Succes ermee!!
Zes maanden is zo voorbij & Londen is zo dichtbij
Tips zat bovendien
GL
quote:In november vertrekt mijn vriend naar New Zealand.
Op donderdag 19 september 2002 00:18 schreef Bla_bla het volgende:
Na een relatie die zich in korte (enkele maanden) tijd stormachtig heeft ontwikkeld tot de mooiste die ik ooit heb gekend is mijn vriendin vandaag vertrokken naar Londen, om daar een half jaar als Au Pair te gaan werken bij een gezin. Tranen bij het afscheid, en een groot gevoel van gemis sinds ze de douanepoortjes door liep, ik voel me niet eens meer thuis als ik op mijn eigen studentenkamertje zit. Daarnet belde ze, goede reis gehad, goed aangekomen, leuke mensen/kinderen maar veel gemis naar thuis, blablabla je kent het wel.Ik wil haar zo vlug mogelijk weer zien en zal dan ook wel 2 of 3 keer in deze 6 maanden een weekendje Londen aandoen, maar ik wil graag wat tips hebben hoe onze relatie dit verder aan zou kunnen. Ik ben er van overtuigd dat ze echt de enige vrouw in mijn leven is en andersom geldt dat net zo hard, maar hoe kunnen we de mogelijkheid uitsluiten dat we uit elkaar groeien in dat halve jaar?
Het lijkt me vreselijk om al die tijd pijn te lijden en moeite doen om uiteindelijk 2 weken na haar terugkomst elkaar aan tafel aan te moeten kijken en moeten concluderen dat het niet meer werkt. Ik neem het risico hoe dan ook, welke adviezen hier ook gegeven worden.. Maar heeft er iemand tips, buiten het gebruikelijke contact houden via alle mogelijke communicatiemiddelen?
quote:Dat is inderdaad een goed idee
Op donderdag 19 september 2002 00:30 schreef Pridemeid het volgende:
Inderdaad. Op andere manieren zoveel mogelijk proberen contact te houden. Dagboeken bijhouden van wat je doet en die versturen (of meenemen). Op die manier kun je alles van elkaar meemaken op een andere manier. Zo volg je elkaars groei een btje, hoewel het toch anders is als je er bij bent....
Sterkte!!prrrrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |