abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:36:21 #51
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_129607330
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:12 schreef ZarB het volgende:
Gelukkig kun je tot op zekere hoogte helemaal zelf bepalen hoe je je kind opvoedt. Als je dat op een hippie manier wilt doen dan mag dat. Wil je hem africhten, doe je best. Mislukte opvoedingen en gestoorde kinderen zijn wel van alle jaren, dus om je daar nou druk om te maken.
Bull shit. Als ouders hun kind vroeger niet goed opvoedden gaf de docent je een pak slaag. Als je dat dan thuis vertelde kreeg je er nog een bij, want je ouders stonden dan achter de docent. Tegenwoordig hoeft de docent maar raar te kijken of er staan als tokkies op de stoep of er wordt aangifte gedaan. Want iedereen 'moet lekker zelf kunnen doen wat hij of zij wil, ook qua opvoeding. Daar heeft een ander NIETS mee te maken.'
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_129607948
Dienstplicht van 5tm12 jaar lost het op. Kindsoldaten kennen ook geen angst. Beetje afbeulen van die frikandelgeneratie kan heul geen kwaad!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:54:54 #53
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_129608007
quote:
13s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef TNA het volgende:
Ah, weer zo'n quasi-literair geschreven topic :')
Dit was voor mij niet een TL;DR maar een TB:DR

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:09:36 #54
338319 ZarB
Piña colada
pi_129608476
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:36 schreef Knevelt het volgende:

[..]

Bull shit. Als ouders hun kind vroeger niet goed opvoedden gaf de docent je een pak slaag. Als je dat dan thuis vertelde kreeg je er nog een bij, want je ouders stonden dan achter de docent. Tegenwoordig hoeft de docent maar raar te kijken of er staan als tokkies op de stoep of er wordt aangifte gedaan. Want iedereen 'moet lekker zelf kunnen doen wat hij of zij wil, ook qua opvoeding. Daar heeft een ander NIETS mee te maken.'
Ik begrijp niet helemaal hoe deze post een reactie is op die van mij, maar misschien bedoel ik daarom 'tot op zekere hoogte'? Het is allemaal een beetje generaliserend en zwart-wit. Kinderen worden niet meer gemept, want wat maakt dat betere kinderen? Maar dat wil dan toch ook niet per definitie zeggen dat men dan maar als doorgeslagen tokkies opvoedt?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:18:06 #55
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_129714731
Man man man, wat kun jij enerverende topic openen, TS.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')